Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare produse din carne


Detaliu pentru invitatia numarul 330294
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: UNIVERSITATEA "BABES-BOLYAI"
Numar invitatie: 330294/22.06.2012
Denumire contract: Furnizare produse din carne
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA "BABES-BOLYAI"Cod fiscal: 4305849, Adresa: Kogalniceanu nr.1, Cluj-Napoca, Telefon: 0264-405300, Fax: 0264-450675
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare produse din carne
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lotul 1 MititeiLotul 2 CabanosLotul 3 Crenvursti de porcLotul 4 Oase garf afumateLotul 5 Sunca presata neafumata tip Praga sau echivalentLotul 6 Muschi fileLotul 7 Parizer traditional de porc
II.1.6) CPV: 15130000-8 - Produse din carne (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 142, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantii au obligatia sa const. pana la data deschiderii ofertelor garantia de participare in cuantum de 1.420, 00 lei in cazul in care se ofertaza doar un lot, garantia de participare va fi: 150, 00 lei pentru lotul 1110, 00 lei pentru lotul 2405, 00 lei pentru lotul 330, 00 lei pentru lotul 4480, 00 lei pentru lotul 5170, 00 lei pentru lotul 675, 00 lei pentru lotul 7Modul de const. :1. Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari, in cuantumul si pentru perioada prev. in doc. de atribuire.La solicitarea Autorit. contractante ofertantul are obligatia de a depune documentul de constituire a garantiei ? unul dintre cele mentionate anterior, in original la adresa Str. I.I.C. Bratianu Nr.14, Cluj-Napoca, Serv. Admin.2. Depunere in numerar la casieria Autorit. Contractante, Str. I.I.C. Bratianu Nr.14, Cluj-Napoca(orarul casieriei: 10:00-15:00, de luni pana vineri)3. Virament bancar/ ordin de plata in contul Autorit. Contractante RO86 TREZ 2165 005X XX00 6896, Trezoreria Cluj-Napoca.Ofertantii care se incadreaza in categoria IMM au dreptul conform Legii nr. 346/2004, de a const. doar 50% din garantia de participare. In acest caz, acestia sunt obligati sa prezinte o declaratie privind incadrarea in aceasta categorie (Formularul 13 din sectiunea Formulare)Documentul de constituire a garantiei de participare scanat va fi depus obligatoriu in SEAP.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile(de la termenul limita de primire a ofertelor)
Garantie de buna executie
5% din valoarea fara TVA a contractului de furnizare, rezultataModul de virare: a) garantia de buna executie va fi in cuantum de 5% din valoarea contractului de furnizare, fara TVA.b) modul de constituire a garantiei de buna executie: - Virament bancar sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire in favoarea autoritatii contractante.- Restituirea garantiei de buna executie a contractului se face in termen de 14 zile de la data expirarii contractului
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Eligibilitatea ofertantului: Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu art. 180 din OUG nr. 34/2006- formularul 1(12A) din Sectiunea Formulare.Cerinta nr. 2Neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr. 34/2006: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 completata in conformitate cu formularul 2(12B) din Sectiunea Formulare; Documentele privind neincadrearea in prevederile art. 180 si art. 181 din OUG 34/2006, vor fi prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul, doar lit. a), c1) si d) din declaratia de neincadrare la art. 181.Se sustine cu: - Dovada indeplinirii obligatiei de plata a impozitelor, taxelor, contributiilor catre bugetul consolidat ? Certificat de AtestareFiscala eliberat de A.N.A.F.;Certificatul de atestare fiscala trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun oferteleCerinta nr. 3Participarea la licitatie cu oferta independentaSe solicita prezentarea certificatului constituit ca anexa la Ordinul nr. 314/12.10.2010 al A.N.R.M.A.P., completat in conformitate cu modelulde formular nr.3, din sectiunea formulare;Cerinta nr.4: Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG nr. 34/2006.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69*1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare . Aceasta seva prezenta atat de subcontractant cat si de tertul sustinator, daca este cazul.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Prorector Conf. Univ. Dr. Dan Lazar; Director General Administrativ, ec. Viorica Barsan; Director Financiar-Contabil, ec. Pusok Istvan; Membrii comisiei de evaluare: ing. Ion Toma, Jurist Alexandru Brasoveanu, ing. Mihaela Maier, ec. Oana CiobanuSe solicita completarea formularul nr. 4 din sectiunea Formulare Cerinta nr. 1Obiectul contractului sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRCCertificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial cu cel mult 60 de zile inainte de data deschiderii ofertelor din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicitat ofertantului clasat pe primulloc sa prezinte certificatul constatator in original sau copie legalizata.Cerinta nr. 2Autorizatie sanitara-veterinara de functionareSe solicita autorizatie sanitar-veterinara pentru unitati, eliberata de ANSVSA, valabila la data deschiderii ofertelor.Cerinta nr. 3Persoane juridice /fizice straineDocumente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Existenta livrarii de produse in ultimii 3 ani de catre operatorul economic catre beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati in vederea sustinerii capacitatii tehnice -lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, formularul nr. 5 (12D) din sectiunea Formulare insotita de recomandari de la beneficiari.In situatia in care un ofertant si-a inceput activitatea economica de mai putin de trei ani, se va lua in considerare prezentarea informatiilor corespunzatoare perioadei efective de activitate cu recomandarilerespective de la beneficiari, Cerinta 2Prezentarea de mostre pentru fiecare produs ofertat, in ambalajul in care urmeaza a fi livrat, marcat si sigilat conform prevederilor legale. Acestea se vor prezenta la sediul autoritatii contractante din Cluj Napoca, str. I.I.C.Bratianu nr. 14, pana la data de depunere a ofertelor in SEAP., Cerinta 3Ofertantul trebuie sa faca dovada ca pot livra produsele in conditii de igienasi siguranta in acest sens vor prezenta Autorizatie sanitar ? veterinara pentru autovehiculele de transport marfa, emise de organisme acreditate in conformitate cu standarde europene sau nationale, valabila la data deschiderii ofertelor Atestarea faptului ca operatorul economic ofertant are implementat un sistem de management pentru siguranta alimentuluiCerinta minima: Prezentarea de certificate sau documente emise de organisme acreditate in conformitate cu standarde europene sau nationale care atesta respectarea de catre ofertant (pentru furnizor) a standardelor deasigurarea a calitatii conform HACCP/ ISO 22000 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.07.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 30.09.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 22.06.2012 08:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer