Achizitie publica - furnizare produse-carne de pui
Detaliu pentru invitatia numarul 320699
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 320699/24.02.2012
Denumire contract: furnizare produse-carne de pui
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI HUNEDOARACod fiscal: 9819433, Adresa: B-DUL. IULIU MANIU, NR. 18, Deva, Telefon: 0254233341, Fax: 0254234384
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-DUL. IULIU MANIU, NR. 18, Deva, Romania, cod postal: 330180, telefon: +40 0254233341, fax: +40 254234384, persoana de contact: Coposescu Adela
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-DUL. IULIU MANIU, NR. 18, Deva, Sala de sedinte (parter) a DGASPCHunedoara
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: furnizare produse-carne de pui
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 14
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare produse-carne de pui necesare consumului zilnic al beneficiarilor din cadrul subunitatilor DGASPC Hunedoara
II.1.6) CPV: 15112130-6 - Carne de pui (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 185, 990 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de: 2000 lei.(pentru a beneficia de reducerea cu 50% a garantiei se va prezenta declaratie pe propria raspundere ca societatea se incadreaza in categoria IMM). Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (60 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelorModul de constituire a garantieide participarea la licitatie: - Scrisoare de garantie bancara pentru participare la licitatie (Formularul nr. 13 din SectiuneaModelede Formulare); este recomandabil ca scrisoarea de garantie bancara sa fie eliberata de o banca cu sediul in Romania si se va depune in original.); sau-Printr-un instrument de garantare emis emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, asa cum rezulta din prevederile art. 86 din HG 925/2006; sau- Ordin de plata in contulnr. RO18TREZ3665006XXX000128, Trezoreria Deva ; sau- Numerar la casieria institutiei (program de lucru cu publicul: luni ? joi 7.30?10.00; 13.00- 15.00, vineri 7.30?10.00; 12.00- 13.00).Autoritatea contractanta va retine din garantia de participare suma de 1859, 90, ofertantului care depune contestatie si aceasta va fi respinsa ca nefondata de catre CNSC in conformitate art.278 1)din OUG 34/2006
Garantie de buna executie
Se va constituica anexa la contract, in cuantum de 2% din valoarea contractului fara TVA .Este permisa constituirea garantia de buna executie prin toate modalitatile prevazute de art. 90 din H.G. 925/2006, cu respectarea Hotararii 1045/18.10.2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUGnr. 34/2006 ( formular 1). Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUGnr. 34/2006, atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicataDeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile din OUGnr. 34/2006 ( formular 2).-Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat;
-Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul local.Nota: Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificatele se vor accepta in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila co mentiunea conform cu originalulDeclaratie din care sa rezulte ca operatorii economici participanti la procedura nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006, privind evitarea conflictului de interese. (formular 3).Persoane ce detin functii de decizie in autoritatea contractantacu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Viorica Popescu-Dir. Gen., Monica Georgescu-Dir.Gen.Adj.Ec., Adela Coposescu-Inspector, Ion Popescu ? sef birou, RamonaTudor ?inspector, Viorica Petros-inspectorCertificat de participare cu oferta independenta, cfm Ordin ANRMAP 314/2010 -Formular 4Completare formular 5- Declaratie privind calitatea de participant la procedura. 1.Pt.persoanele fizice/juridice romane -Certificat constatator emis de ONRC emis cu maxim 30 zile anterior datei de deschidere aofertelorsicertificatul de inregistrare, care sa confirme posibilitatea efectuarii de catre ofertant a activitatilor cuprinse la codul CAEN/CPV sub care se face achizitia.2.Pt fizice/juridice straine -Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care este stabilit3. - Autorizatie de punere pe piata/de comercializare, emisa pe numele operatorului economicde catre producator/importator/distribuitor autorizat sau- Licenta de fabricatie a producatorului sau o declaratie in acest sens insotita de documente care sa mentioneze atestarea dreptului de a desfasura activitati in domeniul contractului
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se vor prezenta informatii cu privire la : -cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani care trebuie sa fie egala sau mai mare decat212000 lei- bilantul contabil la 31.12.2010
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se vor prezenta inform cu privire la princip livrari de produse in ultimii 3 ani, Se solicitaprezentarea de parti relevante din cel putin un contract similar in valoare minima de 105000, 00 lei, sau un numar maxim de 3 contracte similare, pentru livrari din categoria de furnizare'carne de pui', insotite de recomandari.- se solicita Mostre pt produsele ofertate, insotite de certificate de calitate, declaratii de conformitate sau orice alte probe sau dovezi, pentru a se confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii. Ofertantul care nu va depune oferta si mostrele pentru toate produsele solicitate va fi descalificat de la procedura de atribuire.Se solicitacaofertantul sa faca dovada ca dispune(in dotare proprie, prin contracte sau prin conventii de inchiriere, etc) de cel putin doua mijloacede transportspecializate (dotate cu instalatii care sa asigure pastrarea conditiilor de congelare, insotite de Autorizatie Sanitar Veterinara
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: accesarea directa a site e-licitatie.ro sau prin solicitare, de la Comp. Achizitii din cadrul DGASPC Hunedoara, din Deva, B-dul I.Maniu nr 18, tel 0254-233340 int 110; fax 0254-234384
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.03.2012 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.03.2012 09:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.02.2012 14:23