Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare produse: BENZINA FARA PLUMB 95 SI MOTORINA EURO 5 (pe baza de bonuri valorice)


Detaliu pentru invitatia numarul 321362
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Olt
Numar invitatie: 321362/06.03.2012
Denumire contract: Furnizare produse: BENZINA FARA PLUMB 95 SI MOTORINA EURO 5 (pe baza de bonuri valorice)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului OltCod fiscal: 9746625, Adresa: Slatina, str.Draganesti nr.29, Slatina, Telefon: 0372/713562, Fax: 0249/412692
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Ofertele se transmit in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare produse: BENZINA FARA PLUMB 95 SI MOTORINA EURO 5 (pe baza de bonuri valorice)
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare produse: BENZINA FARA PLUMB 95 SI MOTORINA EURO 5 (pe baza de bonuri valorice), conform ANEXA NR. 1 la Caietul de Sarcini
II.1.6) CPV: 09132000-3 - Benzina (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 224, 270.4 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
? cuantumul garantiei de participare (care trebuie sa fie = decat 2% din valoarea estimata, dar cel putin egal cu suma ce va trebui sa fie retinuta in conditiile art. 2781 din O.U.G. nr. 34/2006): ? 1.533, 00 LEI? perioada de valabilitate a garantiei de participare: ? 30 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)? modalitatea de constituire a garantiei de participare: ? scrisoare de garantie bancara- Formular nr. 20? ordin de plata in contul RO 51 TREZ 5065006xxx000263, Trezoreria Slatina, ? depunere la casieria autoritatii contractante a unei sume in numerar
Garantie de buna executie
- modul de constituire a garantie de buna executie, in conformitate cu prevederile art.90 din HG nr.925/2006 consolidata in baza Hotararii nr. 1056/2006, a Hotararii nr. 1337/2006 , a Hotararii nr 834/2009 si a Hotararii nr. 1045/2011: ? prin scrisoare de garantie bancara ? Formular nr. 21? prin depunere numerar la casieria unitatii, ? retineri succesive din sume datorate pentru facturi partiale , conform art.90, alin 3) din HG nr.925/2006 modificat in bazaHotararii nr. 1045/2011- cuantumul garantiei de buna executie, in conformitate cu prevederile art.89 din HG nr.925/2006 consolidata in baza Hotararii nr. 1056/2006, a Hotararii nr. 1337/2006 , a Hotararii nr 834/2009 si a Hotararii nr. 1045/2011: ? - 5% din valoarea fara TVA a contractului
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: I. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare: ? Formular 12A ? Declaratie privind eligibilitatea-sectiunea Formulare;? Formular 12C ? Declaratie privind calitatea de participant la procedura-sectiunea Formulare;Nota: formularele vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.II. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare: ? Anexa nr. 10- DECLARATIE privind situatia personala a operatorului economic-sectiunea Formulare;Nota: formularul va trebui prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul.? Certificat de atestare fiscala eliberat de DGFP privind plata impozitelor si taxelor catre stat (original, sau copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata cu mentiunea ?conform cu originalul?);? Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de Primaria locala (original, sau copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata cu mentiunea ?conform cu originalul?)Nota: din certificatele prezentate trebuie sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;III. Certificat de participare la procedura de achizitie publica cerere de oferte cu oferta independenta(cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010)?Formular 12B - Declaratia ? CERTIFICAT de participare la procedura de achizitie publica cerere de oferte cu oferta independenta?- sectiunea Formulare;IV. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare: ? Formular 12D ? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din ordonanta-sectiunea Formulare.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: 1. MOT CONSTANTIN STELIAN EMIL ? DIRECTOR GENERAL ? DGASPC OLT2. LUNGU CRISTIAN NICOLAE ? DIRECTOR GENERAL ADJUNCT ? DGASPC OLT3. ALEXIE ILIE ? DIRECTOR GENERAL ADJUNCT ? DGASPC OLT4. GHEORGHE SORIN MIHAIL ? SEF SERVICIU- Serviciul monitorizare, analiza statistica, indicatori asistenta sociala si incluziune sociala, comunicare, registratura si relatii cu publiculsi evidenta prestatii sociale5. STAMATE CARMEN ELENA- SEF SERVICIU- Serviciul economic, financiar contabil, plataprestatii sociale, buget si salarizare6. IOSIM DUMITRU ELEODOR- SEF SERVICIU- Serviciul achizitii publice si contractare servicii sociale7. STOICA VIOREL VATICA- SEF SERVICIU- Serviciul patrimoniu, tehnic, securitate si sanatate in munca, aparare impotriva incendiilor, protectia mediului, administrativ si aprovizionareNOTA: Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la cap. III.2.1.a) , ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate- conform Anexa nr.58 ? Model declaratie initiala privind indeplinirea cerintelor de calificare+Anexa. - Pentru persoane juridice /fizice romane: ? Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in baza Legii nr.26/1990 valabil la data depunerii ofertelor , emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor (original, sau copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata cu mentiunea ?conform cu originalul?)Nota: din certificat trebuie sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire- Pentru persoane juridice /fizice straine : ? Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesionalNOTA: Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la cap. III.2.1.a) , ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate- conform Anexa nr.58 ? Model declaratie initiala privind indeplinirea cerintelor de calificare+Anexa.Se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: INFORMATII GENERALE, inclusiv media cifrei de afaceri in domeniul aferent contractuluipe ultimii 3 ani sa fie de minim 306.640, 00 leiNOTA: Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la cap. III.2.2) , ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani , pentru produsele solicitate. Se va prezenta o lista a principalelor produsesolicitate si livrate in ultimii 3 ani, care va contine valori, perioada si locul livrarii produselor, modul de indeplinire a obligatiilor contractuale, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati.2.Ofertantul trebuie sa demonstreze ca a livrat in ultimii 3 ani produse similare cu cele din oferta, prin prezentarea cel putin a unui contract/ proces verbal de receptie/ document constatator/ recomandareNOTA: Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la cap. III.2.3.a) , ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate Standardul si/sau alte dovezi si documente echivalente acceptate care confirma asigurarea calitatii: certificat ISO 9001 sau echivalent , emis de organisme autorizate .Ofertantii au obligatia de a prezenta certificat din seria ISO 9001 sau echivalent corespunzator activitatilor aferente obiectului proceduriiNOTA: Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la cap. III.2.3.b) , ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.03.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 19.04.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.03.2012 09:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer