Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare produse alimentare pe 5 loturi: Lot 1:carne si produse din carne;Lot 2: Lactate;Lot 3:diverse produse alimentare;Lot 4:oua;Lot 5:produse panificatie


Detaliu pentru invitatia numarul 327933
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SERVICIUL PUBLIC LOCAL DE ASISTENTA SOCIALA BOTOSANI
Numar invitatie: 327933/28.05.2012
Denumire contract: Furnizare produse alimentare pe 5 loturi: Lot 1: carne si produse din carne;Lot 2: Lactate;Lot 3: diverse produse alimentare;Lot 4: oua;Lot 5: produse panificatie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICIUL PUBLIC LOCAL DE ASISTENTA SOCIALA BOTOSANICod fiscal: 15305089, Adresa: STR.SAVENILOR, NR.12, Botosani, Telefon: 0231583230, Fax: 0231529755
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.SAVENILOR, NR.12, Botosani, Romania, cod postal: 710246, telefon: +40 231583230, fax: +40 231529755, persoana de contact: DORIN GABRIEL BURLACU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str.Aleea Nucului nr.8, Botosani, sediul Cantinei de ajutor social Botosani
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare produse alimentare pe 5 loturi: Lot 1: carne si produse din carne;Lot 2: Lactate;Lot 3: diverse produse alimentare;Lot 4: oua;Lot 5: produse panificatie
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare produse alimentare pe 5 loturi: lot 1-carne si produse din carnelot 2-produse lactatelot 3-diverse produse alimentarelot 4-oualot 5-produse de panificatieValoarea minima a intervalului inscris la sect.II 2.1) Cantitatea totala sau domeniul contractului reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri in functie de care se vor elabora si evalua ofertele, iar valoarea maxima este cea care include si eventualele suplimentari.valoarea minima este valoarea estimata pana la 31.12.2012valoarea maxima cuprinde valoarea suplimentara pana la 30.04.2013
II.1.6) CPV: 15000000-8 - Alimente, bauturi, tutun si produse conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 267, 417 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie pe loturi de produse;pentru Lot 1 GP este in valoare de 1000 lei;pentru Lot 2 GP este in valoare de 500 lei; pentru Lot 3 GP este in valoare de 1300 lei; pentru Lot 4 GP este in valoare de 50 lei; pentru Lot 5 GP este in valoare de 600 lei.Cuantumul garantiei de participare nu poate depasi 2% din valoarea estimata a contractului de achizitie publica pe fiecare lot de produs in conformitate cu art.85 lit.(a) din OUG 34/2006.Perioada de valabilitate a GP va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei.Garantia de participare se constituie conform prevederilor art.86 din HG 925/2006 pana la data de depunere a ofertelor prin: a)prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. b)prin depunere la casieria unitatii al unui ordin de plata , cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor. c)prin depunere la casieria unitatii a unei sume in numerar, in cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare.Garantia este irevocabila. Plata garantiei de participare se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Autoritatea Contractanta are dreptul de a retine garantia de participare in situatiile prevazute la art. 87 din HG 925/2006.In cazul IMM-lor care participa la procedura de atribuire , acestea pot beneficia de prevederile legii nr. 346/2004, art.16, alin 2, vor prezenta anexat de GP o declaratie pe propria raspundere privind incadrarea societatii in categoria IMM.Contul Autoritatii Contractante in care se vor depune garantiile de participare este: Cod IBAN: RO57TREZ11624680220XXXXX deschis laTREZORERIA MUNICIPIULUI BOTOSANI, CUI 15305089
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinte obligatorii: a)Declaratie privind eligibilitatea(neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006 cumodificarile si completarile ulterioare)- Formular nr. 12Ab)Declaratie privind neincadrarea in prevederile articolului nr.181 din OUG nr.34/2006 cumodificarile si completarile ulterioare)- Formular nr.10Bc)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG nr.34/2006 - Formular nr.2Precizam ca persoanele cu functie de decizie, din cadrul autoritati contractante, in ceea ce privesteorganizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Burlacu Dorin - director executivSPLAS Botosani, David Octavian, Petrea Mioara, Balan Ecaterina, Airimitoaie Marinica - membrii comisiei deevaluare.d)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular nr.3Nota: 1. In situatia in care din documentele prezentate reiese ca ofertantul sau oricare dintre asociati sau tertul sustinator, daca este cazul, se afla in una din situatiile prevazute la art.69^1, art.180, art.181 din OUG nr.34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare acesta va fi exclus de la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica ce face obiectul prezentei proceduri.2.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul, nu se emit documente de tipul celor solicitate sau acestea nu vizeaza toate situatiile prevazuta la art.180 si art.181, se accepta prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciaresau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Cerinte obligatorii: Certificat Constatator emis de Oficiul RegistruluiComertului in raza caruia este situat sediul ofertantului emis cu cel mult 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertei din care sa rezulte ca: a)ofertantul desfasoara activitati similare cu cele care fac obiectul prezentei achizitii;b)ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii privind procedura insolventei.Nota: 1.Obiectul contractului prezentei proceduri trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatulconstatator.2.Certificatul Constatator trebuie sa fie valabil la data depunerii ofertelor si va fi prezentat inoriginal, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiaraInformatii generale cu privire laoperatorul economic.Informatii despre cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului din cel mult ultimii trei ani.Se va completa formularul B2: Informatii generale si cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului din cel mult ultimii trei ani, in functie de informatiile si documentele disponibile ale operatorilor economici, fara a se impune prezentarea bilantului contabil, fiind lasate la latitudinea operatorilor economici documentele ce vor fi prezentate in vederea indeplinirii cerintei de calificare.Nota1.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare operator economic din cadrul asocierii va completa acest formular.2.In conf. cu art.16, alin(3) din legea nr.346/2004, IMM beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind capacitatea tehnicaSe va completa formularul 12D - Declaratie privind lista principalelor livrari de produse din cel mult ultimii 3 ani si anexa, din care sa reiasa ca au fost furnizate, pana la data depunerii ofertelor, produse similare., Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor, identificata clar prin referire la specificatii sau standarde relevante, conform art.188(1)litera d din OUG 34/2006.Se va prezenta copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: on-line, se constituie garantia de participare pentru fiecare lot ptr atribuirea caruia se depune oferta: lot1-1000 lei, lot2 - 500 lei, lot3-1300 lei, lot4-50 lei, lot5-600 lei
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.06.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.05.2012 08:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer