Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - furnizare produse de cariera pentru intretinerea si reparatia drumurilor


Detaliu pentru invitatia numarul 344181
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SC ECOSERV SIG SRL
Numar invitatie: 344181/22.03.2013
Denumire contract: furnizare produse de cariera pentru intretinerea si reparatia drumurilor
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSC ECOSERV SIG SRLCod fiscal: RO28696329, Adresa: Cornesti 54, Sighisoara, Telefon: +4 0265771254, Fax: +4 0265779068
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: S.E.A.P.(www.e-licitatie.ro);
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: furnizare produse de cariera pentru intretinerea si reparatia drumurilor
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: furnizare produse de cariera pentru intretinerea si reparatia drumurilor
II.1.6) CPV: 14212300-3 - Piatra de cariera si concasata (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 120, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in suma de 2400 lei si se va constitui prin: a) virament bancar in unul dintre conturile: RO86RZBR0000060014809581, deschis la Raiffeisen Bank, RO74RNCB0191128984050001, deschis la BCR(CUI RO28696329) b) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, c) prin depunerea la casieria autoritatii contractante a sumei in numerar. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei. Of. din categ. intrepr. mici si mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50 % a garantiei de participare conf. art. 16 alin.(2) din Leg. nr.346/2004, situatie in care se va completa formularul I. Garantia de participare va fi retinuta de catre autoritatea contractanta in oricare din urmatoarele situatii: - ofertantul isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; - oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei; In eventualitatea formularii unei contestatii si in cazul respingerii acesteia de catre CNSC, autoritatea contractanta, in baza art. 278^1 alin. (1), lit. b) din O.U.G. 34/2006 va retine contestatorului din garantia de participare, in raport cu val. estimata a contractului 1% din aceasta valoare, respectiv 1200 lei. In cazul in care ofertantii depun garantia de participare intr-o alta moneda, cursul valutar la care se va face paritatea va fi cea din data publicarii invitatiei de participare pe SEAP.Documentul care demonstreaza constituirea garantiei de participare se va depune in format electronic (in SEAP), cu conditia semnarii acesteia cu semnatura electronica de catre ofertant, iar originalul documentului se va depune la sediul autoritatii contractante pana la data limita de depunere a ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.180 din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.- Se va completa formularul B din documentatia de atribuire.Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. nr. 34/2006- Se va completa formularul B1 din documentatia de atribuire.Incadrarea in vreuna dintre situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. nr.34/2006atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1, din O.U.G. nr.34/2006 - Se va completa formularul B2 din documentatia de atribuire.Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Maior Gheorghe- director, Ana Florina - director economic, Grunwald Robert Oliver- economist, Cristea Andra Bianca - cons. juridic, Mustocea Alexandru - sef Sectie Constructii, Reparatii Drumuri.Incadrarea in vreuna dintre situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Declaratie privind calitatea de participant la procedura.- Se va completa formularul B3 din documentatia de atribuire.Declaratia "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta". Se va completa formularul C din documentatia de atribuire Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului sau organismul la care operatorul economic este atestat profesional, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale /actuale la data limita de depunere a ofertelor.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului, de unde sa rezulte ca acesta dispune de cel putin un mijloc de transport ( autobasculanta)., Declaratie privind lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, din care sa rezulte efectuarea cel putin a unei livrari de produse similare, a caror valoare este cel putin egala cu valoarea estimata (120000 lei). Ofertantul va prezenta cel putin un document/contract/proces-verbal de receptie prin care sa confirme livrarea de produse a caror valoare este cel putin egala cu valoarea estimata(120000 lei).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.04.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 03.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 21.03.2013 11:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer