Achizitie publica - Furnizare ?Produse de panificatie ? Paine, Pesmet?
Detaliu pentru invitatia numarul 345185
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 345185/12.04.2013
Denumire contract: Furnizare ?Produse de panificatie ? Paine, Pesmet?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Clinic de Recuperare Medicala Baile FelixCod fiscal: 4245038, Adresa: Loc. Baile Felix, jud. Bihor, Oradea, Telefon: 0259318108, Fax: 0259318135
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare ?Produse de panificatie ? Paine, Pesmet?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se va achizitiona si furniza ?Produse de panificatie ? Paine, Pesmet?, conform Caietului de Sarcini.Valoarea minima de 99.457, 50 lei fara TVA reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri (in functie de care se vor elabora si evalua ofertele), iar valoarea maxima de 149.187, 5 lei fara TVA reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari, conform art. 6 din HG 925/2006.Dreptul autoritatii contractante de a opta pentru suplimentarea cantitatilor de produse este conditionat de existenta resurselor financiare alocate cu aceasta destinatie, conform art. 6, alin. 3 , lit. b) din HG 925/2006Optiuni: Posibilitatea prelungirii pe 4 luni/2014 a contractului prin act aditional cf art 6 pct 3 HG925/2006
II.1.6) CPV: 15811100-7 - Paine (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 99, 457.5 - 149, 187.5 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se constituie in cuantum de 2% din valoarea estimata fara TVA a contractului, respectiv 1.989lei, respectiv echivalenta in euro a acestei valori calculate la cursul BNR cu 3 zile lucratoare inainte de data limita de depunere a ofertelor, in conformitate cu art. 85, 86 din HG 925/2006. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita stabilita de depunere a ofertelor. (pentru a beneficia de reducerea cu 50% a garantiei se va prezenta declaratie pe propria raspundere ca societatea se incadreaza in IMM ? Formular nr. 11). Garantia de participare se poate constitui pana la data limita de depunere a ofertelor.- Scrisoare de garantie bancara pentru participare la licitatie/ Instrument de garantare (Formularul nr. 10, Sectiunea Modele de Formulare); scrisoarea de garantie bancara se va depune original, instrumente de garantare emise de catre societati de asigurare; sau- Ordin de plata (vizat de banca) in contul RO39TREZ0765005XXX010699 deschis la Trezoreria Oradea, COD FISCAL 4245038, cu mentiunea: ?Pentru achizitie Produse de panificatie ? Paine, Pesmet? - pana la data limita de depunere a ofertelor in favoarea autoritatii contractante. (Documentele prin care s-a constituit garantia de participare se vor depune alaturi de restul documentelor de calificare).Situatiile in care se va retine garantia de participare sunt cele prevazute in reglementarile legislative , respective art.87, alin.1 din H.G 925/2006, actualizata si modificata si art. 278^1 din O.U.G 34/2006, actualizata si modificata
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea (Formular nr. 1)2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006. Aceasta se va prezenta de catre toti participantii la procedura si anume ofertanti/asociati/subcontractanti/terti sustinatori (Formularul nr. 2);3. Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor catre bugetul consolidat de stat, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta, in original sau copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila persoanei autorizata.4. Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original sau copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila persoanei autorizata.5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Formularnr. 3)6. ?Certificat de participare cu oferta independenta?, cf Ord. Presedintelui ANRMAP nr. 314/12.10.2010 (Formular nr. 4)7.?Declaratie de neincadrare in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006. Aceasta se va prezenta de catre toti participantii la procedura si anume ofertanti/asociati/subcontractanti/ terti sustinatori. (Formular nr. 5)Declaratie pe propria raspundere cu persoanele cu functie de decizie din cadrul Spitalului Clinic de Recuperare Medicala Baile Felix sunt: Suciu Nicoleta Ramona, Alexandru Alexandru, Lazar Liviu, Jurau Ioana, Costas Corina, Moza Gafia, Cristea Daniel. Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii si din care sa reiasa urmatoarele date: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social valabil, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;e) domeniul de activitate principal;f) domeniile de activitate secundare;g) administratorul/imputernicitul operatorului economic.- Documentul va fi utilizat si la verificarea situatiei personale a ofertantului.Se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire de a prezenta pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Datele de identificare si contact ale ofertantului, conturile de trezorerie sibanca ce vor fi utilizate pe parcursul procedurii precum si cifra de afaceri medie anuala rezultata exclusiv din furnizari de produse de panificatie, pe ultimii 3 ani., Prezentarea bilantului contabil, inregistrat de organele competente, pe anii: 2012, 2011, 2010, din care sa rezulte media cifrei de afaceri anuala in domeniul de activitate aferent obiectului contractului care sa fie mai mare sau egala cu 198.915 lei.NOTA: In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2012, aceasta poate dovedi indeplinirea nivelului minim impus si prin raportare la ultimii 3 ani financiari incheiati, respectiv 2012, 2011, 2010.In cazul in care pentru anul 2012 exista operatori care nu au obligatia legala de depunere a bilantului pentru anul 2012 pana la data limita de depunere a ofertelor, se va lua in considerare si prezentarea altor documente contabile in sustinerea cifrei de afaceri.Curs euro comunicat de BNR la data de: 31.12.2012 ? 1 euro = 4, 4560 lei31.12.2011-1 euro = 4.3197 lei;31.12.2010- 1 euro = 4.2848 lei;Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista cu principalele livrari similare in ultimii 3 ani., Se vor prezenta certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de clientul beneficiar din care sa rezulte prestarea de servicii de furnizare produse de panificatie, Buletine de analize fizico-chimice a produselorofertate emise de catre un laborator de analize acreditat sau prezentarea de certificate de calitate a produselor. Documentele solicitate vor fi valabile la data limita pentru primirea ofertelor, Se va prezenta autorizatia sanitar veterinara pentru mijloacele de transport, special destinate pentru transportul produsului ofertat, conform Ordinului nr. 111/2008 al Presedintelui Autoritatii Nationale Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor. Documentele solicitate vor fi valabile la data limita pentru primirea ofertelor implementarea sistemului de management al sigurantei alimentelor potrivit standardului ISO 22000:2005sau echivalent, valabil la data limita pentru primirea ofertelorPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.04.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 24.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 11.04.2013 16:58