Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare ?produse informative si de promovare? pentru promovarea Proiectului ?Orasul vrajit? finantat prin Programul Operational Regional 2007 ? 2013, Axa prioritara 5 ? ?Dezvoltarea durabila si promovarea turismului?, Domeniul de interventie 5.3. ? ?Pro


Detaliu pentru invitatia numarul 343849
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Sector 1 (Sectorul 1 al municipiului Bucuresti)
Numar invitatie: 343849/15.03.2013
Denumire contract: Furnizare ?produse informative si de promovare? pentru promovarea Proiectului ?Orasul vrajit? finantat prin Programul Operational Regional 2007 ? 2013, Axa prioritara 5 ? ?Dezvoltarea durabila si promovarea turismului?, Domeniul de interventie 5.3. ? ?Promovarea potentialului turistic si crearea infrastructurii necesare pentru cresterea atractivitatii Romaniei ca destinatie turistica?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSector 1 (Sectorul 1 al municipiului Bucuresti)Cod fiscal: RO 4505359, Adresa: sos.Bucuresti - Ploiesti nr.9-13 sect.1, Bucuresti, Telefon: 021/3191013, Fax: 021/3191027
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: sos.Bucuresti - Ploiesti nr.9-13 sect.1, Bucuresti, Romania, cod postal: 013682, telefon: +40 021/3191013, fax: +40 021/3191027, persoana de contact: Nicolae Pandele
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sectorul 1 al municipiului Bucuresti, sos.Bucuresti - Ploiesti nr.9-13 sect.1, et. 3, Directia Investitii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare ?produse informative si de promovare? pentru promovarea Proiectului ?Orasul vrajit? finantat prin Programul Operational Regional 2007 ? 2013, Axa prioritara 5 ? ?Dezvoltarea durabila si promovarea turismului?, Domeniul de interventie 5.3. ? ?Promovarea potentialului turistic si crearea infrastructurii necesare pentru cresterea atractivitatii Romaniei ca destinatie turistica?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: In scopul indeplinirii indicatorilor si obiectivelor asumate in cadrul Proiectului de promovare turistica ?Orasul Vrajit? ? COD SMIS 26609?, vor fi furnizate ?produse informative si de promovare?: (I) Albume de prezentare obiective; (II)Pliante; (III) Mape de prezentare; (IV)Brosuri; (V)Harti turistice; (VI)Carti postale illustrate; (VII) Afise; (VIII) DVD film de promovare Proiect/multiplicare; (IX) Fluturasi; (X)Pixuriinscriptionate; (XI) USB Flash Disk/stick inscriptionate
II.1.6) CPV: 39294100-0 - Produse informative si de promovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 390, 514.35 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 7.800 lei.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Valabilitatea garantiei trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valab a ofertei.Constituire: -OP in contul RO34TREZ7015006XXX000216 deschis la Trezoreria Sectorului 1(in original;
-Instr.de garantare emis de o societate bancara(original);
-Instr.de garantare emis de o societate de asigurari(original).In cazul in care ofertantul se incadr in categ IMM, astfel cum acestea sunt definite prin L 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de participare(prev de art. 16 alin.(2) din L 346/2004).Dovada constituirii garantiei de participare va fi insotita de declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM (declaratia va fi intocmita in conformitate cu Anexa nr. 1 la OUG nr.27/2006 pentru modificarea si completarea L 346/2004).In cazul in care autoritatea contractanta se afla in situatia de a anula procedura de atribuire, garantia de participare se restituie dupa data expirarii termenului de depunere a unei contestatii cu privire la aceasta decizie, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la aceasta data. Conform art. 2781 din OUG nr. 34/2006, astfel cum a fost a fost modificat prin pct. 61 din OUG nr. 77/2012 incepand cu 01.01.2013, ?In masura in care Consiliul respinge pe fond contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarele sume: a) peste pragul prevazut la art.19 si pana la 420.000 lei inclusiv - 1% din valoarea estimata a contractului, respectiv, 3.905, 14 Lei.Garantia de participare se va prezenta conform Formularului III.1.1-1Neprezentarea dovezii de constituire a garantiei de participare la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor atrage dupa sine excluderea din procedura.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea-Se va completa Formularul V.1.2Declaratie pe proprie raspundere, semnata si stampilata de catre reprezentantul legal al ofertantului privind neincadrarea in situatiileprevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 ?in original.Incadrarea in situatiileprevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 atrage dupa sine excluderea ofertantului de la procedura pentru atribuirea contractului.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens;2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/ 2006-Se va completa Formularul V.1.3.Se vor prezenta, in original/copie legalizata si conform cu originalul, urmatoarele documente: a) Certificatul de atestare fiscala, emis in conditiile art. 112 din Codul de procedura fiscala al Romaniei.b) Certificatul de atestare fiscala, emis in conditiile art. 113 din Codul de procedura fiscala al Romaniei.In ambele cazuri se vor prezenta situatiile obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele.NOTA - Data la care expira termenul legal al scadentei de plata a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioareVor fi descalificati ofertantii care se afla in oricare din situatiile urmatoare : ? a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;? nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;c1) in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;? a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;? prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.Nota: -In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.-In conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP nr. 509/2011 privind formularea criteriilor de calificare si selectie, toate documentele intocmite/emise de catre candidat/ofertant cu scopul participarii la procedurile initiate in vederea atribuirii contractelor de achizitie publica se vor prezenta in original, inclusiv angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinator(i). In afara documentelor intocmite/emise de catre candidat/ofertant, depunerea celorlalte documente poate avea loc in oricare dintre formele: ?original?; ?copie legalizata?; ?copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". Prin urmare, documentele solicitate se vor accepta a fi prezentate si in copie conforma cu originalul;4. Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Se va completa Formularul V.1.4 ? in original.Nu au dreptul sa fie implicati in procesul de verificare/evaluare a candidaturilor/ofertelor : ? Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire;5. Certificat de participare cu oferta independentaIn cazul unei asocieri, acest certificat va fi completat si semnat de catre liderul de asociere desemnat in acordul de asociere, in numele asociatilor-Se va completa Formularul V.1.5. ?in original.Se va intocmi conform modelului prevazut in anexa care face parte integranta din Ordinul 314/2010;6. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-Se va completa Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 privind conflictul de interese - Formularul V.I.6. - in original.Nu au dreptul sa fie implicati in procesul de verificare/evaluare a candidaturilor/ofertelor : ? Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.Persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Andrei Ioan Chiliman-PrimarAnca Ludu ? Director executiv, Directia Management EconomicBogdan Pitigoi ? Director Directia InvestitiiBogdan Marcel- Sef Serv. Achizitii PublicePersoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica.Alexe Gheorghe--consilier localBrad Ion -consilier localDiaconescu Florin Nicolae Andrei-Dinu Steliana Cristiana-consilier localDumitrescu Teodor Cristian-consilier localOlteanu Paul Iulian-consilier localTanasescu Adrian -consilier localTeodorescu Catalin-consilier localCrisu Florian Misu-consilier localDiaconescu Alecsandru-consilier localMara Laura Cristina-consilier localMotoc Vasile-consilier localMusceleanu Cati Carmen-consilier localPupaza Niculae-consilier localFinder Livia-consilier localTudose Cristian Adrian-consilier localAdam Marinela-consilier localBazgan Mihai Marian-consilier localConstantinesc Ionut Alexandru-consilier localGanescu Eduard ViorelGhinea Alin Constantin-consilier localStancu Nicoleta-consilier localStancescu Mircea Dan-consilier localTopor Stefan-consilier localTugurel Marius Cristian-consilier localVasile Dan Ion-consilier localZvirid Ana Luiza-consilier localMembrii Echipei de proiect pentru Proiectul Orasul VrajitPetrescu Natalia Liliana Adela - Sef Serviciu, Serviciul Imagine, Cultura, Presa si Informatica ? ?Manager proiect? ? Proiectul ?Orasul Vrajit? (incepand cu data de 20.12.2012)Fulgeanu Ovidiu Nicolae - Director, Directia Juridica si Resurse Umane ? ?Responsabil juridic? ? Proiectul ?Orasul Vrajit?Pandele Puiu Niculae - Inspector, Serviciul Imagine, Cultura, Presa si Informatica ? ?Responsabil achizitii publice? ? Proiectul ?Orasul Vrajit?Voicu Violeta Florentina - Consilier, Serviciul Imagine, Cultura, Presa si Informatica ? ?Responsabil informare si publicitate? ? Proiectul ?Orasul Vrajit?Ion Bunea ? Consilier, Compartiment Relatii Internationale Derulare Proiecte Europene, ?asistent proiect? ? Proiect ?Orasul Vrajit?Dima (Dumbrava) Cristina - Consilier, Serviciul Imagine, Cultura, Presa si Informatica ? ?Manager proiect? ? Proiectul ?Orasul Vrajit? (pana la data de 19.12.2012) Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte activitatile ofertantului.?La data depunerii ofertelor se va prezenta certificatul constatator, in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".?Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunerea a ofertelorNota: Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilanturile contabile la 31.12.2010, 31.12.2011 si 31.12.2012.Avand in vedere ca data limita de depunere a situatiei financiare aferente anului 2012 poate fi ulterioara datei limita de depunere a ofertelor, se accepta si prezentarea altor documente contabile doveditoare (extras de bilant/raport de audit/raport al cenzorilor), Informatii privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani. Cerinte minime obligatorii : -Media aritmetica a cifrei globale de afaceri aferenta exercitiilor financiare din anii 2010, 2011 si 2012 sa fie de cel putin 780. 000 lei sau echivalentul sumei in euro la cursul leu/euro mediu comunicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv si anume: AnulCurs EURO20104, 2122 lei/euro2011 4, 2379 lei/euro2012 4, 4560 lei/euroIn cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr. 346/ 2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% prevazuta de art. 16 alin. (2) din Legea 346/ 2004. In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM (declaratia va fi intocmita in conformitate cu Anexa nr. 1 la Ordonanta Guvernului nr. 27/ 2006 pentru modificarea si completarea Legii 346/ 2004, cu modificarile si completarile ulterioare) .In cazul unei asocieri : ?daca unul sau mai multi asociati nu se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, asocierea nu beneficiaza de reducerea cu 50% prevazuta de art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 ;?daca toti asociatii se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, asocierea beneficiaza de reducerea cu 50% prevazuta de art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 .Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: a)Experienta similara-Nivel minim obligatoriu1. Lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani., 2.Documente/contracte/procese-verbale de receptie, recomandari de la principalii beneficiari din care sa rezulte modul de indeplinire a obligatiilor contractuale ori sa confirme livrarea de produse similare a caror valoare sa fie de min. 50.000 euro, fara TVA;, 3.Potrivit art. 183 din OUG nr. 34/2006, ?Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita oricarui operator economic sa prezinte documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilit?. Totodata, in baza dispozitiilor cuprinse in Anexa nr. 1 din Ordinul nr. 509/2011 privind formularea criteriilor de calificare si selectie (publicat in MOF nr. 687-28/09/2011), ?Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita oricarui operator economic sa prezinte certificate, atestate, autorizatii etc., in functie de specificul contractului, in situatia in care exista reglementari legale care impun detinerea unor astfel de documente?.In consecinta, avand in vedere ca exista o legatura concreta cu obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit, autoritatea contractanta va stabili acest criteriu de calificare si selectie, in sensul ca ofertantul trebuie sa prezinte un Certificat sau alte documente emise de organisme abilitate, din care sa rezulte ca detine autorizatia de multiplicator de discuri optice in conditiile art. 138 alin. 1 lit. ?d? din Legea nr. 8/1996 privind dreptul de autor si drepturile conexe, cu modificarile si completarile ulterioare (MOF nr. 60 - 26/03/1996), coroborat cu art. 30 alin. 1-3 din OG nr. 25/2006 privind intarirea capacitatii administrative a Oficiului Roman pentru Drepturile de Autor (publicata in MOF nr. 84 - 30/01/2006, republicata in MOF nr. 657 - 18/09/2008).Astfel, potrivit art. 30 alin. 1-3 din OG nr. 25/2006, ?Persoanele fizice autorizate si persoanele juridice care doresc sa desfasoare pe teritoriul Romaniei activitati de multiplicare a fonogramelor sau videogramelor pot desfasura aceste activitati numai dupa inregistrarea in Registrul national al multiplicatorilor prin obtinerea unei autorizatii de la Oficiul Roman pentru Drepturile de Autora) sectiunea multiplicatori de discuri optice; Inregistrarea in Registrul national al multiplicatorilor este obligatorie pentru operatorii economici care multiplica fonograme ori videograme pe discuri optice, destinate distribuirii catre public?., 4.Mostre (bucati/esantioane), descrieri si/sau fotografii din produse similar realizate cf. art. 188 din OUG 34/2006 si cf. Ordin nr. 509/2011 privind formularea criteriilor de calificare si selectie.Se solicita cel putin cate o mostra, descriere si/sau fotografie din produse similar realizate/pentru fiecare tip de produs, din care sa rezulte experienta firmei in domeniu si a caror autenticitate trebuie sa poata fi demonstrata in cazul in care autoritatea contractanta solicita acest fapt., b)Personal de specialitate-Nivel minim obligatoriu5.Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care ofertantul dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant in vederea indeplinirii viitorul contract.Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca, pe durata contractului, poate asigura personalul calificat necesar pentru realizarea ?produselor informative si de promovare?: expert grafician care sa asigure care sa asigure conceptul grafic al produselor, cu expertiza in prelucrare hexacromie; expert producator; fotograf profesionist, cu studii superioare, specializarea ?imagine?, respectiv, persoane care sa asigure servicii de fotografiere profesionala in vederea ilustrarii ?produselor informative si de promovare?; specialist in marketingulturismului care sa asigure continutul albumelor de prezentare si brosurii.Se va anexa, obligatoriu, un Curriculum Vitae (CV) al fiecarei persoane mentionate in Lista, datat si semnat de respectiva persoana, din care sa rezulte informatii privind date personale, educatie (inclusiv cursuri de instruire), apartenenta la societati, asociatii profesionale, situatia profesionala actuala, vechime in activitatea relevanta indeplinirii contractului.Se va anexa obligatoriula CV - Declaratia de disponibilitate a persoanei respective, . Tot personalul de specialitate prezentat va indeplini aceasta cerinta., c)Dotarea tehnica-Nivel minim obligatoriu6. Informatii referitoare la echipamentele tehnice si dotarilor de care dispune pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului. Lista trebuie sa demonstreze capacitatea ofertantului de a furniza produsele finite si de a realiza conceptul grafic al acestora si trebuie sa includa echipamentele specializate necesare indeplinirii contractului, conform extrasului de echipamente.-Dovada detinerii in proprietate sau dovada ca are la dispozitia sa echipamentele tehnice si dotarile necesare pentru derularea in bune conditii a contractului: *echipamente hardware (computer(e) performante: -aparat foto profesional (minim 50 megapixeli);
-aparatura pentru tipar ?hexacromie?; echipamente tipar ?offset?;
-aparatura pentru tipar lenticular efect flip/3D; aparatura multiplicare ?3D?;
-echipament multiplicare DVD.*dotari software (programe profesionale: Photoshop; Adobe Illustrator; Indesign; Quark Xpress);NOTA*)Prin ?echipamente hardware performante? se intelege ?echipamente hardware? careasigura o calitate superioara a produselor finite si ating o viteza mare de lucru (spre exemplu, un aparat foto profesional - min. 50 megapixeli - permite realizarea unor fotografii la o calitate superioara (dot per inch-?dpi?); Folosind o tehnologie de ultima generatie, acest aparat poate produce, la o calitate superioara, imagini ce urmeaza fi inserate in continutul materialelor publicitare de promovare a obiectivelor culturale in cadrul Proiectului ?Orasul Vrajit?(Albume de prezentare; Pliante; Brosuri; Harti turistice.NEPREZENTAREA ACESTOR DOCUMENTEATRAGE DUPA SINE DESCALIFICAREA OFERTANTULUIPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Termen de livrare
20
Descriere: componenta tehnica
Termen de predare
20
Descriere: componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.03.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.03.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 28.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 13.03.2013 19:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer