Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - FURNIZARE PRODUSE DE BALASTIERA SI CARIERA


Detaliu pentru invitatia numarul 346355
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Directia Judeteana de Drumuri si Poduri Botosani
Numar invitatie: 346355/09.05.2013
Denumire contract: FURNIZARE PRODUSE DE BALASTIERA SI CARIERA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Judeteana de Drumuri si Poduri BotosaniCod fiscal: 10854132, Adresa: str. Victoriei nr.2, Botosani, Telefon: 0231510792, Fax: 0231510792
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Victoriei nr.2, Botosani, Romania, cod postal: 6800, telefon: +40 231510792, fax: +40 231510792, persoana de contact: Haiduc Stelu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: DJDP Botosani, str. Victoriei nr. 2, Botosani.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE PRODUSE DE BALASTIERA SI CARIERA
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizarea de produse de balastiera care sunt necesare pentru executia de catre D.J.D.P. Botosani in regie proprie a lucrarilor de intretinere pe drumurile judetene aflate in administrare.
II.1.6) CPV: 14212310-6 - Balast (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 322, 417 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de part pentru ambele loturi este de 3300 lei. Gar. de part. se const. conf. HG 925/2006, art 86. In cazul constituirii garantiei de participare in alta modeda decat lei, conversia valorii aferente garantiei de participare se va face in fct de cursul valutar comunicat de BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Conf.cu art. 2781 din OUG34/2006, suma ce va fi retinuta de aut.contractanta va fi de: 3224, 17 lei.In orice sit., dovada constit. gar. de part. treb. sa fie prez.cel mai tarziu la data si ora stab. pt deschiderea ofertelor. Per. de valab.A gar. pt part.?90 zile de la data limita stabilita pt depun. ofertelor. In cazul constit. gar. de part.prin scris. bancara se va completa?formularul Anexa 7.2.2.11 Gar. de part. se va restit. in conf.cu H.G. 925/2006, art.88. Pentru a beneficia de prevederile Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, referitoare la garantia de participare, ofertantii care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, vor prezenta o declaratie privind incadrarea in categoria IMM in original;Operatorii economici care se asociaza trebuie sa faca dovada ca fiecare indeplineste conditiile de incadrare in categoria IMM. Lipsa acestei dovezi face ca asocierea sa nu mai beneficieze de facilitatile legii IMM-urilor.Nota: cuantumul gar, de participare pentru fiecare lot va fi stabilit in functie de valoarea estimata a celor doua loturi, astfel: Lot 1- 2020 lei( conf.cu art. 2781 din OUG34/2006, suma ce va fi retinuta de autoritatea contractanta in cazul in care contestatia depusa de ofertant va fi respinsa ca nefondata de catre CNSC, va fi de: 2015 lei);Lot 2 ? 1280 lei ( conf.cu art. 2781 din OUG34/2006, suma ce va fi retinuta de autoritatea contractanta in cazul in care contestatia depusa de ofertant va fi respinsa ca nefondata de catre CNSC, va fi de: 1209, 17 lei).
Garantie de buna executie
Cuantumul gar. de buna executie exprimata procentual este de 5 % din valoarea contractului fara TVA. In cazul constituirii garantiei de buna executie prin scrisoare bancara se va completa formular nr. 7.2.2.19 Garantia de buna executie se va constitui conf. art. 90 din HG 925/2006. Restituirea garantiei de buna executie se va face conform H.G. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a) Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea in conformitate cu art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarileulterioare, conform formularului 7.2.2.12A;b) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, conform formularului 7.2.2.12B;c). Declaratie pe proprie raspundere ca nu are in cadrul autoritatii contractante, persoane care detin functii de decizie, respectivsot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, conform art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, conform formularului nr. 2;d). Prezentarea certificatului cu oferta independenta, cf Ordinului 314/2010 , conform formularului nr. 3;e). Declaratie privind calitatea de participant la procedura, conform formularului nr. 7.2.2.12 C;f). Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara, in care se depun ofertele(certif. se vor prez. in orig. sau copie legalizata sau conf. cu orig.);Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre buget din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara, in care se depun ofertele (certif. se vor prez. in orig. sau copie legalizata sau conf. cu orig.) pers. jurid. straine vor prez. doc. edificat. pt dov. eligibil.Pt. of. nerezidenti se vor aplica prev. art. 182 din OUG 34/2006. Doc. vor fi prez in orig sau copie legalizata, sau conf cu orig, insotite de traducerea autoriz. in limba romana.In sensul prevederilor art. 69.1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele din cadrul autoritatii contractante ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Pintilii Geanina - director executiv, Haiduc Stelu-consilier, av. Aparaschivei Teodora Anca, ec. Mihai Stefan, ec. Traian Calistru. Certificatul constatator eliberat de ORC care atesta ca domeniul de activitate alofertantului corespunde obiectului procedurii Certificatul se va prezenta in original sau copie conform cu originalul sau copie legalizata, informatiile cuprinse in acesta tb sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie lizibila conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de incheierea contractului de achizitie publica, depunerea documentului in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta minima: cifra de afaceri medie globala pe anii 2010, 2011 si 2012 sa fie de minimum 644834 leiNOTA: In cazul in care pentru anul 2012 exista operatori care nu au obligatia legala de depunere a bilantului pentru anul 2012 pana la data limita de depunere a ofertelor, se va lua in considerare si prezentarea altor documente contabile in sustinerea cifrei de afaceri. Pentru conversia in RON, daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu anual leu/valuta in care este exprimata comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentruanul respectiv (2010, 2011 si 2012, dupa caz).Persoanele juridice infiintate de mai putin de trei ani, vor prezenta cifra de afaceri doar pentru anii scursi de la data infiintarii.IMM benef de prev L346/2004.Se prez declaratie priv incadr in categ IMM-orig-.Pt asociere, fiec asociat va prez acest doc.Daca un asociat nu este IMM, asoc nu benef de facilit leg IMM-urilorNota: avand in vedere faptul ca operatorii economici care vor dori sa participle la ac. procedura vor putea depune ofertepentru un singur lot sau pentru ambele loturi, cifra medie globala anii 2010, 2011 si 2012 va fi raportata in mod corespunzator fct de valoarea estimata a celor doua loturi, astfel: Lot 1 ? 403000 lei;Lot 2- 241834 leiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: a). declaratii cu furnizari similare executate in ultimii 3 ani Se completeaza formularul 7.2.2.12Fa.lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani ? experienta similara. Pt a fi considerat calificat, ofertantul va face dovada ca a prestat in ult 3 ani, cel putin 1 contract ca natura si complexitate cu obiectivul supus selectiei. Furnizarile se confirma prin prez a cel putin unui certificat/document/contract/PV de receptie/orice doc relevant emis sau contrasemnat de o autoritate ori de catre beneficiar prin care sa confirme furnizarea.Ofertantii care prez contracte inch in alta moneda decat Lei sau EUR, vor efectua conversia inmoneda Euro si Lei, la ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Nationala a tarii respective in care s-a facut inreg si va specifica ratele utilizate in oferta depusa., informatii referitoare la personalulde specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant.Se completeaza Formularul 7.2.2.12I.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: documentatia de atribuire este disponibila in S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.05.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.05.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 23.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.05.2013 06:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer