Achizitie publica - Furnizare produse de panificatie
Detaliu pentru invitatia numarul 330999
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 330999/04.07.2012
Denumire contract: Furnizare produse de panificatie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInstitutul de Pneumoftiziologie "Marius Nasta"Cod fiscal: 4316180, Adresa: Sos. Viilor nr.90, sector 5, Bucuresti, Telefon: +40 213373801, Fax: +40 213373801
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sos. Viilor nr.90, sector 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 020146, telefon: +40 213373801, fax: +40 213373801, persoana de contact: Monica Lesne
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sos. Viilor nr.90, sector 5, Bucuresti, Pavilion 5, sala de consiliu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare produse de panificatie
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare produse de panificatie, respectiv paine cu sare, paine fara sare si prajituri
II.1.6) CPV: 15811000-6 - Produse de panificatie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 485, 040 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Pentru Lot 1 in cuantum de 2.112 lei si pentru Lotul 2 in cuantum 7.588 lei, valabile 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Modul de constituire a garantiei de participare: conform art.86 din H.G. 925/2006: -Virament bancar sau un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari.-Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante.-Numerar la caseria unitatii (caz in care ofertantul va prezenta chitanta)-Ordin de plata vizat de banca sau fila cec. Cont : RO52TREZ7055005XXX000179, Trezoreria SECTOR 5 (plata trebuie sa se regaseasca in contul nostru cel tarziu la data limita de deschidere a ofertelor ). Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse si returnate la deschidere, conform prevederilor art. 33 alin (3) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
in cuantum de 5% din valoarea fiecarui contract subsecvent, Modalitati de constituire acceptate: - prin virament bancar, OP (contul autoritatii contractante in care poate fi constituita garantia de buna executie este: RO52TREZ7055005XXX000179, trezoreria Sectorului 5 Cod fiscal: 4316180; prin instrument de garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari pentru achizitia de produse din panificatie
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, Declaratii privind eligibilitatea cf art 180 din oug 34/2006, Declaratie privind conflictul de interese pentru ofertanti /candidati/ofertanti asociati/subcontractanti/terti sustinatori conformart. 69^1(persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: Manager Ec. Marcu George Cristian, Dir. Ec. Cristina Manolache, Director Medical Emilia Crian Director de Ingrijiri Dana Anghelescu , Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, cf oug 34/2006, cu mod. si compl. ulterioare, Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Toate documentele vor fi completate conform formularelor atasate la documentatie atribuire la invitatia de participare - general. Certificatul de atestare fiscala eliberat de ANAF, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii scadente lunii anterioare celei in care se depun ofertele, Certificatul fiscal privind plata impozitelor si taxelor locale, in original/copie legalizata, sau xerocopie semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea , ,conform cu originalul?? din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii scadente lunii anterioare celei in care se depun ofertele. Certificatele pot fi depuse in originalin original/copie legalizata, sau xerocopie semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea , ,conform cu originalul?. Toate documentele vor fi completate conform formularelor atasate la documentatie atribuire la invitatia de participare - general Certificat constatator ce va fi prezentat in original/copie legalizata, sau xerocopie semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea , ,conform cu originalul??emis de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data depunerii ofertelor (emis cu cel mult 30 de zile inainte de deschiderea ofertelor).Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati iar obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN cu certificatul constatator emis de ONRC, Autorizatie sanitar veterinara de functionare eliberata de organele abilitate in original, in copie legalizata sau in copie lizibila stampilata si semnata cu mentiunea ?conform cu originalul? ,
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Autorizatie sanitar veterinara pentru mijloace de transport alimente conform ordiunui ANSVSA nr. 111/2008., Certificate emise de catre organisme abilitate care sa ateste conformitate produselor, identificata clar prin referire la specificatii sau standarde relevante cf. art. 188(1) lit.d din OUG 34/2006, Angajament privind sustinerea tehnica, Declaratie privind lista principalelor livrari in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., Declaratii privind obligatii contractuale in desfasurare fata de alti beneficiari, cu referinta la produse similare. Ofertantul trebuie sa faca dovada implementarii integrate a unui sistem de management al calitatii (SR EN ISO 9001) sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.07.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.07.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.07.2012 09:40