Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare produse din fier si otel aferente S.G.A. BACAU, S.G.A. NEAMT, S.G.A. VRANCEA, S.G.A. SUCEAVA, S.H.I. PASCANI si S.H.I. SIRET


Detaliu pentru invitatia numarul 323723
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Administratia Nationala "Apele Romane" - Administratia Bazinala de Apa Siret
Numar invitatie: 323723/10.04.2012
Denumire contract: Furnizare produse din fier si otel aferente S.G.A. BACAU, S.G.A. NEAMT, S.G.A. VRANCEA, S.G.A. SUCEAVA, S.H.I. PASCANI si S.H.I. SIRET
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAdministratia Nationala "Apele Romane" - Administratia Bazinala de Apa SiretCod fiscal: RO 18264854, Adresa: Str. Cuza Voda, nr. 1, Bacau, Bacau, Telefon: 0234 / 541.646, Fax: 0234 / 510.050
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: OFERTELE SE VOR TRANSMITE IN FORMAT ELECTRONIC IN SEAP.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Gospodarirea Apelor)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare produse din fier si otel aferente S.G.A. BACAU, S.G.A. NEAMT, S.G.A. VRANCEA, S.G.A. SUCEAVA, S.H.I. PASCANI si S.H.I. SIRET
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Este necesara achizitia de produse din fier si otel, necesara desfasurarii activitatii S.G.A. BACAU, S.G.A. NEAMT, S.G.A. VRANCEA, S.G.A. SUCEAVA, S.H.I. PASCANI si S.H.I. SIRET, in anul 2012.
II.1.6) CPV: 44330000-2 - Bare, tije, sarma si profile utilizate in constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 198, 791.89 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare la procedura: Lotul 1 - 367 leiLotul 2 - 419 leiLotul 3 - 2306 leiLotul 4 - 696 leiLotul 5 - 124 leiLotul 6 - 61 leiValabilitatea garantiei de participare: minim 60 zile de la data limita de depunere a ofertei.Modul de constituire a garantiei de participare: - Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se vor prezenta in original la sediul autoritatii contractante;
- Ordin de plata emis in favoarea autoritatii contractante in contul de garantie deschis la Trezoreria Bacau, cod IBAN RO45TREZ0615005XXX003761, CIF: RO18264854, cu conditia confirmarii acestora pana la data limita de depunere a ofertelor;
- Fila CEC, in original, depusa la sediul autoritatii contractante, confirmata de banca emitenta;
- Depunere numerar, la casieria autoritatii contractante.Dovada constituirii garantiei de participare se va face astfel: 1. In SEAP, vor fi transmise in format electronic documentele ce fac dovada constituirii garantiei de participare;2.In cazul CEC-urilor sau al instrumentelor de garantare emise de societati bancare sau de societati de asigurari acestea vor fi transmise in original la sediul autoritatii contractante insotite de Scrisoarea de inaintare formular disponibil in sectiunea formulare, pana la data limita de depunere a ofertelor in SEAP(procedura fiind desfasurata online). Netransmiterea acestor documente in SEAP sau la sediul autoritatii contractante pana la data limita de depunere a ofertelor, va conduce la respingerea ofertelor respective, conform art.33 alin.(3) lit.b) din HG 925/2006. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila.Pentru operatorii economici incadrati conform legii in categoria IMM, garantia de participare va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul minim impus.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5% din valoarea fara TVA a contractelor. Vor fi acceptate urmatoarele forme de constituire: instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, conform prevederilor art.90 alin.(1) din HG nr.925/2006. Garantia trebuie sa fie irevocabila.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea-Completare formular conform modelului din Sectiunea - Formulare;2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 - Completare formular conform modelului din Sectiunea ? Formulare;3.Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta;4.Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta;5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Completare formular conform modelului din Sectiunea - Formulare;6.Certificat de participare la procedura cu oferta independenta-Completare formular conform modelului din Sectiunea - Formulare;7.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.691 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-Completare formular conform modelului din Sectiunea - Formulare.Persoanele cu functii de decizie care semneaza/aproba documentele emise pentru preocedura de atribuire din cadrul autoritatii contractante sunt: Director ? dr. ing. Emil VAMANUDirector Tehnic ? ing. Mihai TALPAUDirector Tehnic ? ing. Irina LUCAVETCHIDirector Economic ? ec. Camelia ARDELEANUSef Serviciu Exploatare - ing. Nicolae BERINDEANSef Compartiment Achizitii - sing. Claudia CALINCompartiment juridic - c.j. Irina ANDRIES / Raluca POPA 1.Persoane juridice/fizice romaneCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu anexele din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic2.Persoane juridice /fizice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional ? traduse in limba romanaNOTA: Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultantul procedurii de atribuire, sa prezinte, pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privind media cifrei de afaceri globale realizata in ultimii 3 ani. Nu se solicta o valoare minima a cifrei de afaceri.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., 2.Declaratie care contine informatii referitoare la persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului, 3.Informatii privind subcontractantii si asocierea - Numai daca va fi cazul.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.04.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 26.06.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 09.04.2012 07:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer