Achizitie publica - FURNIZARE PRODUSE ELECTRICE
Detaliu pentru invitatia numarul 357381
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 357381/07.02.2014
Denumire contract: FURNIZARE PRODUSE ELECTRICE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialRegia Autonoma Administratia Patrimoniului Protocolului de Stat BucurestiCod fiscal: RO 2351555, Adresa: Moliere nr.6-8, sectorul 1, Bucuresti, Telefon: +40 212080414, Fax: +40 212080403
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Aleea Alexandru nr. 45, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 011822, telefon: +40 212301746, fax: +40 212300095
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Aleea Alexandru nr. 45, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 011822, telefon: +40 212301746, fax: +40 212300095
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administrarea de imobile pe baza de tarife sau contracte)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE PRODUSE ELECTRICE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Sucursala de Reprezentare si Protocol Triumf, doreste sa achizitioneze produse electrice necesare imobilelor aflate in administrare pe o perioada de 12 luni de la atribuirea contractului , conform caietului de sarcini
II.1.6) CPV: 31000000-6 - Masini, aparate, echipamente si consumabile electrice; iluminat (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 67, 208 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 1 340 lei (pt. IMM-uri ? reducere 50% din valoare)In eventualitatea unei contestatii respinse de C.N.S.C. se retine din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata, o suma calculata conform art.278ยน lit.a) din OUG 34/2006Garantia de participare se va constitui in formele precizate de art.86 di HG nr.925/2006.Formularul 10 ? in cazul in care garantia de participare se constituie prin scrisoare de garantie bancara- contul in care se poate vira garantia de participare este R0 39RNCB0082044172820001 deschis la BCR sucursala Unirea, CUI: RO2351555.Precizare: In orice situatie, garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschidereaofertelor.Pentru o garantie de participare depusa in ALTA VALUTA, echivalenta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului va fi de 5% (2, 5% pt. IMM-uri) din valoarea acestuia, fara TVA.Garantia de buna executie a contractului se va constitui conf. Art.90 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelorDeclaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea - Se va completa formularul 1. Se va prezenta side catre tertul sustinator, daca este cazul.Declaratie privind calitatea de participant la procedura. - Se va completa formularul 2Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006, actualizata- Se va completa formularul 3. Se va prezenta si de catre tertul sustinator pentru pct.a), c)1 si d), daca este cazul.Certificatului de participare cu oferta independenta - conform ordinului ANRMAP nr.314/2010.- Se vacompleta formularul 4Declaratia privind neincadrarea in prev. art.691 din OUG 34/2006-Se va prezenta si de tertul sustinator, daca este cazul? Formularul 5Declaratia pe proprie raspundere a ofertantului ca nu are membrii in cadrul consiliului de administratie/organului de conducere si/sau asociati ori actionari persoane care sunt sotie/sot/ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, sau in relatii comerciale (asa cumsunt prevazute in art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatiicontractante si anume: Mihai Niculae ? Director Coordonator; Romulus Pancu ? Director Economic; Narciz Roventa ? Director Comercial, Cristian Ambrozi ? Director Tehnic, Cristina Fudulica ? Sef birou Tehnic, Catalin Trestianu ? Sef birou Juridic, Veronica Cristea ? Sef birou Comercial. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, inoriginal/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul" din care sa reiasa ca operatoruleconomic are inscris ca domeniu de activitate, obiectul prezentei proceduri.Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privindrezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a documentului, in original.Pentru persoane fizice/juridice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta aoperatorului economic. Documenete vor fi prezentate in traducere legalizata.Declaratie pe propria raspundere privind incadrarea intreprinderii in categoria I.M.M.-urilor (daca estecazul)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale in care se precizeaza cifra de afaceri.- se va specifica cifra de afaceri globala din ultimul an ( 2013). Pentru calculul echivalentei leu/ euro se va aplica cursul mediu anual lei/ valuta comunicat de B.N.R. pentru anul 2013.Operatorii economici pot prezenta si alte documente in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare si, din motive justificate corespunzator, nu pot prezenta bilantul contabil ( conf.art.185 alin.2 din OUG 34/ 2006).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani, MOSTRE -In temeiul art.188 alin. 1lit.e) din OUG34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta solicita prezentarea de mostre , pentru o evaluare corecta si impartiala a ofertelor primite, conform solicitarilor din caietul de sarcini.Mostrele depuse de catre ofertantul declarat castigator vor fi pastrate de achizitor, pentru conformitate, pana la finalizarea acordului cadru.Ofertantii declarati necastigatori isi vor ridica mostrele pe propria cheltuiala, dupa comunicarea rezultatului procedurii, in termen maxim de 30 zile, iar in cazul neridicarii se considera ca au renuntat la ele. Certificarea sistemului demanagement al calitatiiSe solicita dovada certificarii sistemului de management al calitatii, conform standardului ISO 9001:2008 (sau echivalent) de catre un organism abilitat.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.03.2014 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.03.2014 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 06.02.2014 12:04