Achizitie publica - Furnizare produse IT privind proiectul de AT ?Sprijin pentru cresterea capacitatii de informatizare a OI Cercetare si buna derulare a activitatii OI Cercetare?
Detaliu pentru invitatia numarul 339326
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 339326/14.11.2012
Denumire contract: Furnizare produse IT privind proiectul de AT ?Sprijin pentru cresterea capacitatii de informatizare a OI Cercetare si buna derulare a activitatii OI Cercetare?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAutoritatea Nationala pentru Cercetare StiintificaCod fiscal: 17728123, Adresa: Mendeleev, 21-25, Bucuresti, Telefon: +40 213183055, Fax: +40 212128166
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (ADMINISTRATIE PUBLICA)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare produse IT privind proiectul de AT ?Sprijin pentru cresterea capacitatii de informatizare a OI Cercetare si buna derulare a activitatii OI Cercetare?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizarea de produse IT (calculatoare PC si laptopuri) pentru realizarea proiectului de Asistenta Tehnica (AT): ?Sprijin pentru cresterea capacitatii de informatizare a OI Cercetare si buna derulare a activitatii OI Cercetare?
II.1.6) CPV: 30213300-8 - Computer de birou (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 151, 900 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este: 1.200 lei pentru LOT 1 si1.838 lei pentru LOT 2Perioada de valabilitate: cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 de zile de la termenul limita deprimire a ofertelor.Modul de constituire: orice Instrument de garantare, conform Art.86 alin.(1) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (Formular nr.13). Plata se va face in contul RO43TREZ7005005XXX001136 deschis la Trezoreria operativa Municipiul Bucuresti, CUI 17728123. Instrumentul de garantare sau Ordinul de plata va fi depus, ca Document ?imagine? scanata, in SEAP pana la termenul limita de primire a ofertelor si in ORIGINAL - la registratura ANCS.Neprezentarea garantiei de participare in conformitate cu legislatia in vigoare, conduce la respingerea ofertei.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din situatiile prevazute la art. 87 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia de participare se va returna de catre autoritatea contractanta conform prevederilor art. 88 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Nota: In cazul unei contestatii si C.N.S.C. respinge contestatia inaintata de ofertant ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, respectandu-se prevederile art.278^1 alin. (1) lit..a din OUG nr.34/2006, suma de 919 lei pentru LOT 2
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului, fara TVA.- Garantia de buna executie se poate constitui prin orice Instrument de garantare (Formularul nr. 10), conform art. 90 din 925/2006 care se va prezenta in original in termen de 5 zile de la data semnarii contractului.- Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie a contractului este cel putin egala cu durata contractului.Scrisoarea de garantie de buna executie: ?trebuie prezentata in original;?sa contina in clar denumirea autoritatii contractante in favoarea careia s-a constituit, sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita (cel putin egala cu durata contractului), ?sa contina parafa lizibila a bancii / societatii de asigurari emitente si / sau semnatura autorizata.-Restituirea garantiei se realizeaza conform preved. art.92, alin.(1) din HG 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1: Neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006-Declaratie pe propria raspundere completata de catre operatorul economic in conformitate cu Formularul nr.2 ? Declaratie privind eligibilitateaNota: Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta nr.2: Neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 - Se completeaza Formularul nr. 3 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG34/2006.Nota1: Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Pentru persoane juridice romane: Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare-tip eliberate de autoritatile competente): -Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale, -Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice, privind plata obligatiilor la bugetul de statNota2: Toate certificatele/documentele trebuie sa fie prezentate in original sau copie legalizatasau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificatele solicitate trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Nota3: Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu. Raportarea se va face la inexistenta datoriilor fata de bugetul general consolidat, la o data corelata cu termenul legal al scadentei de plata si nu la termenul de valabilitate al documentului la data depunerii sau deschiderii ofertelor.Pentru persoane juridice straine: Ofertantul va prezenta documente edificatoare ? eliberate de autoritati competente din tara de origine a ofertantului sau din tara in care acesta este stabilit (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) pentru demonstrarea faptului ca acesta nu se incadreaza in una dintre situatiile prevazute la art. 180 si art. 181 si ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.In cazul un care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus, sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si art.181, autoritatea contractanta va accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, valabila la data depunerii ofertelor.Documentele vor fi prezentate si in traducerea legalizata a acestora in limba romana.Nota4: In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic, se va atasa o imputernicire din partea reprezentantul legal al operatorului economicpentru acesta.Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg al persoanei semnatare.In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod directinformatii de la autoritatile competente care emit documente relevante in scopul verificarii datelor din Declaratiile furnizate de ofertanti.Cerinta nr.3: Se compleaza Formularul nr. 4 - Declaratie privind calitatea de participant la proceduraOfertantul nu are dreptul, in cadrul acestei proceduri: a)sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub santiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;b)sa depuna oferta individuala /comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiuneaexcluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat;c)sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat;Cerinta nr.4: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordin ANRMAP nr.314/2010.Se compleaza Formularul nr. 5 - CERTIFICAT de participare la procedura cu oferta independenta(Se va prezenta o Declaratie pe propia raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.)Cerinta nr.5: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006.Se completeaza Formularul nr. 11 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006. Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractane, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Tudor Prisecaru ? Presedinte, Silviu Szentesi ? Vicepresedinte, Constantin Ranea ? Secretar General ANCS, Dana Violeta Gheorghe ? Director General Directia Generala Organism Intermedial pentru Cercetare (DGOI), Lucia Moise ? Director Directia Economica, Gabriela Teodorescu ? Sef serviciu Financiar-Contabilitate, Sanda Hilgen - Sef Serviciu Management Financiar si Control DGOI, Emilia Mariana Ilie - Responsabil Achizitii Publice, Marilena Geambasu Sef Serviciu Tehnico-Administrativ si Achizitii Publice, Gabriela Vlantoiu ? consilier juridic DGOI, Ana Maria Gagiu ? consilier superior DGOI, Gina Grec ? consilier juridic ANCS, Viorel-Laurentiu Ioanas - consilier superior DGOI, Silviu Boiciuc-expert DGOI, Daniela Gheorghian - consilier superior DGOI, Andrei Paraschiv ? Responsabil IT Pentru persoane juridice/fizice romane, se vor prezenta urmatoarele documente: Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, din care sa rezulte : numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori si obiectul de activitate al operatorului economic. Documentul pote fi depus in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;ATENTIE! Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate, la solicitarea autoritatii contractante, inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii, Certificatul constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului in original sau copie legalizata.Pentru persoane juridice /fizice straine: - Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistare/atestare ca persoana fizica sau juridica ori apartenenta din punct de vedere profesional, in tara de origine sau in tara in care acesta este stabilit. In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele mentionate vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri, in domeniul de activitate aferent contractului, pe ultimii 3 ani sa fie cel putin egala cu: -120.000 lei, pentru LOT 1-183.800 lei, pentru LOT 2, Bilantul contabil aferent exercitiilor financiare 2010 si 2011, vizate si inregistrate de organele competente in conditiile art.185 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Transformarea in euro se va face la cursul mediu anual BNR, astfel: ?an 2009:1 euro =4, 2373 lei;?an 2010:1 euro = 4, 2099 lei;?an 2011:1 euro = 4, 2379 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista principalelor furnizari de produse IT in ultimii 3 ani, Cerinta nr. 2Prezentarea cel putin a unui document/ contract/proces-verbal de receptie, in copie lizibila cu mentiunea , ,conformcu originalul??, semnate autorizat si stampilate, care sa confirme furnizari similarein valoare cumulata de minim: -60.000 lei, pentru LOT 1-91.900 lei, pentru LOT 2Transformarea in euro se va face la cursul mediu anual BNR, astfel: ?an 2009:1 euro = 4, 2373 lei;?an 2010:1 euro = 4, 2099 lei;?an 2011:1 euro = 4, 2379 lei
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.11.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 25.01.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice
Data expedierii prezentei invitatii: 12.11.2012 16:01