Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare produse consumabile pentru imprimante, copiatoare, faxuri si echipamente multifunctionale ? la sediile S.D.E.E. Bistrita.


Detaliu pentru invitatia numarul 344639
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Filiala de Distributie a Energiei ElectriceELECTRICADISTRIBUTIE TRANSILVANIA NORD S.A.
Numar invitatie: 344639/02.04.2013
Denumire contract: Furnizare produse consumabile pentru imprimante, copiatoare, faxuri si echipamente multifunctionale ? la sediile S.D.E.E. Bistrita.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialFiliala de Distributie a Energiei ElectriceELECTRICADISTRIBUTIE TRANSILVANIA NORD S.A.Cod fiscal: RO14476722, Adresa: str. Ilie Macelaru nr. 28A, Cluj-Napoca, Telefon: +40 0264205435, Fax: +40 0264205425
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Vasile Conta nr. 11, Bistrita, Romania, cod postal: 420025, telefon: +40 0263205702, fax: +40 0263205704, persoana de contact: Secretariat
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: loc. Bistrita, str. Vasile Conta, nr. 11, sediul SDEE Bistrita camera 16, jud. Bistrita Nasaud
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare produse consumabile pentru imprimante, copiatoare, faxuri si echipamente multifunctionale ? la sediile S.D.E.E. Bistrita.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul are ca obiect furnizarea de produse consumabile pentru imprimante, copiatoare, faxuri si echipamente multifunctionale, in conformitate cu caietul de sarcini .
II.1.6) CPV: 30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 28, 500 - 49, 904 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul trebuie sa constituie garantia de participare in cuantumul de 900 lei (respectiv 450 lei pentru IMM-uri); -Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertei. -Documentul care atesta constituirea Garantiei de participare se va prezenta, la deschidere, in original.Garantia de participare va fi exprimata in lei si poate fi constituita in urmatoarele forme: - Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante - conform Formularului 11 din sectiunea ?Formulare? ; Scrisorile de garantie bancara vor fi elaborate de regula de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, de preferinta cu corespondent in Romania;
- Acte de garantare emise de catre o Societate de asigurare in favoarea autoritatii contractante;
- Ordin de plata in original, vizat de banca, in contul autoritatii contractante - cont bancarRO32 RNCB 0038 0144 4037 0008 deschis la B.C.R. Bistrita. - Numerar la casieria S.D. Bistrita .Pentru situatia in care garantia de participare este constituita in alta moneda , echivalentul leu/valuta se face tinand cont de cursul BNR din ziua publicarii invitatiei de participare.In orice situatie dovada constituirii garantiei de participaretrebuie sa fie prezentata cel tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Garantia de participare se va restitui de catre autoritatea contractanta numai dupa semnarea contractului de achizitie publica, pe baza cererii conform Formularului 19 din sectiunea ?Formulare? in cazul ofertantului castigator.
Garantie de buna executie
Garantia de executie este de 5%(respectiv 2, 5% pentru IMM-uri) din valoarea contractului de servicii fara TVA.In cazul decalarii termenului contractual, se va urmari si prelungirea perioadei initiale de valabilitate a garantiei de buna executie. b)Mod de constituire a garantiei de buna executie se va face conform art.90 din HG 925/2006 si conform HG 1045/2011? prin depunerea sumei integrale a garantiei de buna executie intr-un cont de garantie bancara de buna executie deschis la Trezoreria statului, cont aflat la dispozitia autoritatii contractante. Garantia de buna executie se va considera constituita atunci cand furnizorul va prezenta autoritatii contractante copia extrasului de cont.Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea furnizorului -orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Ofertantul va specifica in oferta modul in care se va constitui garantia de buna executie
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea-Completata in conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare? in original 2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181-Completata in conformitate cu Formularul B din Sectiunea Formulare?in original 3.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006-Completata in conformitate cu Formularul A1 din Sectiunea Formulare. Observatie: Vor depune toti participantii la procedura Ofertanti/Asociati/Subcontractanti/Terti sustinatori o declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006. Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante : Alexandru Roman;Ioan Raica;Adriana Baciu;Dan Patrascu;Anca Liliana; Voichita Sfagau;Ionescu Florin 4.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj)-Certificat eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificatele trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei care se depun ofertele. Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse, exceptie facand operatorii economici care prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu, conform art.9 din Ordinul 509/2011 emis de presedintele ANRMAP 5.Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale- Certificat eliberat de Primaria locala - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificatul va prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele 6.6.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului 314/2010-Certificat completat in conformitate cu Formularul A2 din Sectiunea Formulare. 1.Certificat constatator-Pentru persoane juridice romane : - emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, (in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?) din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie actuale/reale la data limita de depunere a ofertelor.Pentru persoane fizice romane : - document edificator care sa dovedeasca apartenenta la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului, (in copie lizibila. cu mentiunea ?conform cu originalul?) Pentru persoane fizice/juridice straine : - document edificator care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident(documentul se va prezenta in copie legalizata, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana) .- In etapa de evaluare a ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a documentului in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale ale ofertantului si cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani ., Bilantul contabil la 31.12.2011Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: a)Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., Experienta similaraSe va demonstra indeplinirea de minim un contract de furnizare similar cu cel care face obiectul prezentului contract de achizitie publica. Aceste livrari de produse se vor confirma prin recomandari/certificate emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar., Declaratie pe propria raspundere privind proportia in care contractul de furnizare urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora. Ofertantul are obligatia de a preciza proportia in care contractul urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora. Formularul privind subcontracterea se va introduce in documentatia de calificare chiar daca ofertantul nu are nevoie de subcontractanti pentru livrarea produselor. In acest caz se va preciza?Nu este cazul? Se va completa si depune, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul, Declaratie pe propria raspundereprivind asocierea. Se va completa si depune, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Asocierea va fi legalizata la notariat in cazul in care vor castiga licitatia. Cerintele de la cap. V.1) Situatia personala a candidatului ofertantului si V.2.) Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat . Cerintele de la cap.V.3.) Situatiaeconomico-financiara si V.4.) Capacitatea tehnica si sau profesionala trebuie sa fie indeplinite, prin cumul, de grupul de asociati.Liderul de asociatie care este parte in contractul de furnizareeste cel care va constitui integral garantia de buna executie, va factura si i se va achita aceasta factura conform graficului de plati anexa la contractul de furnizare si numai prin el seva purta intreaga relatie contractuala. Daca este cazul. Sistemul de management al calitatii conformISO 9001/2008 sau echivalent, Sistemul de management de mediu conform ISO 14001/2005 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.04.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.04.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 15.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 01.04.2013 11:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer