Achizitie publica - FURNIZARE PRODUSE DIN BETON
Detaliu pentru invitatia numarul 332754
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 332754/31.07.2012
Denumire contract: FURNIZARE PRODUSE DIN BETON
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul CareiCod fiscal: 4481160, Adresa: 1 Decembrie 1918 nr.17, Carei, Telefon: 0261861660, Fax: 0261861663
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: 1 Decembrie 1918 nr.17, Carei, Romania, cod postal: 445100, telefon: +40 261861660, fax: +40 261861663, persoana de contact: Dorel Petru Oprea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Carei, jud.Satu-Mare, str. 1 Decembrie 1918 nr. 17, Sala mica de sedinte.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE PRODUSE DIN BETON
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se solicita furnizarea urmatoarelor produse: pavaj patrat 20x20x6 gri , pavaj patrat 20x20x6 rosu, pavaj tip grila 60x40x10 gri, bordura 50x10x15 rosu, bordura 50x10x15 gri
II.1.6) CPV: 44114200-4 - Produse din beton (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 488, 115 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui garantia de participare in cuantum de 9 000 lei.Garantia de participare se poate constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara ori de asiguraricare se prezinta in original. Garantia de participare se poate depune si prin ordin de plata in contul IBANRO02TREZ5475006XXX000058, Trezoreria CArei, CUI 4481160.Valabilitatea garantiei de participare este de 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul respingerii unei contestatii de catre CNSC, conform art. 278^1 din OUG 34/2006, autoritatea contractanta va retine contastatorului din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 4268, 11 lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10% din pretul contractului , fara TVA. Modul de constituire se va face prin acord comun intre parti, conform art.90 din HG 925/2006, cu modificarile si completareile ulterioare. Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere priv neinc in disp art 180 din OUG 34/2006-form 12A.Declaratie pe propria rasp priv neinc in disp art 181 din OUG 34/2006- form 12B.Certificat de atestare fiscala ( datorii la bugetul consolidat) si Certificat de taxe si impozite locale. Certificatele se vor prezenta in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea"conform cu originalul", semnata si stampilata. Din certificate trebuie sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Declaratie priv calitatea de participant la procedura- form 12C.Certificat de participare la lic cu oferta independenta- formular 1.Declaratie pe propria rasp priv neinc in prev art 69^1-formular 2. Persoane care detin functii de decizie in cadru autoritatii contractante sunt: Kovacs Eugen-primar, Keizer Ludovic-viceprimar, Sroth Clara-secretar, Beko Tamas-administrator public, Oprea Dorel-director tehnic, Rakovski Francisc-sef birou achizitii publice.Persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante sunt: Bontea Dan, Brem Arpad, Bucurestean Adrian, Ciucos Marius, Ciuta Ilie, Csizmadia Zsolt, Fazekas Zoltan, Hago Aron, Laitner Robert, Mocanu Alina, Muller Ioan, Onet Ioan, Pausan Marcel, Poosz Szabolcs, Rusu Marius, Tempfli Vasile, Venig Gabriela, Visnyai Csaba. 1.Certificat constator, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea" conform cu originalul", semnata si stampilata , in termen de valabilitate, din care sa rezulte ca in domeniul de activitate al ofertantului se regaseste si tipul de activitati ce face obiectul prezentei proceduri. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inante de transmiterea privind rezultatul procedurii, de aprezenta Certificatul constator in original sau copie legalizata, daca initial aceste a fost prezentat in copie lizibila cu mentiunea"conform cu originalul".Pentru persoanele juridice straine se vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare profesionala( documentul se va prezenta in copie legalizata, anexandu-se treducerea autorizata in lb romana)
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1 Declaratie priv lista livrarilor in ultimii 3 ani.Se cere prez unui sau mai multe contracte de furnizare produse similare celor ce vor face obiectulprez proceduri, a caror val cumulata sa fie de min 450 000 lei fara TVACerinta 2 Decl priv lista utilajelorCerinta 3 Decl priv subcontactantiiCerinta 4 Prezentarea de mostre Se solicita prezentarea de mostre pentru tipurile deproduse din beton ( pavele tip patrate gri si rosu, pavele tip grila borduri gri si rosu.) conform celor solicitate in caietul de sarcini. Cerinta 1 Informatii priv managementul calitatii. Nu se admit ofertanti in curs de calificare. Certificatul trebuie sa fie valabil la data deschiderii ofertelor.Prezentare Certificat ISO-9001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Atasat prezentei invitatii de participare.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.08.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.08.2012 12:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.07.2012 10:48