Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare ?produse informative si de promovare? pentru promovarea Proiectului ?Oameni de Piatra? finantat prin Programul Operational Regional 2007 ? 2013, Axa prioritara 5 ? ?Dezvoltarea durabila si promovarea turismului?, Domeniul de interventie 5.3. ? ?


Detaliu pentru invitatia numarul 339010
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Sector 1 (Sectorul 1 al municipiului Bucuresti)
Numar invitatie: 339010/07.11.2012
Denumire contract: Furnizare ?produse informative si de promovare? pentru promovarea Proiectului ?Oameni de Piatra? finantat prin Programul Operational Regional 2007 ? 2013, Axa prioritara 5 ? ?Dezvoltarea durabila si promovarea turismului?, Domeniul de interventie 5.3. ? ?Promovarea potentialului turistic si crearea infrastructurii necesare pentru cresterea atractivitatii Romaniei ca destinatie turistica?.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSector 1 (Sectorul 1 al municipiului Bucuresti)Cod fiscal: RO 4505359, Adresa: sos.Bucuresti - Ploiesti nr.9-13 sect.1, Bucuresti, Telefon: 021/3191013, Fax: 021/3191027
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: sos.Bucuresti - Ploiesti nr.9-13 sect.1, Bucuresti, Romania, cod postal: 013682, telefon: +40 021/3191013, fax: +40 021/3191027, persoana de contact: Nicolae Pandele
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sectorul 1 al municipiului Bucuresti, sos.Bucuresti - Ploiesti nr.9-13 sect.1, et. 3, Directia Investitii.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare ?produse informative si de promovare? pentru promovarea Proiectului ?Oameni de Piatra? finantat prin Programul Operational Regional 2007 ? 2013, Axa prioritara 5 ? ?Dezvoltarea durabila si promovarea turismului?, Domeniul de interventie 5.3. ? ?Promovarea potentialului turistic si crearea infrastructurii necesare pentru cresterea atractivitatii Romaniei ca destinatie turistica?.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: In scopul indeplinirii indicatorilor si obiectivelor asumate in cadrul Proiectului de promovare turistica ?Oameni de Piatra? ? COD SMIS 26606?, vor fi furnizate urmatoarele ?produse informative si de promovare?: (I) Albume de prezentare obiective; (II)Pliante; (III) Mape de prezentare; (IV)Brosuri; (V)Harti turistice; (VI)Carti postale illustrate; (VII) Afise; (VIII) DVD film de promovare Proiect/multiplicare; (IX) Fluturasi; (X)Pixuriinscriptionate; (XI) USB Flash Disk/stick inscriptionat; (XII) Bannere
II.1.6) CPV: 39294100-0 - Produse informative si de promovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 379, 602.47 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
7.000 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie de cel putin 90 de zile, calculate de la data limita de depunere a ofertelor.In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr. 346/ 2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de participare (prevazuta de art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004). In acest caz dovada constituirii garantiei de participare va fi insotita de declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM (declaratia va fi intocmita in conformitate cu Anexa nr. 1 la Ordonanta Guvernului nr. 27/ 2006 pentru modificarea si completarea Legii 346/ 2004, cu modificarile si completarile ulterioare).Conform Art. 2781- (1) In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarele sume: a) intre 63.000 lei si 420.000 lei inclusiv - 1% din aceasta valoare, respectiv, 3.796 Lei.Modul deconstituire a garantiei de participare: - Ordin de plata in contul Sectorului 1 al Municipiului Bucuresti: RO34TREZ7015006XXX000216 deschis la Trezoreria Sectorului 1(in original);
- Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara, in original- Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari in original
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Fisa de Informatii Generale - Se va completa Formularul V.1.12. Declaratie privind eligibilitatea - Se va completa Formularul V.1.23. Declaratie privind neincadrarea in prevederi ale art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/ 2006 - Se va completa Formularul V.1.3.Se vor prezenta, in original/copie legalizata si conform cu originalul, urmatoarele documente: a) Certificatul de atestare fiscala, emis in conditiile art. 112 din Codul de procedura fiscala al Romaniei.b) Certificatul de atestare fiscala, emis in conditiile art. 113 din Codul de procedura fiscala al Romaniei.In ambele cazuri se vor prezenta situatiile obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele.NOTA - Data la care expira termenul legal al scadentei de plata a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioareVor fi descalificati ofertantii care se afla in oricare din situatiile urmatoare : ? a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;? nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;c1) in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;? a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;? prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.Nota: -In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.-In conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP nr. 509/2011 privind formularea criteriilor de calificare si selectie, toate documentele intocmite/emise de catre candidat/ofertant cu scopul participarii la procedurile initiate in vederea atribuirii contractelor de achizitie publica se vor prezenta in original, inclusiv angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinator(i). In afara documentelor intocmite/emise de catre candidat/ofertant, depunerea celorlalte documente poate avea loc in oricare dintre formele: ?original?; ?copie legalizata?; ?copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". Prin urmare, documentele solicitate se vor accepta a fi prezentate si in copie conforma cu originalul.4. Declaratie privind calitatea de participant la proceduraSe va completa Formularul V.1.4 ? in original5. Certificat de participare cu oferta independentaSe va completa Formularul V.1.5. ?in original.6. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareSe va completa Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 privind conflictul de interese - Formularul V.I.6. - in original.Nu au dreptul sa fie implicati in procesul de verificare/evaluare a candidaturilor/ofertelor : ? Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul# tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.Persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Andrei Ioan Chiliman-PrimarAnca Ludu ? Director executiv, Directia Management EconomicBogdan Pitigoi ? Director Directia InvestitiiBogdan Marcel- Sef Serv. Achizitii PublicePersoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica.Alexe Gheorghe--consilier localBrad Ion -consilier localDiaconescu Florin Nicolae Andrei-Dinu Steliana Cristiana-consilier localDumitrescu Teodor Cristian-consilier localOlteanu Paul Iulian-consilier localTanasescu Adrian -consilier localTeodorescu Catalin-consilier localCrisu Florian Misu-consilier localDiaconescu Alecsandru-consilier localMara Laura Cristina-consilier localMotoc Vasile-consilier localMusceleanu Cati Carmen-consilier localPupaza Niculae-consilier localFinder Livia-consilier localTudose Cristian Adrian-consilier localAdam Marinela-consilier localBazgan Mihai Marian-consilier localConstantinesc Ionut Alexandru-consilier localGanescu Eduard ViorelGhinea Alin Constantin-consilier localStancu Nicoleta-consilier localStancescu Mircea Dan-consilier localTopor Stefan-consilier localTugurel Marius Cristian-consilier localVasile Dan Ion-consilier localZvirid Ana Luiza-consilier local? pentru persoane juridice straineVor fi prezentata o declaratie in forma autentica din care sa rezulte ca ofertantul nu figureaza ca debitor la organele fiscale competente din tara de origine; vor fi enumerate aceste organe fiscale si vor fi prezentate datele de contactVor fi prezentate traduceri legalizate si autorizate ale documentelor de calificare. 1. Certificat constatatorCertificatul va fi prezentat in original, sau copie conform cu originalul ? emis de oficiul teritorial al Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile calendaristice inainte de data deschiderii ofertelor, din care trebuie sa rezulte ca operatorul economic desfasoara activitati autorizate de tipografie/editura.? pentru persoane juridice straineVor fi prezentate :1. un certificat, in traducere certificata, de la registrul in care este inmatriculat ofertantul in tara de origine, care sa ateste existenta societatii ? original sau copie legalizata ;2. actul constitutiv si statutul ofertantului in tara de origine, daca sunt continute in documente separate, impreuna cu toate modificarile acestor documente, in traducere certificata ? original sau copie legalizata ; din acestea trebuie sa rezulte ca poate desfasura activitatea de tipografie/editura.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilanturile contabile la 31.12.2009, 31.12.2010 si 31.12.2011, Media aritmetica a cifrei globale de afaceri aferenta exercitiilor financiare din anii 2009, 2010 si 2011 sa fie de cel putin 700. 000 lei (pentru persoanele juridice romane) sau echivalentul sumei in euro la cursul leu/euro mediu comunicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv si anume: In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr. 346/ 2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% prevazuta de art. 16 alin. (2) din Legea 346/ 2004. In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM (declaratia va fi intocmita in conformitate cu Anexa nr. 1 la Ordonanta Guvernului nr. 27/ 2006 pentru modificarea si completarea Legii 346/ 2004, cu modificarile si completarile ulterioare)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani.Nota: Lista va contine valori, perioade de furnizare, beneficiari (clientii si proiectele de referinta privind produse de acest gen), indiferent daca beneficiarii sunt autoritati contractante sau clienti privati;, 2. Se va completa de asemenea, lista contractelor similare aflate in desfasurare (daca exista).Nota: Documentele care confirma furnizarea de produse similare se prezinta - in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"., 3. Mostre din produse similar realizate, oOperatorul economic trebuie sa faca dovada ca, pe durata contractului, poate asigura personalul calificat necesar pentru realizarea ?produselor informative si de promovare? (albume de prezentare obiective; pliante; mape de prezentare; brosuri; harti turistice; carti postale illustrate; afise; DVD film de promovare Proiect/multiplicare; fluturasi; pixuriinscriptionate; USB Flash Disk/stick inscriptionat; bannere). Se vor nominaliza persoanele cu rol important in realizarea contractului.oPrin ?personal calificat? necesar pentru realizarea ?produselor informative si de promovare? se are in vedere: -expert grafician, cu expertiza in prelucrare hexacromie-expert producator-fotograf, cu studii superioare de lunga durata, specializarea ?imagine?-regizor, cu studii superioare de lunga durata, specializarea ?regie?oDe asemenea Ofertantul va prezenta o Lista privind persoanele care vor duce la indeplinire viitorul contract si specializarea acestora, Dotarea tehnica: Pentru a asigura creatia, editarea, machetarea (DTP), tiparirea/productia produselor informative si de promovare conform dimensiunilor, specificatiilor tehnice si tirajului solicitate prin CS, ofert.trebuie sa prezinte o Lista a echip tehnice si dotarilor de care dispune pentru indeplinirea corespunzatoare a ontractului. Lista trebuie sa demonstreze capacitatea ofert de a finaliza lucrarile si trebuie sa includa echip specializate necesare indeplinirii contractului, conform extrasului de echipamente.Ofert trebuie sa faca dovada detinerii in proprietate sau sa aiba la dispozitia sa echip tehnice si dotarile necesare pentru derularea in bune conditii a contractului: -echipamente hardware (computer(e) performant);
-dotari software (programe profesionale: Photoshop;Adobe Illustrator;Indesign; Quark Xpress); -aparat foto profesional (minim 50 megapixeli); -aparatura pentru tipar ?hexacromie?;echipamente tipar ?offset?; -aparatura multiplicare?3D?; echipament multiplicare DVD.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
51
Descriere: I. Punctajul pentru factorul de evaluare ?oferta financiara? (pretul ofertei)" se acorda astfel: a) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor, se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv 51 puncte; b) pentru un pret mai mare decat cel prevazut la lit. a), punctajul se acorda astfel: Pfinanciar (PI) = (Pret minim )/Pn x 51 unde: -PI = Punctajul pentru factorul de evaluare ?oferta financiara?-Pn = Pretul ofertei curente *Preturile care se compara in vederea acordarii punctajului sunt preturile ofertate pentru prestarea serviciilor solicitate prin caietul de sarcini, exclusiv TVA.
Evaluare tehnica
49
Descriere: II. Evaluarea tehnica(PII) 49% ; II.1.Ilustratia grafica-Fotografiile/Desenele grafice (PII.1.) 21%;II.1.1.Calitatea tehnica 6%, din care: a)Actualitatea fotografiilor/originalitatea desenului grafic 3% b) Acuratetea fotografiilor 3%;II.1.2.Calitatea artistica 15% , din care: a)Expresivitatea/Mesajul vizual 6% b) Coloristica 6% c) Prezenta oamenilor in fotografii 3% ; II.2.Conceptie si editare album/brosuri/pliante (PII.2.) 6%; II.3. Conceptul de grafica + layout (PII.3.) 8%, din care: II.3.1.Grafica unitara 4% II.3.2.Expresivitatea mesajului 4% ; II.4. Termenul de livrare (PII.4) 14%; Detalii privind subfactorii de evaluare si algoritmul de calcul al punctajelor sunt inserate in sectiunea VI3, Alte Informatii, precum si in caietul de sarcini.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia este accesibila in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.11.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.11.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 06.11.2012 19:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer