Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare produse consumabile pentru imprimante, copiatoare, faxuri si echipamente multifunctionale si servicii de service pentru acestea


Detaliu pentru invitatia numarul 320886
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Filiala de Distributie a Energiei ElectriceELECTRICADISTRIBUTIE TRANSILVANIA NORD S.A.
Numar invitatie: 320886/28.02.2012
Denumire contract: Furnizare produse consumabile pentru imprimante, copiatoare, faxuri si echipamente multifunctionale si servicii de service pentru acestea
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialFiliala de Distributie a Energiei ElectriceELECTRICADISTRIBUTIE TRANSILVANIA NORD S.A.Cod fiscal: RO14476722, Adresa: str. Ilie Macelaru nr. 28A, Cluj-Napoca, Telefon: 0264-205435, Fax: 0264-205429
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Ilie Macelaru nr. 28A, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400380, telefon: +40 264205435, fax: +40 264205429, persoana de contact: ADA PINTICAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul FDEE, str. Ilie Macelaru nr. 28A, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400380
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare produse consumabile pentru imprimante, copiatoare, faxuri si echipamente multifunctionale si servicii de service pentru acestea
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare de produse consumabile pentru imprimante, copiatoare, faxuri si echipamente multifunctionale precum si service trimestrial si service la solicitare pentru copiatoare, faxuri, imprimante si echipamente mulrifumctionale
II.1.6) CPV: 30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 96, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul trebuie sa constituie garantia de participare in cuantumul de 1.920 lei (respectiv 960 lei pentru IMM-uri)Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de: 90 de zile de la data ddepunerii ofertei
Garantie de buna executie
garantia de buna executie este 10%(resp 5% pt IMM-uri) din val contr. fara TVA.Se constituie: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societ. bancara (scrisoare de garantie bancara) sau o societ de asig. Scris de garantie bancara va fi intocmita in conformitate cu form.18;prin retineri succes din sumele datorate pentru fac. partiale. Contractantul are oblig. de a deschide un cont la disp. autor.contractante, la Trez Statului. Se depune initial in contul deschis minim 0, 5 % din pretul contr.. Pe parcursul indeplinirii contr.aut. contract. alimenteza acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie . Aut contract va dispune ca Trez Statului sa instiinteze contractantul despre varsamantul efectuat, precum si despre destinatia lui. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181;Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat ;Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de Primaria localain original, copie legalizatasaucopielizibila cumentiunea: conform cu originalul.Certificatele fiscale vor fi in termen de valabilitate si vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi inacceptabile conform art.36 alin (1), lit.b) din HGnr.925/2006;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006-Persoanele din cadrul Autoritatii Contractante cu functii de decizie referitoare la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, conform prevederilor articolului 69^1 din OUG 34/2006 modificata si completata, sunt Emil Merdan ? director general, Constantin Buda- director de directie si Ladislau Reider ? director dezvoltare, Ada Pintican - Sef Serviciu Achizitii, Horia Mioscu ? Sef Serviciu MIS - in original ;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului 314/2010 emis de ANRMAP Certificat constatator, in copie nelegalizata, emis, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;Autorizatia de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului. (in copie nelegalizata).Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (documentul se va prezenta in copie legalizata, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: bilantul contabil la 31.12.2010;Fisa de informatii generale ? se solicita cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, Experienta similara, Declaratie privind capacitatea profesionala, Declaratie privindcapacitatea tehnica si organizatorica pentru recuperarea consumabilelor uzate, Declaratie pe proprie raspundere de compatibilitate a produselor cu echipamentele din dotarea achizitorului, Declaratie pe propria raspundere privind proportia in care contractul urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora., Declaratie pe proprie raspundere privind asocierea, Autorizare de service, Declaratie pe proprie raspundere privind capacitatea de furnizare la cerere Standarde de asigurare a sistemului de management al calitatii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Descarcare de pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.03.2012 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.03.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 27.02.2012 12:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer