Achizitie publica - Furnizare ?produse informative si de promovare? pentru promovarea Proiectului ?Green Culture? finantat prin Programul Operational Regional 2007 ? 2013, Axa prioritara 5 ? ?Dezvoltarea durabila si promovarea turismului?, Domeniul de interventie 5.3. ? ?Pro
Detaliu pentru invitatia numarul 336118
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 336118/25.09.2012
Denumire contract: Furnizare ?produse informative si de promovare? pentru promovarea Proiectului ?Green Culture? finantat prin Programul Operational Regional 2007 ? 2013, Axa prioritara 5 ? ?Dezvoltarea durabila si promovarea turismului?, Domeniul de interventie 5.3. ? ?Promovarea potentialului turistic si crearea infrastructurii necesare pentru cresterea atractivitatii Romaniei ca destinatie turistica?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSector 1 (Sectorul 1 al municipiului Bucuresti)Cod fiscal: RO 4505359, Adresa: sos.Bucuresti - Ploiesti nr.9-13 sect.1, Bucuresti, Telefon: 021/3191013, Fax: 021/3191027
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: sos.Bucuresti - Ploiesti nr.9-13 sect.1, Bucuresti, Romania, cod postal: 013682, telefon: +40 021/3191013, fax: +40 021/3191027, persoana de contact: Bogdan Marcel
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sectorul 1 al municipiului Bucuresti, sos.Bucuresti - Ploiesti nr.9-13 sect.1, et. 3, Directia Investitii.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare ?produse informative si de promovare? pentru promovarea Proiectului ?Green Culture? finantat prin Programul Operational Regional 2007 ? 2013, Axa prioritara 5 ? ?Dezvoltarea durabila si promovarea turismului?, Domeniul de interventie 5.3. ? ?Promovarea potentialului turistic si crearea infrastructurii necesare pentru cresterea atractivitatii Romaniei ca destinatie turistica?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: In scopul indeplinirii indicatorilor si obiectivelor asumate in cadrul Proiectului de promovare turistica ?Green Culture? ? COD SMIS 26603?, vor fi furnizate ?produse informative si de promovare?
II.1.6) CPV: 39294100-0 - Produse informative si de promovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 370, 809.96 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 7.000 lei.Perioada de valabilitate a garantiei trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv, min 90 zile, calculate de la data limita de primire a ofertelor.Modul deconstituire a garantiei de participare: Cf art. 86 din HG nr. 925/2006, ?garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada mai sus mentionate?: -Ordin de plata in contul Sectorului 1: RO34TREZ7015006XXX000216 deschis la Trezoreria Sectorului 1(in original);
-Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara, in original;
-Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari in original;In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr. 346/ 2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de participare (prevazuta de art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004). In acest caz dovada constituirii garantiei de participare va fi insotita de declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM (declaratia va fi intocmita in conformitate cu Anexa nr. 1 la Ordonanta Guvernului nr. 27/ 2006 pentru modificarea si completarea Legii 346/ 2004, cu modificarile si completarile ulterioare).Conform art.87 din HG nr. 925/2006 ?autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b)oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze acordul-cadru in perioada de valabilitate a ofertei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1)Fisa de Informatii Generale - Formularul V.1.1;2)Declaratie privind eligibilitatea - Se va completa Formularul V.1.2-Declaratie pe proprie raspundere, semnata si stampilata de catre reprezentantul legal al ofertantului privind neincadrarea in situatiileprevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 ?in original.Incadrarea in situatiileprevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 atrage dupa sine excluderea ofertantului de la procedura pentru atribuirea contractului.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.3)Declaratie privind neincadrarea in prevederi ale art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/ 2006 - Formularul V.1.3.Se vor prezenta, in original/copie legalizata si conform cu originalul, urmatoarele documente: a) Certificatul de atestare fiscala, emis in conditiile art. 112 din Codul de procedura fiscala al Romaniei.b) Certificatul de atestare fiscala, emis in conditiile art. 113 din Codul de procedura fiscala al Romaniei.In ambele cazuri se vor prezenta situatiile obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele.NOTA - Data la care expira termenul legal al scadentei de plata a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioareVor fi descalificati ofertantii care se afla in oricare din situatiile urmatoare : ? a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;? nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;c1) in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;? a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;? prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.Nota: -In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.-In conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP nr. 509/2011 privind formularea criteriilor de calificare si selectie, toate documentele intocmite/emise de catre candidat/ofertant cu scopul participarii la procedurile initiate in vederea atribuirii contractelor de achizitie publica se vor prezenta in original, inclusiv angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinator(i). In afara documentelor intocmite/emise de catre candidat/ofertant, depunerea celorlalte documente poate avea loc in oricare dintre formele: ?original?; ?copie legalizata?; ?copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". Prin urmare, documentele solicitate se vor accepta a fi prezentate si in copie conforma cu originalul.4)Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formularul V.1.45)Certificat de participare cu oferta independenta - Formularul V.1.5.6)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 ind 1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Formularul V.I.6.Persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Andrei Ioan Chiliman-Primar;Bogdan Pitigoi ? Director Directia Investitii;Bogdan Marcel- Sef Serv. Achizitii Publice;Anca Ludu-Director Executiv-Directia Management Economic;Persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica.Alexe Gheorghe--consilier localBrad Ion -consilier localDiaconescu Florin Nicolae Andrei-Dinu Steliana Cristiana-consilier localDumitrescu Teodor Cristian-consilier localOlteanu Paul Iulian-consilier localTanasescu Adrian -consilier localTeodorescu Catalin-consilier localCrisu Florian Misu -consilier localDiaconescu Alecsandru-consilier localMara Laura Cristina-consilier localMotoc Vasile-consilier localMusceleanu Cati Carmen-consilier localPupaza Niculae-consilier localFinder Livia-consilier localTudose Cristian Adrian-consilier localAdam Marinela-consilier localBazgan Mihai Marian-consilier localConstantinesc Ionut Alexandru-consilier localGanescu Eduard ViorelGhinea Alin Constantin-consilier localStancu Nicoleta-consilier localStancescu Mircea Dan-consilier localTopor Stefan-consilier localTugurel Marius Cristian-consilier localVasile Dan Ion-consilier localZvirid Ana Luiza-consilier local? pentru persoane juridice straineVor fi prezentata o declaratie in forma autentica din care sa rezulte ca ofertantul nu figureaza ca debitor la organele fiscale competente din tara de origine; vor fi enumerate aceste organe fiscale si vor fi prezentate datele de contactVor fi prezentate traduceri legalizate si autorizate ale documentelor de calificare. Certificat constatator --Certificat de inregistrare, emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte activitatea principala si Codul Unic de Inregistrare ale ofertantului - copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".-Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte activitatile secundare ale ofertantului ? original sau - copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". In cazul depunerii in copie, pentru conformitate, ofertantul clasat pe primul loc va prezenta Certificatul constatator in original/copie legalizata.Nota: -Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC-Certificatul constatator nu trebuie sa fie emis/eliberat cu mai mult de 30 zile inainte de data depunerii ofertelor
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media aritmetica a cifrei globale de afaceri aferenta exercitiilor financiare dinanii 2009, 2010, 2011 sa fie de cel putin 700000 lei(pentru persoanele juridice romane)sau echivalentul sumei in euro la cursul leu/euro mediu comunicat deBanca Centrala In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoriaintreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr.346/ 2004;
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: a.Experienta Similara1. Lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani.Nota: Lista va contine valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati;, 2.Recomandari de la principalii beneficiari din care sa rezulte modul de indeplinire a obligatiilor contractuale-documentele care confirma furnizarea de produse similare;Nota: Documentele care confirma furnizarea de produse similare se prezinta - in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"., 3. Documente/contracte/procese-verbale de receptie, prin care sa confirme livrarea de produse similare a caror valoare sa fie de min. 50.000 euro, fara TVA;, 4. Lista contractelor similare aflate in desfasurare (daca exista)., 5. Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate din care sa rezulte ca ofertantul detine dreptul de a realiza multiplicarea DVD-urilorNota: Documentele care confirma dreptul de a realiza multiplicarea DVD-urilor se prezinta - in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"., 6. Se solicita cel putin cate o mostra, (bucati/esantioane), descriere si/sau fotografie din produse similar realizate/pentru fiecare tip de produs, din care sa rezulte experienta firmei in domeniu si a caror autenticitate trebuie sa poata fi demonstrata in cazul in care autoritatea contractanta solicita acest fapt, b)Personal de specialitate: 1.Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care ofertantul dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant in vederea indeplinirii viitorul contractOperatorul economic trebuie sa faca dovada ca, pe durata contractului, poate asigura personalul calificat necesar pentru realizarea ?produselor informative si de promovare?: expert grafician, cu expertiza in prelucrare hexacromie; expert producator; fotograf profesionist, cu studii superioare de lunga durata, specializarea ?imagine?, respective, persoane care sa asigure servicii de fotografiere profesionala in vederea ilustrarii ?produselor informative si de promovare?;Se va anexa, obligatoriu, un Curriculum Vitae (CV) al fiecarei persoane mentionate in Lista din care sa rezulte informatii privind date personale, educatie (inclusiv cursuri de instruire), apartenenta la societati, asociatii profesionale, situatia profesionala actuala, vechime in act, c)Dotarea tehnica: 1. Informatii pv. echipamente tehnice si dotari de care dispune pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.Lista trebuie sa demonstreze capacitatea ofertantului de a finaliza lucrarile si trebuie sa includa echipamentele specializate necesare indeplinirii contractului, conform extrasului de echipamente.Ofertantul trebuie sa faca dovada detinerii in proprietate sau sa aiba la dispozitia sa echipamentele tehnice si dotarile necesare pentru derularea in bune conditii a contractului. Prin ?echipamente tehnice si dotari? necesare pentru realizarea ?produselor informative si de promovare? se are in vedere: -echipamente hardware (computer(e) performant);
-dotari software (programe profesionale: Photoshop; Adobe Illustrator; Indesign; Quark Xpress); -aparat foto profesional (minim 50 megapixeli); -aparatura pentru tipar ?hexacromie?; echipamente tipar ?offset?; -aparatura multiplicare ?3D?; echipament multiplicare DVD.Pentru a asigura creatia, editarea, machet
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
104.08
Descriere: a) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor, se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv 51 puncte;b) pentru un pret mai mare decat cel prevazut la lit. a), punctajul se acorda astfel: Pfinanciar (PI) = (Pret minim )/Pn x 51;*Preturile care se compara in vederea acordarii punctajului sunt preturile ofertate pentru prestarea serviciilor solicitate prin caietul de sarcini, exclusiv TVA.
Propunere tehnica
100
Descriere: II.1.Ilustratia grafica-Fotografiile/Desenele grafice (PII.1.)-21%;II.2.Conceptie si editare album/brosuri/pliante (PII.2.)-6%;II.3. Conceptul de grafica + layout (PII.3.)-8%;II.4. Termenul de livrare (PII.4)-14%. Detalii privind subfactorii de evaluare si punctajul acestora, vor fi incluse la sectiunea VI.3) - Alte Informatii.Detalii privind algoritmul de calcul al punctajelor sunt incluse in Caietul de Sarcini.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia este accesibila in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 25.09.2012 11:35