Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - furnizare produse de cariera pentru intretinerea si reparatia drumurilor


Detaliu pentru invitatia numarul 343115
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SC ECOSERV SIG SRL
Numar invitatie: 343115/26.02.2013
Denumire contract: furnizare produse de cariera pentru intretinerea si reparatia drumurilor
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSC ECOSERV SIG SRLCod fiscal: RO28696329, Adresa: Cornesti 54, Sighisoara, Telefon: +4 0265771254, Fax: +4 0265779068
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Cornesti 54, Sighisoara, Romania, cod postal: 545400, telefon: +4 0265771254, fax: +4 0265779068, persoana de contact: Gheorghe Maior
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Cornesti 54, Sighisoara, Romania, cod postal: 545400
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: furnizare produse de cariera pentru intretinerea si reparatia drumurilor
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: furnizare produse de cariera pentru intretinerea si reparatia drumurilor
II.1.6) CPV: 14212300-3 - Piatra de cariera si concasata (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 120, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in suma de 1200 lei si se va constitui prin: a) virament bancar in unul dintre conturile: RO86RZBR0000060014809581, deschis la Raiffeisen Bank, RO74RNCB0191128984050001, deschis la BCR(CUI 28696329)b) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, c) prin depunerea la casieria autoritatii contractante: - a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;
- a sumei in numerar.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei.Of. din categ. intrepr. mici si mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50 % a garantiei de participare conf. art. 16 alin.(2) din Leg.nr.346/2004.Garantia de participare va fi retinuta de catre autoritatea contractanta in oricare din urmatoarele situatii: - ofertantul isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; - oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei; In eventualitatea formularii unei contestatii si in cazul respingerii acesteia de catre CNSC, autoritatea contractanta, in baza art. 278^1 alin. (1), lit. b) din O.U.G. 34/2006 va retine contestatorului 1% din garantia de participare in raport cu val. estimata a contractului. In cazul in care ofertantii depun garantia de participare intr-o alta moneda, cursul valutar la care se va face paritatea va fi cea din data publicarii invitatiei de participare pe SEAP.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie reprezinta 10 % din valoarea contractului, fara T.V.A, si se va constitui in termen de 5 zile lucratoare de la semnarea contractului prin una din urmatoarele modalitati: -instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari ;
-depunerea sumei in numerar la casieria autoritatii contractante.Garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Sighisoara un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire.Autoritatea contractanta are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie in cel mult 14 zile de la plata facturii finale, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.Ofertantii din categoria intreprinderilor mici si mijlocii beneficiaza de reducerea cu50% a acestei garantii conform legii nr. 346/2004art. 16 alin.(2) cu modificarile si completarile ulterioare. Pentru a beneficia de aceasta facilitate in plicul exterior se vor depune: - certificat privind nr. mediu de salariati pentru anul 2012, eliberat de Inspectoratul Teritorial de Munca.- bilant contabil la data de 31.12.2011, inregistrat la organul fiscal competent.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.180 din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.- Se va completa formularul B din documentatia de atribuire.Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. nr. 34/2006- Se va completa formularul B1 din documentatia de atribuire.Incadrarea in vreuna dintre situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. nr.34/2006atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1, din O.U.G. nr.34/2006 - Se va completa formularul B2 din documentatia de atribuire.Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Maior Gheorghe- director, Ana Florina - director economic, Cristea Andra Bianca - cons. juridic, Mustocea Alexandru - sef Sectie Constructii, Reparatii Drumuri.Incadrarea in vreuna dintre situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Declaratie privind calitatea de participant la procedura.- Se va completa formularul B3 din documentatia de atribuire.Declaratia "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta". Se va completa formularul C din documentatia de atribuire Certificat constatator in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". emis de Oficiul Registrului Comertului sau organismul la care operatorul economic este atestat profesional.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale /actuale la data limita de depunere a ofertelor.Permis de exploatare sau licenta de concesiune a perimetrului de cariera emis de ANRM, valabil la data limita de depunere a ofertei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului, de unde sa rezulte ca acesta dispune de cel putin un mijloc de transport ( autobasculanta)., Declaratie privind lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3ani, din care sa rezulte efectuarea cel putin a unei livrari de produsesimilare , a caror valoare este mai mica sau egala cu valoarea estimata(120000 lei).Ofertantul va prezenta cel putin un document/contract/proces-verbal de receptie prin care sa confirme livrarea de produse a caror valoare este mai mica sau egala cu valoarea estimata(120000 lei).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.03.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.03.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 13.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 25.02.2013 08:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer