Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - FURNIZARE PRODUSE ALIMENTARE


Detaliu pentru invitatia numarul 345413
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: CENTRUL SCOLAR PENTRU EDUCATIE INCLUZIVA ELENA DOAMNA FOCSANI
Numar invitatie: 345413/17.04.2013
Denumire contract: FURNIZARE PRODUSE ALIMENTARE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCENTRUL SCOLAR PENTRU EDUCATIE INCLUZIVA ELENA DOAMNA FOCSANICod fiscal: 4410542, Adresa: STR. CUZA-VODA NR 56, Focsani, Telefon: +40 237225511, Fax: +40 237225511
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE PRODUSE ALIMENTARE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul procedurii il constituie achizitia de produse alimentare pentru cantina Centrului Scolar pentru Educatie Incluziva Elena Doamna Focsani.Valoarea minimade 200000, 00 RON fara TVA reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri pana la 31.12.2013(in functie de care se vor elabora si evalua ofertele).iar valoarea maxima de 300000, 00 RON fara TVA reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari conf art.6, alin.3 din HG nr.925/2006.Optiuni: aplic prev art.6 alin 3 din HG nr 925/2006 prin suplimentarea cantitatilor de produse
II.1.6) CPV: 15100000-9 - Produse de origine animala, carne si produse din carne (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 200, 000 - 300, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare (GP) care trebuie sa fie= 2% din valoarea estimata/LOT, respectivLOT 131 :910, 00 RONLOT 132 :700, 00 RONLOT 133 :890, 00 RONLOT 134 :480, 00 RONLOT 135 :1020, 00 RONIn cazul ofertantilor din categoria IMM cf Legii nr.346/2004, GP se constituie 50% din cuantumul precizat. Ofertantul trebuie sa depuna dovada incadrarii in aceasta categorie. Perioada de valabil a GP va fi de 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertei.Echivalenta lei/euro este de 4, 4098 Ron, din data de 08.04.2013.Modul de constituire a GP trebuie sa respecte prev art.86 din HG 925/2006.GP poate fi constituita prin: 1.0rdin de plata incontul R069TREZ6915006XXX000109 deschis la Trezoreria Focsani in original sau in copie cu stampila in original a bancii emitente;2.Scrisoare de garantie bancara/ societate de asigurari: 3.Depunere la casieria autoritatii contractante a unei sume in numerar; se va prezenta chitanta in original. Dovada constituirii GP trebuie sa fie prezentata obligatoriu in SEAP cat si in original intr-un plicinchis, cel mai tarziu la data limita de depunere a ofertei.Neconstituirea GP in cuantumul, forma solicitata si avand perioada de valabil solicitate in documentatia de atribuire atrage dupa sine respingerea ofertei in baza art.33 alin.3 lit.b din HG 925/2006, fiind considerata inacceptabila cf art.36 alin.1 lit.a din HG 925/2006; Autoritatea contracta are dreptul de a retine GP in situatile prev de art.87 din HG 925/2006. In caz contrar GP se restituie de autoritatea contract cf art.88 din HG 925/2006.
Garantie de buna executie
Ofertantul caruia i se va atribui contractul de furnizare produse alimentare are obligatia de a constitui in termen de maxim 15zile de la semnarea contractului gar de buna ex (GBE) a contractului.Cuantumul GBE il reprezinta 5% din valoarea fara Tva/LOT.GBE a contractului se va constitui in una din urmatoarele forme: 1)lnstrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care se va constitui in anexa la contract. 2)Scrisoarea de garantie bancara se va intocmi cf modelului Formularul nr.11 in Sectiunea Formulare din Doc de atrib, 3)OP in contul R069TREZ6915006XXX000109 deschis la Trezoreria Focsani in original.3)Prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale cf prev art.90 alin.(3) din HG 925/2006 asa cum a fost modificat prin HG 1045/2011. Autoritatea contract are dreptul de a emite pretentii asupra GBE cf art.91din HG 925/2006.Autoritatea contract are obligatia de a elibera/restitui GBE cf art.92 alin.1 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a)Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.180 din O.U.G. nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare- Formularul nr.1 din Sectiunea formulare a Documentatiei de atribuireb)Deciaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare- Formularul nr. 2 din Sectiunea formulare a Documentatiei de atribuire.c)Declaratie privind calitatea de participant la procedura- Formularul nr.3 (original sau copie lizibila semnata si stampilata cu mentiunea "conform cu originalul")d)Deciaratie privind neincadrarea in prevederile art.69 indice 1 din O.U.G. nr.34/2006- Formularul nr.5 din Sectiunea formulare aDocumentatiei de atribuire. Persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: 1.Prof. Cherciu Ioana- Director;2. Prof. Manolache Petronela- Director adjunct; 3.Ec. Schiopu Costica- Contabil Sef.; 4.Ec. Margarit Manuela - Responsabil compatiment achizitii publice; 5. Iancu Sorinel - Responsabil drepturi copii.e)certificat de participare la procedura de achizitie publica cerere de oferte cu oferta independenta conf. Ordin ANRMAP nr.314/2010- Formularul nr.4 din Sectiunea formulare a Documentatiei de atribuiref)certificat de atestare fiscala eliberat de DGFP privind plata impozitelor si taxelor catre stat din care sa reiasa obligatiile exigibilein luna anterioara lunii in care se depun ofertele(original sau copie legalizata, sau copie lizibila semnata si stampilat cumentiunea "conform cu originalul")g)Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de primaria locala din care sa reiasa obligatiile exigibile in lunaanterioara lunii in care se depun ofertele(original sau copie legalizata, sau copie lizibila semnata si stampilat cu mentiunea"conform cu originalul")Documentele vor fi depuse in SEAP, scanate si semnate electronic. - Pentru persoane juridice/fizice romane: - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in baza Legii nr.26/1990- informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor, (original sau copie legalizata, sau copie lizibila semnata si stampilat cu mentiunea "conform cu originalul").NOTA: - Din certificat trebuie sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.-Ofertantul care va fi clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, va transmite la solicitarea autoritatii contractante , pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie elegalizata.-Autorizatie de functionare(copie conform cu originalul) pentru a dovedi apartenenta la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului_ Pentru.persoane juridie/ fizice straine: _Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional ( original sau copie, in limba romana cu traducere autorizata), valabile la data limita de depunere a ofertelor_Documentele scanate si semnate electronic vor fi depuse in SEAP
Capacitatea economica si financiara
Descriere: INFORMATii GENERALE, inciusiv cifra medie de afaceri globale pe ultimii 3 anisa fie de minim dublu valorii estimate pe fiecare lot si anume: LOT A: minim 91000, 00 RONLOT B: minim 70000, 00 RONLOT C: minim 89000, 00 RONLOT D: minim 48000, 00 RONLOT E: minim 102000, 00 RO. Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR.(http: //www.bnr.ro)2009 media 4, 2373lei/euro2010 media 4, 2099 lei/euro2011 media 4, 2379 lei/euroPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Aviz eliberat de DSVSA pentru activitatea de depozit conform cu Ordinul ANSVSA nr 111/2008, Dotarea cu mijloace de transport pentru realizarea contractului. Mijloacele de transport vor fi autorizate de DIRECTIA SANITARA VETERINARA SI SIGURANTA ALIMENTELOR, 0fertantul trebuie sa demonstreze ca a livrat in ultimii 3 ani produsesimilare cu cele din oferta, prin prezentarea de documente care sa faca dovada indeplinirii cerintelor prevazute la art.188 alin(1) lit.a) din O.U.G. nr.34/2006, Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani. Se va prezenta olista a produselor solicitate si livrate in in ultimii 3 ani, care va continevalori, perioada si locul livrarii produselor, modul de indeplinire a obligatiilor contractuale, beneficiari. . Informatii privind sigiranta alimentului: certificate care sa ateste ca ofertantul are implementat si mentine un sistem de siguranta a alimentului conform conditiilor din standardul ISO 22000 (HACCP) sau echivalent, Standardul si/sau alte dovezi si documente echivalente acceptate care confirma asigurarea calitatii.Certificat ISO 9001 sau echivalent, emis de organisme autorizate.Ofertantii au obligatia de a prezenta certificat din seria ISO9001 sau echivalent corespunzator activitatilor aferente obiectului procedurii.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.04.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 27.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.04.2013 12:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer