Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare produse de panificatie


Detaliu pentru invitatia numarul 329202
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Spitalul Municipal Odorheiu Secuiesc
Numar invitatie: 329202/11.06.2012
Denumire contract: Furnizare produse de panificatie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Municipal Odorheiu SecuiescCod fiscal: 4245259, Adresa: Str. Beclean Nr. 72, Odorheiu Secuiesc, Telefon: 0266210069, Fax: 0266210069
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Italiana Nr. 22 Sector 2, Bucuresti, Romania, cod postal: 020976, telefon: +40 0213052831, fax: +40 0213032937
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare produse de panificatie
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Valoarea estimata pana la 31.12.2012 este de 76.236, 37 RON, valoare pe 7 luni, cu posibilitatea de prelungire pentru 4 luni, in valoare de 43563, 63 RON.Produse de panificatie, cantitatea lunara: 1. Paine alba 1000 g - 3400 buc2. Paine alba fara sare 1000 g - 270 buc3. Paine secara 500 g - 610 buc4. Chifle 100 g - 1500 buc
II.1.6) CPV: 15811000-6 - Produse de panificatie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 119, 800 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se va depune conform art. 86 alin. (1) din HG 925/2006 in valoare de 1000 RON, perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. In caz de contestatie, daca CNSC respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a contestatarului 762, 36 lei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006, cu toate modificarile ulterioare. - Formular 1.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, cu toate modificarile ulterioare. - Formular 2.3. Certificat de participare cu oferta independenta. - Formular 5.4. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69'1 din OUG 34/2006, se va prezenta si pentru subcontractant cat si pentru tertul sustinator daca este cazul. - Formular 4.Persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire: Manager - Lukacs AntalDirector Financiar Contabil - Sticlea Ionescu DanielDirector Medical - Lorinczi CsabaConsilier Juridic - Hauszlinger Arthur IstvanSef Serviciu Achizitii Publice - Rendi EvaPersoana care aproba bugetul aferent autoritatii contractante: Manager - Lukacs Antal 1. Certificat constatator sau un document echivalent acestuiaInainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 - Prezentarea Fisei cu informatii generale - Formular 6.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 - Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani., Cerinta nr. 2 - Prezentare mostre.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: In cadrul SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.06.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 25.09.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 08.06.2012 17:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer