Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare produse alimentare


Detaliu pentru invitatia numarul 343541
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: PENITENCIARUL COLIBASI
Numar invitatie: 343541/06.03.2013
Denumire contract: Furnizare produse alimentare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPENITENCIARUL COLIBASICod fiscal: RO 24972170, Adresa: B-DUL DACIA, NR. 1, Mioveni, Telefon: +40 248260000/ +40 0248260802, Fax: +40 248260599
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare produse alimentare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 6
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Lotul 1 Biscuiti 9600 kg.;Lotul 2 Cartofi 72000 kg.;Lotul 3 Ceapa 7800 kg.;Lotul 4 Fasole boabe 8000 kg.;Lotul 5 Lapte praf 1600 kg.;Lotul 6 Margarina 3600 kg.;Lotul 7 Marmelada 6500 kg.;Lotul 8 Mere 1200 kg.;Lotul 9 Morcov 10000 kg.;Lotul 10 Orez 4800 kg.;Lotul 11 Oua 85000 buc.;Lotul 12 Paste fainoase 7000 kg.;Lotul 13 Pasta tomate 7000 kg.;Lotul 14 Sare 7200 kg.;Lotul 15 Ulei 3500 kg.;Lotul 16 Usturoi 560 kg.;Lotul 17 Zahar 6300 kg.;Lotul 18 Conserva fasole 2500 kg.;Lotul 19 Conserva mazare 2500 kg.;Lotul 20 Conserva ghiveci de legume 2500 kg..
II.1.6) CPV: 03212100-1 - Cartofi (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 276, 985 - 381, 821 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Potentialii ofertanti trebuie sa constituie garantie de participare dupa cum urmeaza: - pentru lotul 1 :350 lei;
- pentru lotul 2 :792 lei;
- pentru lotul 3 :94 lei;
- pentru lotul 4 :344 lei;
- pentru lotul 5 :136 lei;
- pentru lotul 6 :133 lei;
- pentru lotul 7 :254 lei;
- pentru lotul 8 :30 lei;
- pentru lotul 9 :110 lei;
- pentru lotul 10 :127 lei;
- pentru lotul 11 :340 lei;
- pentru lotul 12 :140 lei;
- pentru lotul 13 :231 lei;
- pentru lotul 14 :35 lei;
- pentru lotul 15 :207 lei;
- pentru lotul 16 :40 lei;
- pentru lotul 17 :260 lei;
- pentru lotul 18 :67 lei;
- pentru lotul 19 :80 lei;
- pentru lotul 20 :53 lei.Perioada de valabilitate a garantiilor este de 45 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Se poate constitui prin virament bancar(Penitenciarul Colibasi, CF 4469370 Cont IBAN RO14TREZ0465005XXX010002 Trezoreria Pitesti); sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta la punctul anterior.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea fara T.V.A. a contractului subsecvent de furnizare. Garantia de buna executie se va constitui sub una din urmatoarele forme: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract; - prin depunerea la casieria autoritatii contractante a intregii sume in numerar - numai in cazul in care valoarea garantiei de buna executie este redusa ca valoare; - prin retineri succesive din sumele datorate (facturi partiale) si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului un cont de disponibil distinct, la dispozitia autoritatii contractante, in care sa depuna o suma initiala de minim 0, 5% din pretul contractului.Pentru loturile 8 - Mere, 14 - Sare si 16 ? Usturoi nu se solicita garantie de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - se va prezenta formularul nr. 2 din sectiunea "Formulare".- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - se va prezenta formularul nr. 3 din sectiunea "Formulare".OBS: Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Emanuel Daniel Conea - director Penitenciar Colibasi, Musunoi George - Director adjunct ec.-adm., Soare Cristian - sef serviciu Logistica, Cirje Liviu - contabil sef, Racaleanu Ramona - consilier juridic, Mitrica Cosmin - responsabil achizitii publice si Baluta Vasile - responsabil economic alimente si vesela.- Declaratie privind eligibilitatea - se va prezenta formularul nr. 4 din sectiunea "Formulare".- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 - se va prezenta formularul nr. 5 din sectiunea "Formulare". Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in original sau copie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii.Persoanele juridice/fizice straine: pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privind cifra de afaceri globala care vizeaza activitatea din ultimii trei ani, in masura in care informatiile sunt disponibile.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 (trei) ani Document privind certificarea implementarii Sistemului de Management al Calitatii in conformitate cu standardul roman SR EN ISO 9001 sau echivalent, Document privind certificarea Sistemului de Managementul al Sigurantei produsului Alimentar in conformitate cu standardul roman SR EN ISO 22000 sau echivalent, Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.03.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 19.04.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.03.2013 09:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer