Achizitie publica - Furnizare produse alimentare pe loturi de produse
Detaliu pentru invitatia numarul 346701
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 346701/15.05.2013
Denumire contract: Furnizare produse alimentare pe loturi de produse
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICIUL PUBLIC LOCAL DE ASISTENTA SOCIALA BOTOSANICod fiscal: 15305089, Adresa: STR.SAVENILOR, NR.12, Botosani, Telefon: 0231583230, Fax: 0231529755
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.SAVENILOR, NR.12, Botosani, Romania, cod postal: 710246, telefon: +40 231583230, fax: +40 231529755, persoana de contact: DORIN GABRIEL BURLACU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Aleea Nucului nr.8, Botosani, Sediul Cantinei de Ajutor Social Botosani
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare produse alimentare pe loturi de produse
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare produse alimentare pe 5 loturi de produse: lot 1-Produse de origine animala, Carne si produse din carnelot 2-Produse lactatelot 3-Alimente si produse conexelot 4-Oualot 5-Produse de panificatieValoarea minima a intervalului inscris la sect.II 2.1) Cantitatea totala sau domeniul contractului reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri in functie de care se vor elabora si evalua ofertele, iar valoarea maxima este cea care include si eventualele suplimentari.valoarea minima este valoarea estimata pana la 31.12.2013valoarea maxima cuprinde valoarea suplimentara pana la 30.04.2014Optiuni: Suplimentarea cantit respecta prev art.6, alin.(3)din HG nr.925/2006 cu modif si compl ulterioare
II.1.6) CPV: 15000000-8 - Alimente, bauturi, tutun si produse conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 190, 266.47 - 299, 667.72 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
GP se constituie pe loturi de produse: Lot1=1000 lei;Lot2=390 lei;Lot3=1600 lei;Lot4=40 lei; Lot5= 700 lei.Perioada de valabilitate a GP va fi cel putin egala cu per minima de valabilitate a ofertei.GP se constituie pana la data de depunere a ofertelor prin: a) prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc bancara ori de o soc de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire b)prin depunere la casieria unitatii al unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor c)prin depunere la casieria unitatii a unei sume in numerar.Dovada constituirii GP trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.GP este irevocabila.Plata GP se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conf cu contractul garantat b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.AC nu are dreptul de a impune sau de a interzice prezentarea scrisorilor de garantie in oricare dintre formele prevazute mai sus.In cazul care Ofertantuldepune o contestatie cu privire la procedura de atribuire a contractului de achizitie care a fost respinsa pe fond de Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor se va respecta prevederile art. 278^1/O.U.G/34/2006 aplicabila numai pt Lot 1(care are valoarea estimata minima>66.000 lei).Restituirea GP respecta prev art 88 din HG 925/2006. In cazul IMM-lor care participa la procedura de atribuire, acestea pot beneficia de prevederile L 346/2004, art.16, alin 2, vor prezenta anexat de GP o declaratie pe proprie raspundere privind incadrarea societatii in categoria IMM.Curs BNR 08.04.2013/1 euro=4, 4098 lei.Contul SPLAS: cod IBAN RO57TREZ11624680220XXXXX deschis laTREZORERIA MUNICIPIULUI BOTOSANI, CUI 15305089
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinte obligatorii: a)Declaratie privind eligibilitatea(neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006 cumodificarile si completarile ulterioare)- Formular nr. 12Ab)Declaratie privind neincadrarea in prevederile articolului nr.181 din OUG nr.34/2006 cumodificarile si completarile ulterioare)- Formular nr.10Bc)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG nr.34/2006 - Formular nr.2Precizam ca persoanele cu functie de decizie, din cadrul autoritati contractante, in ceea ce privesteorganizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sau membrii in comisia de evaluare sunt: Burlacu Dorin - director executiv SPLAS Botosani/ordonator de credite, David Octavian Presedintecomisia de evaluare, respectiv Petrea Mioara, Airimitoaie Marinica - membrii in comisia de evaluare.d)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular nr.3Nota: 1. In situatia in care din documentele prezentate reiese ca ofertantul sau oricare dintre asociati sau tertul sustinator, daca este cazul, se afla in una din situatiile prevazute la art.69^1, art.180, art.181 din OUG nr.34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare acesta va fi exclus de la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica ce face obiectul prezentei proceduri.2.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul, nu se emit documente de tipul celor solicitate sau acestea nu vizeaza toate situatiile prevazuta la art.180 si art.181, se accepta prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciaresau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Cerinte obligatorii: Certificat Constatator emis de Oficiul RegistruluiComertului in raza caruia este situat sediul ofertantului emis cu cel mult 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertei din care sa rezulte ca: a)ofertantul desfasoara activitati similare cu cele care fac obiectul prezentei achizitii;b)ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii privind procedura insolventei;c)ca nu exista o sentinta a judecatorului sindicde intrare in faliment;1.Obiectul contractului prezentei proceduri trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatulconstatator.2.Informatiile cuprinse in Certificatul Constatator sa fie reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor;va fi prezentat inoriginal, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind capacitatea tehnicaSe va completa formularul 12D - Declaratie privind lista principalelor livrari de produse din cel mult ultimii 3 ani si anexa, ce va cuprinde o lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic., Ofertantii vor prezenta documente doveditoare cu privire la autorizatiile sanitar-veterinare pentru toate mijloacele de transportcare vor fi utilizate pentru indeplinirea contractului, in copie lizibila cu mentiunea"conforn cu originalul".Prezentarea dedocumente emise de organisme acreditate, care confirma certificare sistem calitate ofertant de catre un organism de certificare acreditat in tara sau strainatate;standard de calitate aplicat, SR ISO 9001:2008 sau echivalent.Se va prezenta copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.06.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.06.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 05.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.05.2013 10:25