Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - "Furnizare produse de panificatie pentru Cantina de Ajutor Social, 2013"


Detaliu pentru invitatia numarul 343657
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Cantina de Ajutor Social
Numar invitatie: 343657/11.03.2013
Denumire contract: "Furnizare produse de panificatie pentru Cantina de Ajutor Social, 2013"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCantina de Ajutor SocialCod fiscal: 8048853, Adresa: Avintului nr.1, Vaslui, Telefon: +40 745759142, Fax:
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada Spiru Haret nr.2, Vaslui, Romania, cod postal: 730139, telefon: +40 745759142, fax: +40 235315946, persoana de contact: Cristea Ionut Bogdan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Vaslui, strada Spiru Haret nr.2, Birou Achizitii Publice
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: "Furnizare produse de panificatie pentru Cantina de Ajutor Social, 2013"
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: "Furnizare produse de panificatie pentru Cantina de Ajutor Social, 2013 ?
II.1.6) CPV: 15811100-7 - Paine (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 104, 516.13 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se solicita garantie de participare in cuantum de 2000 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 120 de zile , perioada egala cu perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa- si mentina oferta.Ofertantii care fac dovada incadrarii in categoria IMM- urilor, pot benef de preved Legii nr. 346/2004, art.16, alin 2, si vor prezenta anexat garantei de participare ?Decl pe proprie raspundere privind incadrarea in categ I.M.M.?Modalitatea de constituire: In conformitate cu prevederile art. 86 din HG 925/2006 modificata si completata.Cand garantia se constituie prin virament bancar, aceasta se va vira in contul : RO06TREZ65624680220XXXXX deschis la TrezoreriaVaslui, CANTINA DE AJUTOR SOCIAL, CUI 8048853Retinerea garantiei de participare, se va face, in conditiile prevazute de art.87, alin.1 din HG nr.925/2006 si in conditiile art.278^1 din OUG34/2006In cazul depunerii unei contestatii, conf. Art. 278^1 alin.1 din OUG 34/2006: ? In masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, respinge contestatia, ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, urmatoarele sume: ?conform litera a)?- Restituirea garantiei se va face in conformitate cu art.88 al HG nr.925/2006.Pentru situatiile in care operatorii economici doresc sa constituie garantia de participare in valuta, echivalenta in lei se va face la cursul BNRdin data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Se solicita garantie de buna executie de 5% din pretul contractului fara TVA.Modalitatea de constituire: Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale.Conform HG 1045/2011, in cazul retinerilor succesive, daca autoritatea contractanta are calitatea de autoritate publica, institutie publica sau operator economic cu capital integral sau/ majoritar de stat, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.- Retinerea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu prevederile art.91 din HG 925/2006 - Restituirea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu prevederile art.92 , alineat 1, HG 925/2006.Garantia de buna executie se constituie in termen de 5 zile de la data semnarii contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind eligibilitatea - Formular 1-Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat si a impozitelor si taxelor locale - Formulare tip emise de institutii de specialitate-Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din OUG nr.34/2006- Formularul 2Nota: - Certificatele se vor prezenta in original sau in copie legalizata de notar sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?.Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei care se depun ofertele.-Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular 15-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular 4-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006?- Formular 3Nota: In vederea completarii acestei declaratii, precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractantepentru aceasta lucrare, sunt urmatoarele: - Radu Sorin Catalin -Viceprimar;Ionut Bogdan Cristea Administrator al Cantinei de Ajutor Social, Irina Morariude Inspector de specialitate(economist) la Cantina de Ajutor Social Vaslui, ; Sorina Radulescu Consilier Juridic - Serviciul Administratie publica Locala; Petronela Vasilescu- Sef Birou Achizitii Publice; Dorin Apavaloaie - Consilier Birou Achizitii Publice; Diana Moldoveanu - Inspector de specialitate Birou Achizitii Publice; Certificat Constatator emis de ONRC.Nota1: Certificatul se va prezenta in original sau in copie legalizata de notar sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Nota: 2. In cazul prezentarii Certificatului Constatator in copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?, se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de a fi declarat castigator, sa prezinte pentru conformitate, documentul in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa informatii generale ofertantSe va prezenta formularul Fisa informatii generale ofertant cu precizarea in cadrul formularului a mediei cifrei de afaceri globale din ultimii 3 ani (sau pe perioada de la infiintare daca este mai mica de 3 ani) in domeniul de activitate aferent obiectului contractuluiModalitatea de indeplinire: Prezentarea Formularului nr.5 - "Fisa informatii generale ofertant?Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1: Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimi 3 ani- Prezentarea cel putin a unui certificat/document emis sau contrasemnat de o autoritate ori de clientul beneficiar, care sa ateste indeplinirea corespunzatoare a obligatiilor contractuale in contracte anterioare.efectuate in ultimii 3 ani, ,Cerinta 2: Ofertantii trebuie sa faca dovada detinerii unui mijloc de transportsi distributie sub orice forma: in proprietate, inchiriere, leasing etc.Autorizatie Sanitar ? Veterninara, pe fiecare mijloc de transport, valabil, eliberata de Autoritateade Sanatate Publica JudeteanaSe solicita prezentare copie dupa Autorizatia Sanitar Veternicara pe fiecare mijloc de transport, valabila.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.03.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.03.2013 09:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 26.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.03.2013 10:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer