Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Furnizare produse de papetarie si rechizite?


Detaliu pentru invitatia numarul 344932
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Regia Autonoma Administratia Patrimoniului Protocolului de Stat Bucuresti
Numar invitatie: 344932/09.04.2013
Denumire contract: ?Furnizare produse de papetarie si rechizite?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialRegia Autonoma Administratia Patrimoniului Protocolului de Stat BucurestiCod fiscal: RO 2351555, Adresa: Moliere nr.6-8, sectorul 1, Bucuresti, Telefon: +40 212080414, Fax: +40 212080403
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: lotul 1 Bucuresti - sediul R.A. A.P.P.S. ? str. Moliere nr. 6-8, sector 1, Bucuresti, la Registratura.lotul 2 Sinaia - sediul Sucursalei pentru Reprezentare si Protocol Sinaia - Sinaia, Aleea Pelesului, Nr. 2, jud. Prahova.lotul 3 Neptun - sediul Sucursalei pentru Reprezentare si Protocol Neptun ? statiunea Neptun - Club-Bazin Mangalia, judetul Constanta.lotul 4 Olanesti - sediul Sucursalei pentru Reprezentare si Protocol Olanesti - Baile Olanesti - Aleea Salcamilor nr.2, judetul Valcea.lotul 5 Cluj - sediul Sucursalei pentru Reprezentare si Protocol , ,Victoria??Cluj, bdul 21 Decembrie , nr.54-56, Cluj Napoca, jud.Cluj.lotul 6 Suceava - sediul Sucursalei pentru Reprezentare si Protocol , ,Gloria??Suceava , str.Vasile Bumbac , nr. 4-8, Suceava, judetul Suceava.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Lot 1 ? sediul R.A. A.P.P.S., lot 2 ? sediul SRP Sinaia, lot 3 ? sediul STR Neptun, lot 4 ? sediul SRP Olanesti, lot 5 ? sediul SRP Cluj, lot 6 ? sediul SRP Suceava
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administrare de imobile pe baza de tarife sau contracte)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Furnizare produse de papetarie si rechizite?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare produse de papetarie si rechizite pentru o perioada de 12 luni.
II.1.6) CPV: 30192700-8 - Papetarie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 247, 590 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de4.200 lei? pentru lotul 1 Bucuresti. (pt. IMM-uri ? reducere 50% din valoare).Cuantumul garantiei de participare este de190 lei? pentru lotul 2 Sinaia.(pt. IMM-uri ? reducere 50% din valoare).Cuantumul garantiei de participare este de190 lei-pentru lotul 3 Neptun .(pt. IMM-uri ? reducere 50% din valoare).Cuantumul garantiei de participare este de190 lei-pentru lotul 4 Olanesti . (pt. IMM-uri ? reducere 50% din valoare).Cuantumul garantiei de participare este de40 lei?pentru lotul 5 Cluj.(pt. IMM-uri ? reducere 50% din valoare).Cuantumul garantiei de participare este de35 lei? pentru lotul 6Suceava . (pt. IMM-uri ? reducere 50% din valoare).In eventualitatea unei contestatii respinse de C.N.S.C. se retine din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata, o suma calculata conform art.278ยน din OUG 34/2006.Garantia de participare se va constitui in formele precizate de art.86 di HG nr.925/2006.Formular garantie de participare ? in cazul in care garantia de participare se constituie prin scrisoare de garantie bancara.Se accepta si depunerea de numerar la casierie.Contul in care se poate vira garantia de participare este RO05RNCB0082000367330001 deschis la BCR sucursala Unirea, CUI: 2351555.Precizare: In orice situatie, garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 60 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor, cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 5% din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent. Aceasta se va constitui intr-una din modalitatile prevazute de art. 90 HG nr 925/2006, fie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, fie prin retineri succesive din facturi, intr-un cont deschis de ofertant cu aceasta destinatie la Trezoreria Statului, in conformitate cu prevederile HG NR.1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea; Se va prezenta si de catre tertul sustinator, daca este cazul.Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006, actualizata. Se va prezenta si de catre tertul sustinator pentru pct. a), c)1 si d), daca este cazul.Certificatului de participare cu oferta independenta - conform ordinului ANRMAP nr.314/2010.Declaratia privind neincadrarea in prev. art.69 1 din OUG 34/2006. Se va prezenta si de tertul sustinator, daca este cazul. Declaratia pe proprie raspundere a ofertantului ca nu are membrii in cadrul consiliului de administratie/organului de conducere si/sau asociati ori actionari persoane care sunt sotie/sot/ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, sau in relatii comerciale (asa cum sunt prevazute in art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante si anume: Georgian Gabriel SURDU ? Director General; Emilia SERBAN ? Director Economic; Stefania Dumitru ? Director Comercial, Radu Munteanu ? Director Directia Logistica Administrativ, Cristian Sebastian Mihai ? Director Directia Juridica; Mirela Pavel ? Sef Birou Avizare Legislatie; Camelia Mirela Trandafir ? Sef Serviciu Atribuire Contracte Achizitii; Monica Petrescu ? Sef Birou Intocmire Documentatii. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, in original/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul" din care sa reiasa ca operatorul economic are inscris ca domeniu de activitate, obiectul prezentei proceduri.Ofertantului clasat pe primul loc, i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a documentului, in original sau copie legalizata.Pentru persoane fizice/juridice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. Documenete vor fi prezentate in traducere legalizata.Declaratie pe propria raspundere privind incadrarea intreprinderii in categoria I.M.M.-urilor (daca este cazul)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale in care se precizeaza cifra de afaceri.- se va specifica media cifrei de afaceri globale din ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012).Documente de confirmare: - Bilanturile contabile pentru anii 2010 si 2011. Se prezinta copiile respectivelor documente. Pentru sustinerea cifrei de afaceri globale aferenta anului 2012 autoritatea contractanta lasa la latitudinea operatorului economic documentele care vor fi prezentate in sustinerea indeplinirii cerintei de calificare.-Operatorii economici pot prezenta si alte documente in masura in care acestea reflecta o imagine fidelaa situatiei economice si financiaresi, din motive justificate corespunzator, nu pot prezenta bilanturile contabile (conf. art.185 alin.2 din OUG 34/2006).*Pentru conversia in Ron, daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru anul respectiv.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: MOSTRE In temeiul art. 188 alin. 1 lit. e din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta solicita prezentarea de mostre, pentru o evaluare corecta si impartiala a ofertelor primite, conform solicitarilor din caietul de sarcini. Mostrele se vor depune odata cu documentele de calificare, pe baza de proces verbal de predare - primire intocmit de ofertant. Acestea vor avea atasate etichete cu mentiunea?Mostra pentru licita?ia din data de ??..? si denumirea societa?ii deponente. Pentru identificare, pe etichete vor fi inscriptionate coduri specifice ofertantului, coduri ce se vor regasi in propunerea tehnica. Mostrele depuse de catre ofertantul declarat castigator vor fi pastrate de achizitor, pentru conformitate, pana la finalizarea acordului cadru. Ofertantii declarati necastigatori isi vor ridica mostrele, pe propria cheltuiala, dupa comunicarea rezultatului procedurii, in termen de maxim 30 de zile, iar in cazul neridicarii, se considera ca au renuntat la ele., Lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani Certificarea sistemului demanagement al calitatiiSe solicita dovada certificarii sistemului de management al calitatii, conform standardului ISO 9001:2008 (sau echivalent) de catre un organism abilitat.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.04.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.04.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 17.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 08.04.2013 10:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer