Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare produse IT privind proiectul de AT ?Sprijin pentru cresterea capacitatii de informatizare a OI Cercetare si buna derulare a activitatii OI Cercetare - anul 2013?


Detaliu pentru invitatia numarul 352821
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MINISTERUL EDUCATIEI, CERCETARII, TINERETULUI SI SPORTULUI
Numar invitatie: 352821/21.08.2013
Denumire contract: Furnizare produse IT privind proiectul de AT ?Sprijin pentru cresterea capacitatii de informatizare a OI Cercetare si buna derulare a activitatii OI Cercetare - anul 2013?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMINISTERUL EDUCATIEI, CERCETARII, TINERETULUI SI SPORTULUICod fiscal: 13729380, Adresa: Strada Gen. Berthelot 28-30, sector 1, Bucuresti, Telefon: +40 0214056284, Fax: +40 0213120140
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (ADMINISTRATIE PUBLICA)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare produse IT privind proiectul de AT ?Sprijin pentru cresterea capacitatii de informatizare a OI Cercetare si buna derulare a activitatii OI Cercetare - anul 2013?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizarea de produse IT (calculatoare PC si laptopuri) pentru realizarea proiectului de Asistenta Tehnica (AT): ?Sprijin pentru cresterea capacitatii de informatizare a OI Cercetare si buna derulare a activitatii OI Cercetare-anul 2013?
II.1.6) CPV: 30213300-8 - Computer de birou (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 151, 900 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este: 1.156 lei pentru LOT 1 si1.882 lei pentru LOT 2.Data de referinta ce va fi avuta in vedere la conversia valorii aferente garantiei de participare constituita intr-o alta moneda este, la cursul de schimb BNR, din data publicarii in SEAP a Invitatiei de participare.Perioada de valabilitate: cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 de zile de la termenul limita deprimire a ofertelor. Modul de constituire: orice Instrument de garantare, conform Art.86 alin.(1) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (Formular nr.9). Plata se va face in contul RO96TREZ7005005XXX000182, deschis la Trezoreria operativa Municipiul Bucuresti, CUI 13729380. Instrumentul de garantare sau Ordinul de plata va fi depus, ca Document ?imagine scanata?, in SEAP pana la termenul limita de primire a ofertelor si in ORIGINAL la registratura MEN ? Directia Generala Organism Intermediar pentru Cercetare POS CCE. Neprezentarea garantiei de participare in conformitate cu legislatia in vigoare, conduce la respingerea ofertei. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din situatiile prevazute la art. 87 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia de participare se va returna de catre autoritatea contractanta conform prevederilor art. 88 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului, fara TVA.- Garantia de buna executie se poate constitui prin orice Instrument de garantare (Formularul nr. 10), conform art. 90 alin.(1) si alin.(2) din HG.nr.925/2006, care se va prezenta in original in termen de 5 zile de la data semnarii contractului.- Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie a contractului este cel putin egala cu durata contractului.-Restituirea garantiei se realizeaza conform preved. art.92, alin.(1) din HG nr.925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1: Neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006-Declaratie pe propria raspundere completata de catre operatorul economic in conformitate cu Formularul nr.2 ? Declaratie privind eligibilitateaNota: Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta nr.2: Neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 - Se completeaza Formularul nr. 3 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG34/2006.Nota 1: Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Pentru persoane juridice romane: Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare-tip eliberate de autoritatile competente): -Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale;
-Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice, privind plata obligatiilor la bugetul de stat.Nota 2: Toate certificatele/documentele trebuie sa fie prezentate in original sau copie legalizatasau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificatele solicitate trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Nota 3: Se solicita ca din aceste documente sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care esta prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Mentionam faptul ca in masura in care procedura de emitere a acestor certfificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin. (4) din HG nr. 925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art. 9 alin.(3) din Ordinul ANRMAP nr.509/2011.Pentru persoane juridice straine: Ofertantul va prezenta documente edificatoare ? eliberate de autoritati competente din tara de origine a ofertantului sau din tara in care acesta este stabilit (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) pentru demonstrarea faptului ca acesta nu se incadreaza in una dintre situatiile prevazute la art. 180 si art. 181 si ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus, sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si art.181, autoritatea contractanta va accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, valabila la data depunerii ofertelor.Documentele vor fi prezentate si in traducerea legalizata a acestora in limba romana.Nota 4: In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic, se va atasa o imputernicire din partea reprezentantul legal al operatorului economicpentru acesta.Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg al persoanei semnatare.In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod directinformatii de la autoritatile competente care emit documente relevante in scopul verificarii datelor din Declaratiile furnizate de ofertanti.Cerinta nr.3: Se compleaza Formularul nr. 4 - Declaratie privind calitatea de participant la proceduraOfertantul nu are dreptul, in cadrul acestei proceduri: a)sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub santiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;b)sa depuna oferta individuala /comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiuneaexcluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat;c)sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat;Cerinta nr.4: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordin ANRMAP nr.314/2010.Se compleaza Formularul nr. 5 - CERTIFICAT de participare la procedura cu oferta independenta(Se va prezenta o Declaratie pe propia raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.)Cerinta nr.5: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006.Se completeaza Formularul nr. 11 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006. Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractane, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Mihnea Costoiu - Ministru Delegat, Tudor Prisecaru ? Secretar de Stat, Dana Violeta Gheorghe ? Director General Directia Generala Organism Intermedial pentru Cercetare (DGOI), Lucia Moise ? Director Directia Economica, Sanda Hilgen - Sef Serviciu Management Financiar si Control DGOI, Emilia Mariana Ilie - Responsabil Achizitii Publice, Marilena Geambasu - Sef Serviciu Tehnico-Administrativ si Achizitii Publice, Sorina Dumitrescu - Sef Serviciu Monitorizare DGOI, Gabriela Vlantoiu ? Consilier juridic DGOI, Gina Grec ? Consilier juridic, Viorel-Laurentiu Ioanas - Consilier superior DGOI, Camelia Dogaru - Expert DGOI, Ofiter de proiect IT, Daniela Gheorghian - Consilier superior DGOI, Florin Petre ? Responsabil IT, Ana Maria Gagiu ? Consilier superior DGOI, Nicusor Nelea - Consilier superior DGOI, Cezar Dinculescu - Consilier superior DGOI, Cristian Pasarica - Consilier DGOI, Lavinia Nitu - Consilier superior DGOI, Mihaela Leu - Consilier superior DGOI, Silviu Boiciuc - Expert DGOI Pentru persoane juridice/fizice romane, se vor prezenta urmatoarele documente: Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, din care sa rezulte : numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori si obiectul de activitate al operatorului economic. Documentul poate fi depus in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;ATENTIE! Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate, la solicitarea autoritatii contractante, inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii, Certificatul constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului in original sau copie legalizata.Pentru persoane juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistare/atestare ca persoana fizica sau juridica ori apartenenta din punct de vedere profesional, in tara de origine sau in tara in care acesta este stabilit. In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele mentionate vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Media cifrei de afaceri, in domeniul de activitate aferent contractului, pe ultimii 3 ani sa fie cel putin egala cu: - 115.600 lei, pentru LOT 1;
- 188.200 lei, pentru LOT 2.1.Se completeaza Formularulnr.6(Informatii generale)2.Declaratie pe propria raspundere care sa ateste faptul ca media cifrei de afaceri., Cerinta nr. 2Bilantul contabil pe 2012, vizat si inregistrat de organele competente in conditiile art.185 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Transformarea in euro se va face la cursul mediu anual BNR, astfel: ?an 2012:1 euro = 4, 4560 leiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista principalelor livrari de produse IT in ultimii 3 ani., Cerinta nr. 2Prezentarea cel putin a unui document/ contract/ proces-verbal de receptie, in copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul??, semnate autorizat si stampilate, care sa confirme furnizari similarein valoare cumulata de minim: -57.800 lei, pentru LOT 1;
-94.100 lei, pentru LOT 2.Transformarea in euro se va face la cursul mediu anual BNR, astfel: ?an 2012:1 euro = 4, 4560 lei Respectarea standardelor de asigurare a calitatii in domeniul de activitate specific produselor care fac obiectul contractului/contractelor.Se vor prezenta certificate, emise de organisme independente, prin care se atesta faptul ca operatorul economic respecta standardele de asigurare a calitatii ? ISO 9001 sau alte sisteme de asigurare a calitatii bazate pe seriile de standarde europene relevante, certificate de organisme conforme cu seriile de standarde europene privind certificarea. Documentele se vorprezenta in copie pe care se va mentiona , ,conform cu originalul'', vor fi semnate autorizat si stampilate.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.09.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice - POS CCE
Data expedierii prezentei invitatii: 19.08.2013 12:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer