Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare produse-consumabile pentru proiectul ?Calitate in administratia publica locala?


Detaliu pentru invitatia numarul 287333
Autoritate contractanta
CONSILIUL JUDETEAN GORJ
Cod de identificare fiscala: 4956057
Adresa: STRADA VICTORIEI, NR.2-4, Targu Jiu
Telefon: 0253214006
Fax: 0253212023
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Furnizare produse-consumabile pentru proiectul ?Calitate in administratia publica locala?
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Furnizare de bunuri-consumabile necesare pentru proiectul ?Calitate in administratia publica locala?, astfel: 2 seturi cartuse toner pentru imprimanta HP Color LaserJet CM1312 MFP (total 10 cartuse toner ? 4 negru, 2 cyan, 2 galben, 2 magenta)
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 05.04.2011 17:51
Data limita de depunere a ofertelor: 18.04.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Consiliul Judetean Gorj, Tg.Jiu, str.Victoriei, nr.2-4, et.2, Registratura, cam. 231
Data si ora deschiderii ofertelor: 18.04.2011 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul Consiliului Judetean Gorj, Sala ?D? din strada Victoriei, nr.2-4, Tg-Jiu, judetul Gorj.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Fonduri europene
Fond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Capacitatii Administrative
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 2, 600 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratie privind situatia personala a operatorului economicCertificat de participare la licitatie cu oferta independentaCertificate constatatoare privind plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, Certificatul de înregistrare emis de ORCUltimul bilant contabil vizat siînregistrat.FisA de informatii generale cu cifra de afaceri.Lista cu principalele produse, beneficiari, însotita de declaratia privind experienta similara din care sa rezulte încheierea si îndeplinirea în ultimii 3 ani a cel putin unui contract de furnizare produse similare celor care fac obiectul prezentei achizitii.Se va prezenta recomandarea din partea beneficiarului pentru furnizarea produselor similare prezentateDeclaratie privind efectivele medii anuale ale personalului si nominalizareapersoaneiresponsabile.
Din SEAPGarabtia de oarticipare 30 leigarantia de buna executie nu
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer