Achizitie publica - FURNIZARE PRODUSE DE BALASTIERA
Detaliu pentru invitatia numarul 327282
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 327282/18.05.2012
Denumire contract: FURNIZARE PRODUSE DE BALASTIERA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Judeteana de Drumuri si Poduri BotosaniCod fiscal: 10854132, Adresa: str. Victoriei nr.2, Botosani, Telefon: 0231510792, Fax: 0231510792
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Victoriei nr.2, Botosani, Romania, cod postal: 6800, telefon: +40 231510792, fax: +40 231510792, persoana de contact: Catalin Gheorghian
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: DJDP Botosani, str. Victoriei nr.2, Botosani, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE PRODUSE DE BALASTIERA
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizarea de produse de balastiera, care sunt necesare executiei de catre D.J.D.P. Botosani in regie proprie a lucrarilor de interventi avarii pe drumurile judetene aflate in administrare.
II.1.6) CPV: 14212310-6 - Balast (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 100, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 2000 lei. Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, cf prevederilor legale ale HGR 925/2006. Garantia de participare este valabila cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.b) lichiditati depuse la casieria autoritatii contractante.c) virament bancarValabilitatea ei este de 90 de zile de la termenul de primire a ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare: 5% din valoarea contractului, fara TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de furnizare se poate realiza prin una din modalitati: a) scrisoare de garantie bancara sau instrument de garantie emis de o societate de asigurari, ce se constituie in anexa la contract;b)prin retineri succesive din suma cuvenita pentru facturile partiale.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -declaratiepe proprie raspundere privind eligibilitatea, conform formularului 7.2.2.12A;
- declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, conform formularului 7.2.2.12BDe asemenea, se solicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, respectiv cerficate de la: - D.G.F.P. ? Administratia financiara-Primarie- Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69 (1) din OUG 34/2006 (Formular nr. 2)Prezentarea certificatului cu oferta independenta, cf Ordinului 314/2010( Formular nr. 3)Declaratie privind calitatea de participant la procedura( Formular nr.7.2.2.12C).Persoanele cu functii de decizie referitoare la procedura de achizitie publica sunt: Romeo Caciuc, director executiv, Haiduc Stelu, consilier comp. achizitii publice si Aparaschivei Anca Teodora, avocat. Persoane juridice/fizice romane : Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului Autorizatie de functionare / altele echivalentePersoane juridice /fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie globala de afaceri pe ultimii 3ani, obligatoriu, minim 200.000 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: a.lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani ? experienta similara, in care sa se regaseasca cel putin un contract ca natura si complexitate cu obiectivul supus selectiei.b.obligatoriu ofertantul va avea personal de specialitate pentru indeplinirea contractului. Dovada certificarii Sistemului de Management de Mediu SR EN ISO 14001:2005 sau echivalent (copie certificat de atestare valabil la data depunerii ofertelor).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este accesibila in SEAP, conform prevederilor legale.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.06.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 01.06.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.05.2012 07:50