Achizitie publica - Furnizare produse farmaceutice-materiale sanitare
Detaliu pentru invitatia numarul 327978
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 327978/28.05.2012
Denumire contract: Furnizare produse farmaceutice-materiale sanitare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialServiciul de Ambulanta Judetean MaramuresCod fiscal: 7572662, Adresa: Strada Progresului numarul 17, Baia Mare, Telefon: 0262212888 interior 20, Fax: 0262217555
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada Progresului numarul 17, Baia Mare, Romania, cod postal: 430291, telefon: +40 262212888, fax: +40 262217555, persoana de contact: Andrei Chihaia - sef birou achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Serviciului de Ambulanta Judetean Maramures: Strada Progresului numarul 17, Baia Mare, Maramures, Romania, cod postal: 430291.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare produse farmaceutice-materiale sanitare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de produse farmaceutice-materiale sanitare necesare pentru activitatea medicala efectuata de Serviciul de Ambulanta Judetean Maramures.Operatorii economici vor elabora si evalua ofertele la valoarea minima de 169000lei care reprezinta valoarea minima estimata.Valoarea maxima de 253500lei, reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari.
II.1.6) CPV: 33600000-6 - Produse farmaceutice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 253, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 2%, respectiv: 327.14lei-lot1;134.27lei-lot2;259.9lei-lot3;82.64lei-lot4;353.6lei-lot5;30.35lei-lot6;223.51lei-lot7;285.52lei-lot8;409.4lei-lot9;8.76lei-lot10;14.25lei-lot11;13.4lei-lot12;11.9lei-lot13;7.02lei-lot14;168lei-lot15;22.32lei-lot16;204lei-lot17;3.26lei-lot18;160lei-lot19;435.6lei-lot20;3.46lei-lot21;16.4lei-lot22;14.41lei-lot23;74.84lei-lot24;66lei-lot25;50lei-lot26. Forma de constituire a garantie de participare: - Prin OP in contul RO88TREZ4365041XXX000247 deschis la Trezoreria Municipiului Baia Mare, - prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta (formularul 12) sau in numerar la caseria unitatii. In orice situatie, garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Autoritatea contractanta va retine cuantumul in conditiile stipulate de prevederile art. 278-1 din OUG 34/2006. Nota: IMM-urile beneficieaza de reducere de 50% la garantia de participare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Neancadrarea in situatia prevazuta la articolul 180 respectiv 181 din OUG nr.34/2006.Modalitatea de indeplinire: Se solicita complectarea si semnarea de catre reprezentantul legal al ofertantului Formularul nr. 2 si Formularul nr. 3.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.Reguli privind evitarea conflictului de interese.Declaratie privind neancadrarea in art.69'1 din OUG 34/2006.Modalitate de indeplinire: Declaratie pe propria raspundere privind neancadrarea in prevederile art.69'1 din OUG 34/2006.Se solicita complectarea si semnarea de catre reprezentantul legal al ofertantului Formularul nr. 9.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: Manager general: dr. Tivadar Eugenia, Director medical: dr. Balko Zoltan, Asistent sef: Rus CrinaDirector financiar: ec. Miclea Carmen.Comisia de evaluare: Presedinte-consilier juridic Dan Florin MihaiMembri- economist Cristof Andreea;asistent medical Rus Crina;tehnician 1A Szabo Alexandru;economist Pop Adrian.Sef birou Achizitii Publice: inginer Chihaia Andrei.Participare la procedura cu oferta independentaConform Ordinului nr. 314/2010 al Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitilor Publice se solicita complectarea si semnarea de catre reprezentantul legal al ofertantului Formularul nr.10.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.Certificat de atestare fiscala privind obligatiile de plata la bugetul de stat, valabil la data deschiderii ofertelor, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la bugetul de stat in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Maramures, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei (din care sa rezulte: codul CAEN autorizat corespondent cu obiectul contractului, asociatii, administratorii, mentiuni cu privire la procedura insolventei).Certificatul se va prezenta in copie lizibila semnata si stampilata pentru "conformitate cu originalul" de catre reprezentantul legal al ofertantului, cu obligatia ca dupa desemnarea castigatorului, acesta sa prezinte pentru conformitate documentul Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri pe ultimi 3 ani.Prezentare document Formularul nr.4.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Principalele livrari de produse efectuate in ultimi 3 ani. Document cu marca CE.Declaratie privind lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade, beneficiari Formularul nr. 11. Prezentare document cu marc CE.Se solicita mostre conform reperelor din caietul de sarcini, daca acestea nu vor fi prezentate lotul respectiv este considerat neconform. Certificat ISO 9001, sau echivalent-sistem de management al calitatii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: De pe site www.e-licitatie.ro, sau de la sediul Serviciului de Ambulanta Judetean Maramures;str. Progresului Nr.17, Baia Mare, cod postal 430291.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.06.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.06.2012 09:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 25.05.2012 11:40