Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare produse alimentare


Detaliu pentru invitatia numarul 346333
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Ministerul Apararii - Unitatea Militara 01895 Bucuresti
Numar invitatie: 346333/08.05.2013
Denumire contract: Furnizare produse alimentare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMinisterul Apararii - Unitatea Militara 01895 BucurestiCod fiscal: 4433996, Adresa: Soseaua de centura, Chitila-Rudeni, Chitila, Telefon: +40 213616103, Fax: +40 213616103
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: S.E.A.P.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare produse alimentare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare produse alimentare, pe loturi.(Valoarea minima a intervalului reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri -in functie de care se va elabora si evalua ofertele iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si posibilele suplimentari).Optiuni: Val.minima = val.est. a prezentei proced., Val.max.=val cu posib. suplim. conf.art.6 din HG925/2006.
II.1.6) CPV: 15000000-8 - Alimente, bauturi, tutun si produse conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 76, 352.56 - 109, 050.78 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare : Lotul 1 = 137 lei, lotul 2 = 448 lei, lotul 3 = 416 lei, lotul 4 = 20 lei, lotul 5 = 71 lei, lotul 6 = 260 lei, lotul 7 = 173 lei.Garantia de participare se poate constitui in lei, sub una din formele : - virament bancar in contul autoritatii contractante : RO53TREZ7065005XXX000099 , deschis la Trezoreria Sector 6;
- printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari; in acest caz acesta se depune in original, la sediul autoritatii contractante, insotit de scrisoarea de inaintare (formular nr.1), pana la termenul limita de depunere a ofertelor.Echivalentul in leu/euro se va face la cursul BNR inainte cu 5 zile de data limita de depunere a ofertelor.Dovada garantiei de participare se depune in SEAP pana la data limita de depunere a ofertelor si la sediul autoritatii contractante in acelasi termen.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei.In cazul ofertantilor din categoria intreprinderilor mici si mijlocii, garantia de participare poate fi constituita in cuantum de 50% din cel solicitat. In acest caz se solicita completarea si transmiterea formularului nr.12.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica, ofertantul care: se incadreaza in una din situatiile prevazute la art. 180, art. 181 si art. 69^1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se solicita urmatoarele documente: - formulare completate, conform modelelor, asfel: formularul nr. 2 CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta; formularul nr. 3 DECLARATIE privind eligibilitatea; formularul nr.4 DECLARATIE privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181, formularul nr.5 DECLARATIE privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1, formularul nr. 6 DECLARATIE privind calitatea de participant la procedura, formularul nr.7 INFORMATII GENERALE;
- certificat fiscal eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale a unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediu social, care sa ateste obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
- Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrative teritoriale de pe raza careia societatea are sediu social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, care sa ateste obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: - Saica Ioan - comandantul unitatii;
- Enachescu Adrian - consilier juridic;
- Ilinca Nicoleta - contabil sef;
- Paius Alexandru Andrei - presedinte al comisiei de analiza si evaluare a ofertelor;
- Alexei Catalin Constantin - membru in comisia de analiza si evaluare a ofertelor;
- Serbanica Ciprian - membru in comisia de analiza si evaluare a ofertelor;
- Birzu Victoria - membru in comisia de analiza si evaluare a ofertelor;
- Goia Maria - membru in comisia de analiza si evaluare a ofertelor.Pentru persoane fizice/juridice straine: prezentarea oricarui document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine a ofertantului sau in tara in care acesta este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus, sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 181, autoritatea contractanta va accepta o declaratie pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competenta in acest sens. Se califica operatorii economici care fac dovada ca au in obiectul de activitate producerea sau comercializarea de produse alimentare.Se solicita, in acest sens: - pentru persoane juridice/fizice romane: certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta;
- pentru persoane juridice/fizice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punctul de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.Odata cu transmiterea certificatului constatator, se intelege, si ofertantul isi asuma raspunderea, ca nu au intervenit modificari ale datelor inscrise in acesta de la data emiterii lui si pana la depunerea ofertei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Pentru produsele de origine animala ofertate, operatorul economic vadispune de mijloace tehnice autorizate sanitar-veterinar in vedereatransportului acestora la locul de livrare in conformitate cu Ordinul presedintelui Autoritatii sanitar veterinare pentru siguranta alimentelor nr.16/2010: -Autorizatie sanitara veterinara pentru mijloacele de transport al produselor de origine animala, in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.-Dovada (ex.contract de inchiriere a mijlocului de transport, etc.)pentru drept de utilizare a mijloacelor de transport care nu apartin ofertantului, pe perioada de derulare a contractului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.05.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 30.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.05.2013 14:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer