Achizitie publica - furnizare produse de protectia plantelor specifice lucrarilor de protectia padurilor si impaduriri
Detaliu pentru invitatia numarul 322348
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 322348/22.03.2012
Denumire contract: furnizare produse de protectia plantelor specifice lucrarilor de protectia padurilor si impaduriri
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVACod fiscal: RO1590120, Adresa: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Bucuresti, Telefon: +40 213171005, Fax: +40 213169745
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bdul 1 Mai nr. 6 , , SUCEAVA, Romania, cod postal: 720224, telefon: +40 230217685, fax: +40 230521783, persoana de contact: Biroul Paza-Protectie
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: REGIA NATIONALA A PADURILOR -ROMSILVA DIRECTIA SILVICA SUCEAVAAdresa postala: BDUL 1 MAI NR.6 , Localitatea: SUCEAVA , Cod postal: 720224 Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (silvicultura si exploatari forestiere)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: furnizare produse de protectia plantelor specifice lucrarilor de protectia padurilor si impaduriri
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: furnizare produse de protec?ia plantelor specifice lucrarilor de protectia padurilor si impaduriri
II.1.6) CPV: 24450000-3 - Produse agrochimice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 231, 602 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul este specificat in Anexa B pentru fiecare lot. Modul de constituire: virament bancar/instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara/societate de asigurari, in original la sediul autoritatii contractante delegate (garantia sa fie irevocabila, sa prevada plata neconditionata la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate, din continut sa reiasa ca acopera si situatia prevazuta de art. 278^1 din OUG 34/2006); OP(cont deschis laBRD-Suceava cod IBAN-RO41BRDE340SV10287103400 ; cod fiscal RO 1590120) confirmat de banca; depunerea sumei la casieria unitatii, daca valoarea acesteia este mai mica sau egala cu 5.000 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare, va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei. Suma ce se va retine in conditiile prevazute la art. 278^1 din OUG 34/2006 este specificata in Anexa B pentru fiecare lot
Garantie de buna executie
5% din valoarea de atribuire fara TVA Garantia de buna executie se poate constitui: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. - prin ordin de plata (cont deschis laBRD-Suceava cod IBAN RO41BRDE340SV10287103400) - prin depunerea in numerar la casieria unitatii a contravalorii acesteia, in situatia in care valoarea acesteia este mai mica sau egala cu 5.000 lei. c) Garantia de buna executie va fi eliberata/restituita in cel mult 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate prin contract , daca nu au fost ridicate pana la aceasta data pretentii asupra acesteia.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, in conformitate cu prevederile art. 1 din Ordinul nr. 314/2010, emis de A.N.R.M.A.P.? (Formularul F3 din Anexa Formulare) - Declaratie privind eligibilitatea (Formularul 12A din Anexa Formulare); - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 (Formularul nr.12B.1 din Anexa Formulare); - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006; (Formularulnr.12B. 2 din Anexa Formulare). Persoanele cu functie de decizie in cadrul Directiei Silvice Suceava: Ing..Mihai Mihetiu-director, Ec.Silvia Fagurel-director economic, Ing.Marius Ragusitu-director tehnic, Ing.George Celsie-director comercial, Ing.Cristian Rotariu-birou paza-protectie, Jr.Tironeac Aftanasie-sef birou juridic, Ing.Lazar Constantin-responsabil achizitii. - Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Formularul nr.12C din Anexa Formulare); Pentru persoane juridice/fizice romane - certificat de atestare fiscala privind impozitele, taxele catre stat precum si contributiile de asigurari sociale de stat, emis de DGFP, care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Ofertantii care prezinta certificatul fiscal cu datorii neesalonate sau fara compensari vor fi exclusi din procedura pentru incheierea contractului. In masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu aceasta cerinta este considerata ca fiind indeplinita. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de Primarie (Consiliul Local), din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta. Ofertantii care prezinta certificatul cu datorii neesalonate sau fara compensari vor fi exclusi din procedura pentru incheierea contractului. In masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu aceasta cerinta este considerata ca fiind indeplinita. Certificat de cazier fiscal ? eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat, din care sa rezulte ca ofertantul nua savarsit fapte sanctionate de legile financiare, vamale, precum si cele care privesc disciplina financiara.Pentru persoane juridice/fizice straine: declaratie pe proprie raspundere, daca in tara de resedinta nu se elibereaza certificatul de atestare fiscala solicitat. Persoane juridice/fizice romane - Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca ofertantul are in obiectul de activitate desfacerea produselor ce fac obiectul procedurii de achizitie. Persoane juridice/fizice straine - Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident. Persoane juridice/fizice romane - Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca ofertantul are in obiectul de activitate desfacerea produselor ce fac obiectul procedurii de achizitie sau fabricarea lor.Persoane juridice/fizice straine - Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau deinregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in carecandidatul/ofertantul este rezident
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de pe site-ul operatorului SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.03.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 20.03.2012 13:48