Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare produse din plastic


Detaliu pentru invitatia numarul 334756
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Spitalul Clinic de Obstetrica-Ginecologie Dr. I.A. Sbarcea Brasov
Numar invitatie: 334756/03.09.2012
Denumire contract: Furnizare produse din plastic
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Clinic de Obstetrica-Ginecologie Dr. I.A. Sbarcea BrasovCod fiscal: 4443183, Adresa: Brasov, str. G. Baritiu , nr. 36, Brasov, Telefon: 0730133043, Fax: 0268 - 417.748
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Brasov, str. Gheorghe Baritiu , nr. 36 , judet Brasov, Brasov, Romania, cod postal: 500026, telefon: +40 730133043, fax: +40 268417748, persoana de contact: Gheorghe Muntean
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul Clinic de Obstetrica-Ginecologie Brasov - Biblioteca spitalului : Brasov , str. Gheorghe Baritiu nr. 36 , judet Brasov , Romania.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare produse din plastic
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare produse din plastic.Valoarea minima calculata, fara TVA de 80740 lei, reprezinta valoarea estimata pana la data de 31.12.2012, in functie de care se vor elabora si evalua ofertele, iar valoarea maxima, fara TVA de 119510 lei, reprezinta valoarea estimata ce contine si valorea posibilelor suplimentari.
II.1.6) CPV: 19000000-6 - Produse din piele, materiale textile, din plastic si din cauciuc (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 119, 510 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in suma fixa de 807 lei si reprezinta 2% din valoarea minima a contractului. Garantia se poate constitui conform art 86 alin (1) si (5) din HG 925 / 2006 astfel : - scrisoare de garantie bancara sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari, care se va prezenta in original ; - sau cu OP in contul spitalului RO 84TREZ1315006XXX011473 deschis la Trezoreria Brasov ; - sau depunere numerar la caseria spitalului. Perioada de valabilitate a garantiei este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, adica 90 zile de la data limita de primire a ofertei. Oferta va fi respinsa daca nu este insotita de garantia de participare in cuantumul, forma si valabilitatea solicitata de autoritatea contractanta. Operatorii economici care se incadreaza la categoria IMM-urilor vor beneficia de reducere de 50 % din valoarea garantiei de participare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va fi de 5 % din valoarea contractului, fara TVA si se constituie printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara sau o societate de asigurari, care devine anexa lacontract, conform art. 90 alin (1) din HG 925 / 2006. Se va constitui in maxim 15 zile de la semnarea contractului de furnizare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate1. Declaratie pe proprie raspundere completata in conformitate cu formularul "Declaratie privind eligibilitatea" ( 12 A ).2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta in conformitate cu formularul nr. 12 B.3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura in conformitate cu formularul 12 C.4. Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 691 din OG 34 / 2006.5. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ord. ANRMAP 314 / 2010;6. Declaratie pe proprie raspundere privind incadrarea in categoria IMM-urilor in cazul in care ofertantul se incadreaza in aceasta categorie.Reprezentantii autoritatii contractante : Manager dr. Preda Gheorghe si Director Financiar-Contabil Nedelcu Dunitru.Persoanele implicate in organizarea, desfasurarea si finalizarea procedurii : Muntean Gheorghe - Sef Servicu Administrativ ; Tretiu Elena - Asistenta Sefa Bloc Operator ; Mardare Rodica - Asistenta Sefa A.T.I. ; Cojanu Lenuta - Asistenta Sefa Sala Nasteri ; Otelea Laura - Asistenta Sefa Neonatologie ; Basag Valentina - Asistenta Sefa OG I ; Fiko Dana - Asistenta Sefa OG II ; Zainea Mihaela - Asistenta Sefa OG III ; Stosescu Diana - Asistenta Sefa OG IV ; Mirea Marilena - Asistenta Sefa OG V ; Paraschiv Catalin - inginer Compartiment Achizitii. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in oricare din formele : ORIGINAL / COPIE LEGALIZATA sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul avand domeniul de activitate pentru produsele ofertate, conform Ordin A.N.M.A.P. 509. Certificatul constatator va fi eliberat cu cel mult 30 zile inaninte de depunerea ofertelor.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Declaratie de conformitate pentru fiecare produs ofertat cu marcaj CE.2. Se solicita mostre in vederea dovedirii capacitatii tehnice de a livra / produce produse similare celor care fac obiectul achizitiei.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: On-line sau de la sediul spitalului.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.10.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.10.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 31.08.2012 15:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer