Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare produse consumabile pentru imprimante, copiatoare, faxuri si echipamente multifunctionale ? la sediile S.D.E.E. Bistrita


Detaliu pentru invitatia numarul 330892
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Filiala de Distributie a Energiei ElectriceELECTRICADISTRIBUTIE TRANSILVANIA NORD S.A.
Numar invitatie: 330892/03.07.2012
Denumire contract: Furnizare produse consumabile pentru imprimante, copiatoare, faxuri si echipamente multifunctionale ? la sediile S.D.E.E. Bistrita
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialFiliala de Distributie a Energiei ElectriceELECTRICADISTRIBUTIE TRANSILVANIA NORD S.A.Cod fiscal: RO14476722, Adresa: str. Ilie Macelaru nr. 28A, Cluj-Napoca, Telefon: 0264-205435, Fax: 0264-205429
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Vasile Conta, nr. 11, Bistrita, Romania, cod postal: 420025, telefon: +40 0263205702, fax: +40 0263205704, persoana de contact: Secretariat
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bistrita, str. Vasile Conta, nr. 11 Sediul S.D.E.E. Bistrita, sala 16, jud Bistrita Nasaud
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare produse consumabile pentru imprimante, copiatoare, faxuri si echipamente multifunctionale ? la sediile S.D.E.E. Bistrita
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul are ca obiect furnizarea de produse consumabile pentru imprimante, copiatoare, faxuri si echipamente multifunctionale, in conformitate cu caietul de sarcini .
II.1.6) CPV: 30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 51, 566 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul trebuie sa constituie garantia de participare in cuantumul de 1.000 lei (respectiv 500 lei pentru IMM-uri);
- Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.- Documentul care atesta constituirea Garantiei de participare se va prezenta, la deschidere, in original.- Garantia de participare va fi exprimata in lei si poate fi constituita in urmatoarele forme: - Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante - conform Formularului 11 din sectiunea ?Formulare? ; Scrisorile de garantie bancara vor fi elaborate de regula de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, de preferinta cu corespondent in Romania;
- Acte de garantare emise de catre o Societate de asigurare in favoarea autoritatii contractante;
- Ordin de plata in original, vizat de banca, in contul autoritatii contractante - cont bancarRO32 RNCB 0038 0144 4037 0008 deschis la B.C.R. Bistrita.- Numerar la casieria S.D. Bistrita .Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse si returnate la deschidere.Garantia de participare se va restitui de catre autoritatea contractanta numai dupa semnarea contractului de achizitie publica, pe baza cererii conform Formularului 19 din sectiunea ?Formulare?.
Garantie de buna executie
Garantiei de buna executie 5%(respectiv 2, 5% pentru IMM-uri) din valoarea contractului fara TVA.Se constitue: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara(scrisoare de garantie bancara)sau o societate de asigurari. Scrisoarea de garantie bancara va fi intocmita in conform. cu form.18;prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale.Contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autorit contractante, la Trez Statului.Se depune initial in contul deschis 0, 5%din pretul contrac. Pe parcursul indeplinirii contractului autoritatea contrc. alimenteaza acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie.Autr.contrac va dispune ca Trez Statului sa instiinteze contractantul despre varsamantul efectuat, precum si despre destinatia lui.Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea-Completata in conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare ? in original 2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181-Completata in conformitate cu Formularul B din Sectiunea Formulare. ? in original 3.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006-Completata in conformitate cu Formularul A1 din Sectiunea Formulare.Observatie: Vor depune toti participantii la procedura Ofertanti/Asociati/Subcontractanti/Terti sustinatori o declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006. Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante : director - Alexandru Roman; inginer sef - Ioan Raica; contabil sef - Adriana Baciu;Sef Serviciul Contracte si Urmarirea Lucrarilor de Investitii - Dan Patrascu;Jurist -Anca Liliana; Serviciul Contracte si Urmarirea Lucrarilor de Investitii - Voichita Sfagau; Birou Administrare SistemeLocale ? ing. Ionescu Florin, persoane care aproba bugetul aferent finantarii contractelor Membrii Consiliului de Administratie ai SC F.D. E.E. Electrica Distributie Transilvania Nord: Tincu Dan Florin, Preda Silvia, Suciu Rodica Mihaela, Tudose Maria Magdalena 4.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj)-Certificat eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificatele fiscale vor fi in termen de valabilitate si vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi inacceptabile conform art.36 alin (1), lit.b) din HG nr.925/2006 5.Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale-Certificat eliberat de Primaria locala - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Certificatele fiscale vor fi in termen de valabilitate si vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi inacceptabile conform art.36 alin (1), lit.b) din HGnr.925/2006 6.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului 314/2010 emis de ANRMAP-Certificat completat in conformitate cu Formularul A2 din Sectiunea Formulare Certificat constatator-Pentru persoane juridice romane : - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;Pentru persoane fizice romane : - autorizatia de functionare, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului, in copie nelegalizata.Pentru persoane fizice/juridice straine : - documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident ; documentul se va prezenta in copie legalizata, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana .Documentele prezentate trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor.Se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat in forma copie conform cu originalul
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabilOfertantul trebuie sa prezinte, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? Bilantul contabil la 31.12.2011, vizat/insotit de dovada depunerii la organele competente., Informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani. Se va completa si depune, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul, Experienta similara Se va completa si depune, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul pentru cel putin un contract, maxim 2 contracte, la care se face referire in Formularul C1 . Formularele vor fi insotite de recomandari, cel putin o recomandare, maxim 2 recomandari, emise de beneficiari/clienti, in copie nelegalizata.Recomandarea trebuie sa precizeze modul deindeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derulariicontractului respectiv;Toate recomandarile vor fi date pentru furnizarea de produse similare., Declaratie pe propria raspundere referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, precum si pentru personalul responsabil pentru indeplinirea contractului Se va completa si depune, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul Se anexeaza Curriculum Vitae pentru personalul de conducere, precum si pentru personalul responsabil pentru indeplinirea contractului.-in copie nelegalizata., Declaratie pe propria raspundere privind capacitatea tehnicasi organizatorica pentru recuperarea consumabilelor uzate Declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte caofertantul / candidatul are capacitatea tehnica si organizatorica, pentru recuperarea consumabilelor uzate, Declaratie pe propria raspundereprivind asocierea Se va completa si depune, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul Asocierea va fi legalizata la notariat in cazul in care vor castiga licitatia. Cerintele de la cap. V.1) Situatia personala a candidatului ofertantului si V.2.) Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat . Cerintele de la cap.V.3.) Situatiaeconomico-financiara si V.4.) Capacitatea tehnica si sau profesionala trebuie sa fie indeplinite, prin cumul, de grupul de asociati.Liderul de asociatie care este parte in contractul de executieeste cel care va constitui integral garantia de buna executie, va factura si i se va achita aceasta factura conform graficului de plati anexa la contractul de executie si numai prin el seva purta intreaga relatie contractuala.Daca este cazul, Declaratie pe propria raspundere privind proportia in care contractul de servicii urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora.Ofertantul are obligatia de a preciza proportia in care contractul urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora. Formularul privind subcontracterea se va introduce in documentatia de calificare chiar daca ofertantul nu are nevoie de subcontractanti pentru executarea serviciilor. In acest caz se va preciza?Nu este cazul? . Se va completa si depune, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul Certificarea sistemului de management al calitatii conform ISO 9001/2008
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.07.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.07.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 02.07.2012 09:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer