Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare produse farmaceutice


Detaliu pentru invitatia numarul 328193
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITALUL DE BOLI CRONICE SI GERIATRIE"CONSTANTIN BALACEANU STOLNICI"
Numar invitatie: 328193/29.05.2012
Denumire contract: Furnizare produse farmaceutice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL DE BOLI CRONICE SI GERIATRIE"CONSTANTIN BALACEANU STOLNICI"Cod fiscal: 4318458, Adresa: STR. COASTA CAMPULUI , NR.54, stefanesti, Telefon: +40 0248265499, Fax: +40 0248265499
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. COASTA CAMPULUI , NR.54, Stefanesti, Romania, cod postal: 117715, telefon: +40 0248265499, fax: +40 0248265499, persoana de contact: Alexandru Dragota
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare produse farmaceutice
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare produse farmaceutice conform anexei B - lista loturi
II.1.6) CPV: 33600000-6 - Produse farmaceutice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 147, 703.97 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare (1%) este specificata la fiecare lot, conform anexei BPerioada de valabilitate a garantiei de participare incepe de la data limita de primire a ofertelor si este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv minim 90 de zile.Modul de constituire a garantiei de participare (inclusiv centralizator cu loturile pentru care se depune oferta): -prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari;
-ordin de plata, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la da deschiderii ofertelor, depus in contul unitatii: RO71TREZ0465006XXX009217, Trezoreria Pitesti, Judetul Arges.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire, vor fi respinse ca inacceptabile.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului, fara TVA si se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de societate bancara sau de o societate de asigurari, conform prevederilor art 90 alin 1 din HGR nr 95/2006, actualizata.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind eligibilitatea - prezentare formular 12A-solicitata in conformitate cu art 180 din OUG 34/2006- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - prezentare formular 12B- solicitata in conformitate cu art 181 din OUG 34/2006-Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art.69^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - prezentare formular nr.3; persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante ( Anca Stoiculescu? Manager, Corina Dragan ? Dir. financiar contabil, Liliana Putinelu ? Dir. medical, Anghel Razvan sef serviciu administrativ, Alexandru Dragota coordonator achizitii ), membrii consiliului de administratie( Dr Paun Constantin, Dr Maria Paun, Jr Eftimie Tatiana, Ec Gherghina Ciuca, Ec Alexe Mihaela)- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta- solicitat conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010, privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 701 din 20 octombrie 2010 - prezentare formular nr.4 - Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial (valabil la data depunerii ofertei) ? solicitat in vederea verificarii incadrarii obiectului de activitate al operatorului economic in codul C.A.E.N corespunzator comercializarii produselor care fac obiectul contractelor de achizitii, pentru persoanele juridice/fizice romane- Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, pentru persoanele juridice/fizice straine
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Fisa de informatii generale din care sa rezulte media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani in functie de informatiile si documentele disponibile ale operatorilor economici ? Formular D. Pentru persoanele juridice straine, cifra de afaceri se va exprima potrivit cursului leu/euro mediu anual comunicat de Banca Centrala Europeana, pentru anul respectiv, conform urmatoarelor echivalente: anul 2008 - 1 euro = 3, 6826 ron; anul 2009 ? 1 euro = 4, 2399 ron; anul 2010 ? 1 euro = 4, 2122 ron; anul 2011 ? 1 euro = 4, 2379 ron- prezentare formular D
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - autorizatia de punere pe piata emisa de ANM sau documentdoveditor ca produsele pot fi comercializate conf legii 95/2006 ?solicitata conf Art.3.? (APP se elibereaza pt medicamentele de uz uman care indeplinesc conditiile de calitate, siguranta si eficacitate prevazute la art.702 din Legea nr.95/2006) din Reglem din 20 iulie 2006 publicata in MO 660 din 1 august 2006 (M. Of. 660/2006)) NOTA: Pentru acele medicamente aflate in procedura de reautorizare vor fi depuse documente eliberate de ANM din care sa rezulte ca produsele respective sunt in procedura de reautorizare, adrese eliberate de ANMDM, pentru medicamentele aflate in procedura de reinnoire a autorizatiei de punere pe piata, inclusiv adresele de confirmare a validarii cererii de reinnoie , in conformitate cu Legea 95/2006, sau orice documente similare conform legilor in vigoare, in termen de valabilitate -prezentare in original/copie lizibila semnata , stampilata cu mentiunea "conform cu originalul"., se solicita Autorizatia de distributie angro emisa de Agentia Nationala a Medicamentului , conform Actul normativ care impune obligativitatea acestei autorizari- Legea nr.95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii, Titlu XVII, Medicamentul, cu modificarile sicompletarile ulterioare si Ordinul ministrului sanatatii publice nr.1964/2008 pentru aprobarea normelor privind infiintarea, organizarea si functionarea unitatilor de distributie angro de medicamente de uz uman sau orice documente similare conform legilor in vigoare, in termen de valabilitate -prezentare in original/copie lizibila semnata , stampilata cu mentiunea "conform cu originalul"
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Disponibila in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.06.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 10.09.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 29.05.2012 08:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer