Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - FURNIZARE PRODUSE DE MORARIT SI PANIFICATIE


Detaliu pentru invitatia numarul 322021
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: PENITENCIARUL CU REGIM DE MAXIMA SIGURANTA FOCSANI
Numar invitatie: 322021/15.03.2012
Denumire contract: FURNIZARE PRODUSE DE MORARIT SI PANIFICATIE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPENITENCIARUL CU REGIM DE MAXIMA SIGURANTA FOCSANICod fiscal: RO 4297940, Adresa: STR. LILIACULUI NR 41 FOCSANI, Focsani, Telefon: 0237/258707, Fax: 0237/258759
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. LILIACULUI NR 41 FOCSANI, Focsani, Romania, cod postal: 620040, telefon: +40 237/258707, fax: +40 237/258759, persoana de contact: MIHAELA NISTOROIU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul autoritatii contractante Penitenciarul Focsani, str. Liliacului nr 41, cod postal 620040, jud Vrancea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE PRODUSE DE MORARIT SI PANIFICATIE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 13
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: furnizare produse de morarit si panificatielot1-paine semialbalot2-biscuiti simplilot3-paste fainoaselot4-faina de grau tip 650lot5-orez decorticatlot6-zaharlot
II.1.6) CPV: 15610000-7 - Produse de morarit (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 513, 690 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
lot1-7190 lei, lot2-980 lei, lot3-435 lei, lot4-140 lei, lot5-525 lei, lot6-985 leiPerioada de valabilitate a garantiilor este de 60 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. Se poate constitui prin oricare dintre formele-virament bancar(Penitenciarul Focsani, CUI RO 4297940, cont RO08TREZ6915005XXX000093, Trezoreria Focsani);
-printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta la punctul anterior. In instrumentul de garantare se va mentiona si posibilitatea retinerii acesteia in cazul formularii unei contestatii si respingerii acesteia de catre CNSC;
-prin depunere in numerar la casieria autoritatii contractante - in cazul I.M.M.?urilor pentru obtinerea reducerii de 50% din cuantumul garantiei de participare, conform prevederilor Legii nr. 346/2004, art.4 si art.16, incadrarea in plafoanele referitoare la numarul mediu anual de salariati, cifra de afaceri anuala neta si activele totale se stabilesc pe baza unei declaratii pe propria raspundere a reprezentantului/reprezentantilor legal/legali al/ai intreprinderii interesate in incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii. Aceste declaratii se anexeaza la dovada garantiei de participare si se depun odata cu oferta
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se constituie in procent de 5% din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent in parte, in 5 zile de la semnarea acestiua, astfel: - ordin de plata in contul aut.contractante;Penitenciarul Focsani, CF: 4297940, cont: RO08TREZ6915005XXX000093, Trezoreria Focsani. - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original) - retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale intr-un cont la dispozitia autoritatii contractante, la o banca agreata de ambele parti sau la intr-un cont de trezorerie deschis de autoritatea contractanta.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea, semnata de reprezenrtantul legal al ofertantului, completata potrivit formularului atasatDeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art 181, semnata de reprezenrtantul legal al ofertantului, completata potrivit formularului atasatCertificat de participare la licitatie cu oferta independentaDeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art 69^1 din OUG 34/2006, semnata de reprezentantul legal al ofertantului, completata potrivit formularului atasat. Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire de la nivelul autoritatii contractante: Dan Gheorghe Brehuescu-director, Costel Ilie-Micu-director adj ec-admin, Robert Schmidt-sef serviciu logistica, Sebastian Oancea-ctb sef, Laura Stoian-consilier juridicCertificat de atestare fiscala emis de admin fin. publice din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, din care sa rezulte adresa actuala si obiectului de activitate al ofertantului, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale se va prezenta aneza 3 din sectiunea Formulare
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: este atasata invitatiei de participare pe SEAP, la sediul autoritatii contractante, mail, fax
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.03.2012 10:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.03.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.03.2012 09:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer