Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - FURNIZARE PRODUSE DE AORIGINE ANIMALA - CARNE SI PRODUSE DIN CARNE


Detaliu pentru invitatia numarul 346393
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Mehedinti
Numar invitatie: 346393/08.05.2013
Denumire contract: FURNIZARE PRODUSE DE AORIGINE ANIMALA - CARNE SI PRODUSE DIN CARNE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului MehedintiCod fiscal: 10099816, Adresa: Drobeta Turenu Severin, Strada Traian 89, Drobeta-Turnu Severin, Telefon: +40 252324460, Fax: +40 252328658
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Drobeta Turenu Severin, Strada Traian 89, etaj 2, camera 203, Drobeta-Turnu Severin, Romania, cod postal: 220132, telefon: +40 252324460, fax: +40 252328658, persoana de contact: Victoria Danciulescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Drobeta Turenu Severin, Strada Traian 89, etaj 1, camera 29, Drobeta-Turnu Severin, Romania, cod postal: 220132, telefon: +40 252324460, fax: +40 252328658.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE PRODUSE DE AORIGINE ANIMALA - CARNE SI PRODUSE DIN CARNE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: LOT 1: Pulpe pui superioare-kg-3400/2200;Pulpe pui intregi-kg 6300/4200;Piept de pui dezosat-KG 2262/1500;Pipote pui- kg 1260/840;Carne porc tocata - kg 2305/1536; Pulpa porc fara os- kg 1902/1268; Ficat de porc - kg 710/473; Ficat de pasare - kg 2662/1775; Burta vita - kg 230/153; Oase porc afumate - kg 1080/720; Pulpa vita fara os - kg 200/133; Carne tocata amestec - kg 800/533. LOT 2: Sunca presata porc- kg 210/140; Sunca presata din piept de pui - kg 100/67; Crenvursti porc - kg 920/613; Parizer porc - kg 2403/1602; Carnati porc semiafumati- kg 1430/953; Crenvursti pasare - kg 865/577; Parizer pasare - kg 700/467; Salam cu sunca- kg 300/200; Salam de vara - kg 1340/893; Pate ficat de pasare 200 gr - buc 1760/1173; Pate ficat porc 200 gr - buc 3810/2540; Conserve carne vita 300 gr - buc 300/200; Conserve carne porc 300 gr - buc 400/267.Optiuni: In vederea aplicarii prev.art.6 alin, 3 din HG 925/2006
II.1.6) CPV: 15100000-9 - Produse de origine animala, carne si produse din carne (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 203, 089.8 - 305, 506 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lot 1 = 1419 lei; Lot 2 = 612 lei; Se va constitui conf.art.84 si urmatoarele din HG 925/2006.Perioada de valabilitate - 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Daca garantia de participare se constituie prin instrument de garantare emis in conditiile legii se va utiliza formularul agreat de institutia emitenta in contitiile respectarii prev.art.86 din HG 925/2006.Daca garantia de participare se constituie prin transfer bancar se va efectua in contul RTO42TREZ4615006XXX000111 deschis la Trezoreria Mun Dr.Tr.Severin. In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare se va constitui in numele asociatiei.In cazul IMM-urilor dovada se va face conform Legii 346/2004. Dovada constituirii garantiei de participare se va prezenta in original la data deschiderii ofertelor.Conform prev.art.278^1din OUG 34/2006 in cazul in care se va inregistreaza o contestatie, respinsa pe fond de CNSC, autoritatea contractanta va retine contestatoruluigarantia de participare.Data pentru care se determina echivalenta lei/euro este cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Se constituie in conf. cu prev. art.90 din HG 925/2006, in procent de 5% din valoarea fara TVA a contractului.Pentru IMM-uri dovada se va face conf.Legii 346/2004.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006 (Formular nr.1 din sectiunea Formulare), in original;Declaratia va fi prezentata de ofertant, ofertant asociat, tertul sustinator dupa caz.Modalitatea de indeplinire;1.1. Cazierjudiciar al persoanei juridice, prezentat in oricare dintre formele: - original;
- copie legalizata;
- copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.1.2. Cazier fiscal, prezentat in oricare dintre formele: - original;
- copie legalizata;
- copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Aceste documente vor fi prezentate de ofertant, ofertantul asociat, tertul sustinator, dupacaz.2. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG 34/2006 (Formular nr.2 dinsectiunea Formulare);Declaratia va fi prezentata de ofertant, ofertant asociat, tertul sustinator dacaeste cazul.2.1. Certificat de atestare fiscal din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioaracelei in care se depun ofertele(datorii la bugetul general consolidat al statului);Acest document va fi prezentat in oricare dintre formele: - original;
- copie legalizata;
- copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?2.2. Certificat de taxe si impozite locale(datorii la bugetul local).Certificatul trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conformprevederilor Legii 571/2003 Codul Fiscal, cu modificarile si completarileulterioare.Acest document va fi prezentat de ofertant, asociat, tertul sustinator daca este cazul, inoricare dintre urmatoarele forme: - original;
- copie legalizata;
- copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedinteluiA.N.R.M.A.P. nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare lalicitatie cu oferta independenta (Formular nr.3 din sectiunea Formulare).Acest formulat prebuie prezentat de ofertant, ofertant asociat sau tertul sustinator dupa caz.4. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69¹ (evitareaconflictului de interese) din O.U.G. 34/2006 aprobata cu modificari si completari prinLegea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare(Formular nr.4 din sectiuneaFormulare).In cadrul asocierii sau sustinerii, asociatul sau tertul sustinator vor completa si prezenta inoriginal declaratia de mai sus.Persoanele care detin functii de decizie in cadrul D.G.A.S.P.C. Mehedinti, sunt: Director executiv ? Ec.Popescu Constantin Valentin, Director executiv adjunct ?Jr. Aprotosoaie Georgeta, Director executiv adjunct economic ? Raceanu Mirel Richard, Consilier Juridic - Danciulescu Victoria, Inspector principal ? Mangu Carmen ? Cita, Inspector asistent? Iacobescu Maria, Inspector asistent ? Pirvulescu Florina Roxana, Inspector superior ? Ene Nicoleta, Sef Centrul de plasament pentru copilul cu dizabilitati ? Risnita Roxana Marina, Sef Complex de servicii sociale pentrucopilul prescolar ? Cring Elena Cristiana, Sef Centru de ingrijire siasistenta pentru persoane cuhandicap somatic sisenzorial Ilovat ? Grigorita Mariana, Sef Centru pentru persoane varstnice ?Sf.Maria? Sisesti? Raducan Atena. - Certificatul constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sarezulteobiectul de activitatealoperatorului economic.Obiectul de activitate al operatorului economic trebuie sa corespunda obiectului contractuluice urmeaza a fi incheiat.Documentul va fi depus in oricare dintre formele: - in original;
- copie legalizata;
- copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru ofertantul clasat pe primul loc se va solicita pentru conformitate, documentul in original sau copie legalizata.Pentru persoane straine, se solicita documente edificatoare (traduse cu mentiunea ?conform cu originalul?) care sa dovedeasca o forma de inregistrare capersoane juridice/fizice sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitatecu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentele vor fi prezentate si de asociat, daca este cazul, in traducere cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani.Conditii de calificare: - Cifra medie de afaceri globala in ultimii 3 ani sa fie cel putin de 283828 lei pentru Lotul 1 si 122350 lei pentru Lotul 2.Documente relevante: - Bilantul contabil pentru anii 2010 si 2011, iar pentru anul 2012 orice documente ce pot dovedi realizarea cerintei privind cifra de afaceri solicitata.Completare Formular 5 din Sectiunea Formulare-- Informatii privind cifra medie de afaceriglobala pe ultimii 3 ani. In cazul unei asocieri, fiecare membru este obligat sa prezinte documentul respectiv.-Cursul valutar mediu anual comunicat de BNR pentru 1 Euro, este: - 2010 = 4, 2099 lei;
- 2011 = 4, 2379 lei;
- 2012 = 4, 4560 lei.-In cazul in care ofertantul isi demonstreaza indeplinirea cerintei minime privind situatia economica si financiara invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana(conf.art.186 din O.U.G.34/2006), acesta se considera calificat daca tertul sustinator demonstreaza indeplinirea in integritate a cerintei minime solicitate prin prezentarea documentelor relevante.Aceste documente vor insoti angajamentul ferm incheiat in forma autentica al persoanei respective care trebuie sa garanteze autoritatii contractante faptul ca, in cazul in care contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicare directa.In cazul in careofertantul este un grup de operatori economici, cerinta minima privind situatia economica si financiara poate fi indeplinita prin cumul.Daca grupul de operatori economici isi demonstreaza indeplinirea cerintei minime privind situatia economica si financiara invocand sustinerea acordata decatre o alta persoana, modalitatea de indeplinire a cerintei este similara ofertei individuale mentionata mai sus, cu precizarea casustinerea va fi acordata asocierii si nu unuia dintre asociati.Persoana care acorda sustinerea situatiei economice si financiare nu trebuie sa se afle in situatia caredetermina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art.180, art. 181 lit.a, c¹ si d si art. 69¹ din O.U.G. 34/2006.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1.Oferta va fi insotita de mostreOperatorul economic are obligatia de a prezenta mostre etichetate si ambalate corespunzator la data si ora deschiderii ofertelor.Produsele livrate pe toata perioada de derulare a contractului vor fi aceleasi cu produsele prezentate ca mostre., Cerinta 2.Lista principalelor livrari de produse efectuate inultimii 3 ani, continand valori, perioada de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati din care sa rezulte faptul ca: - ofertantul a livrat produse similare cu valoare anuala de cel putin 141914.50 lei pentru Lotul 1 si 61175.30 lei pentru Lotul 2.Nivelul valoric impus se va confirma prin prezentarea de contracte, procese verbale de receptie, alte documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar.Completare Formular nr. 6 din Sectiunea Formulare.Daca formularele sunt intocmite in alta moneda, pentru conversie se va lua in considerare cursul mediu anual leu/euro comunicat de BNR/BCE pentru anul respectiv, Cerinta 3.Lista utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului: Conditie de calificare: Ofertantul dispune de cel putin 3 mijloace de transport pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.Modalitatea de indeplinire: Prezentarea de documente care sa demonstreze ca operatorul economic dispune la data limita de depunere a ofertelor, de mijloace de transport adecvate, inregistrate conform Ordinului 111/2008 emis de ANSVSA(documente care confirma modul de dispunere a acestora -proprietate, contract de inchiriere/angajament de punere la dispozitie si copia documentului de inregistrare la autoritatea competenta, valabilla data limita de depunere a ofertelor.)Completare Formular nr. 7 din Sectiunea Formulare. Cerinta 1.HACCP SREN ISO 22000/2005 ? Sisteme de management al sigurantei alimentelor, sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.05.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.05.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 24.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.05.2013 10:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer