Achizitie publica - FURNIZARE PRODUSE ALIMENTARE
Detaliu pentru invitatia numarul 356745
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 356745/30.12.2013
Denumire contract: FURNIZARE PRODUSE ALIMENTARE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPENITENCIARUL TG.JIUCod fiscal: RO 24910259, Adresa: Str. Vasile Alecsandri, nr. 23, Targu Jiu, Telefon: +40 0253216290, Fax: +40 0253219438
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Penitenciarul Tg-Jiu , Str. Vasile Alecsandri, nr. 23, Targu Jiu, Romania, cod postal: 210185, telefon: +40 0253216290, fax: +40 0253219438, persoana de contact: FIERA DUVAC DANIEL
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Penitenciarul Tg-Jiu , Str. Vasile Alecsandri, nr. 23, Targu Jiu, Romania, cod postal: 210185, telefon: +40 0253216290, fax: +40 0253219438, persoana de contact: FIERA DUVAC DANIEL
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE PRODUSE ALIMENTARE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 3
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare : Lot.1 Cartofi minim 26150 kg ? maxim 27750 kgLot.2 Morcoviminim 4375 kg ? maxim 4625 kgLot.3Fasole boabeminim 3075 kg ? maxim 3300 kgLot.4Ceapa minim 1900 kg ? maxim 2075 kgLot.5Mere minim 1000 kg ? maxim 1188 kgLot.6Pasta tomate minim 1875 kg ? maxim 2000 kgLot.7Orez minim 1375 kg ? maxim 1450 kgLot.8Ceai planteminim 75 kg ? maxim 83 kgLot.9Ulei floarea soarelui minim 1025 L ? maxim 1075 LLot.10 Margarina minim 1013 kg ? maxim 1075 kgLot.11 Faina de grau minim 613 kg ? maxim 613 kgLot.12 Faina de porumb minim 183 kg ? maxim 188 kgLot.13 Grisminim 178 kg ? maxim 188 kgLot.14 Biscuiti minim 2000 kg ? maxim 2125 kgLot.15 Zahar minim 1225 kg ? maxim 1300 kgLot.16 Paste fainoase minim 1375 kg ? maxim 1450 kgLot.17 Otetminim 80 kg ? maxim 88 LLot.18 Boia minim 68 kg ? maxim 73 kgLot.19 Piper minim 68 kg ? maxim 73 kgLot.20 Foi dafin minim 65 kg ? maxim 73 kgLot.21 Amelioratori tip vegeta minim 625 kg ? maxim 665 kgLot.22 Sare minim 2100 kg ? maxim 2225 kg
II.1.6) CPV: 15000000-8 - Alimente, bauturi, tutun si produse conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 81, 587.3 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lot.1 Cartofi = 477 leiLot.2 Morcovi= 78 leiLot.3Fasole boabe =245 leiLot.4Ceapa = 31 leiLot.5Mere = 45 leiLot.6Pasta tomate = 111 leiLot.7Orez = 58 leiLot.8Ceai plante =10 leiLot.9Ulei floarea soarelui = 91 leiLot.10 Margarina = 69 leiLot.11 Faina de grau = 16 leiLot.12 Faina de porumb = 6 leiLot.13 Gris= 6 leiLot.14 Biscuiti = 131 leiLot.15 Zahar = 83 leiLot.16 Paste fainoase = 55 leiLot.17 Otet= 2 leiLot.18 Boia = 12 leiLot.19 Piper = 33 leiLot.20 Foi dafin = 21 leiLot.21 Amelioratori tip vegeta = 22 leiLot.22 Sare minim = 16 leiModul de constituire - conform prevederilor art. 86, alin 1 din HG 925/2006cu modificarile si completarile ulterioare. Termen de valabilitate: cel putin egal cu perioada de valabilitate a ofertei , respectiv 60 de zile de la termenul limita de primire al ofertelor Daca se opteaza pentru plata prin virament bancar contul este RO20TREZ3365005XXX001905, deschis la trezoreria Tg. Tg-Jiu. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Potrivit Legii 346/2004 ofertantii I.M.M.-uri pot beneficia de reducerea cu 50% din cuantumul garantiei de participare.Documentele referitoare la incadrarea operatorilor economici in categoria IMM se vor depune pana la data limita pentru depunerea ofertelor .Echivalenta pentru garantia de participare depusa in ?alta moneda? se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Este in cuantum de 10% din valoarea fara TVA a contractelor subsecvente si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Daca se opteaza pentru plata prin virament bancar contul este RO20TREZ3365005XXX001905, deschis la trezoreria Tg. Jiu, CIF 4246378
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie de eligibilitate - completare formular anexa 12. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 - completare formular anexa 23. Certificat de participare la procedura cu oferta independenta - completare formular anexa 34. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69.1 din OUG 34/2006 - completare formular anexa 4 (persoanele cu functie de decizie din partea autoritatii contractante sunt: Ion Popescu - director, Habudeanu Constantin - director economico-administrativ, Florentin Caracaleanu - sef serviciu logistica, Fiera Duvac Daniel -agent achizitii , Anca Sarbu - responsabil viza CFP). Certificatul constatator emis de ORC, pentru conformitate documentul in original/copie legalizata/copie lizibila conform cu originalul semnata si stampilata.In situatia in care certificatul emis de ORC a fost prezentat in forma copie conform cu originalul, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire , de a prezenta documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale va cuprinde numarul de fax, adresa de corespondenta si cifrele de afaceri globale pe ultimii 3 aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privatiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.01.2014 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.01.2014 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.12.2013 10:59