Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - FURNIZARE PRODUSE IT SI ELECTRONICE


Detaliu pentru invitatia numarul 320407
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: CENTRUL DE REEDUCARE
Numar invitatie: 320407/20.02.2012
Denumire contract: FURNIZARE PRODUSE IT SI ELECTRONICE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCENTRUL DE REEDUCARECod fiscal: 16643452, Adresa: Strada Florilor nr. 14, Buzias, Telefon: +40 256321123, Fax: +40 256322533
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada Florilor nr. 14, Buzias, Romania, cod postal: 305100, telefon: +40 256321123, fax: +40 256322533, persoana de contact: Ionela Bobeica
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Centrul de Reeducare Buzias.Biroul Proiect; Strada Florilor nr. 14, Buzias, Romania, cod postal: 305100, telefon: +40 256321123, fax: +40 256322533, persoana de contact: Ionela Bobeica
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE PRODUSE IT SI ELECTRONICE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare produse IT si electronice necesare implementarii proiectului: , ,Parteneriat european de formare pentru o societate inclusiva?
II.1.6) CPV: 30213100-6 - Computere portabile (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 53, 656 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este 1.070 lei.Perioada de valabilitate a garantiei 90 de zile (de la data limita de depunere/primire a ofertelor).Modul de constituire: prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, sau depunerea la casieria autoritatii contractante, sau ordin de plata, confirmat de banca emitenta, in contul RO 43 TREZ 6265005, deschis la Trezoreria BUZIAS, care se prezinta in original.Retineri 1% din ACEASTA VALOARE.
Garantie de buna executie
Cuant.garant.de buna ex.a contr.este 05 % din valoarea contr.de lucr.fara TVA. Modul de const.a garant. de buna ex.in conf.cu HG 1045/2011 care modif.al.3 al art.90 din HG 925/2006 - Garantia de buna ex.a contr.se const.la alegere, conf.art. 90 alin 1 si 2, din HG 925/2006, cu modif.si compl.ult.PRINTR/UN INTR. DE GARANTARE emis in cond. legii de o soc bancarasao o soc de asigurari care devin anexa la contract. prev art 86 alin2/4 se aplica in mod coresp. Sau se poateconstitui la caseria Autoritatii contractante.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G. 34/2006.Documentele solicitate in prev art. 180 din oug 34/2006 vor fi prezentate obligatoriu si de catre tertul sustinator daca e cazul.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006; (se va depune si de tertul sustinator acesta nu trebuie sa se afle in nici una din situatiile de la lit a, cl si d) - confirmarea cu privire la plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat, prin prezentarea: Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta, Nota: -documentele solic. Privind art. 181 din OUG 34/2006 lit. a) si lit c ind 1 vor fi depuse si de catre terul sustinator daca e cazul.Depunerea doc solic. se va face in oricare din formele : original/ copie legaliyata/ copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.Prezentarea Certif. De participare cu oferta indep.Prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prev art 69 ind. 1 din OUG 34/2006. ? SE VA PREZENTA SI DE CATRE TERTUL SUSTINATOR si de subcontractant.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante RESP. DE DERULAREA CONTRACTULUI CARE SEMNEAZA SI APROBA DOC. sunt.-Gligor Mircea- director-Bobeica Ionela-sef serviciu economic-Ghilt Octavian-contabil sef-Zamosteanu Alina-asistent manager-Bogdan Anca-avocatPREZENTAREA CERT. DE ATESTAREFISCALA ELIB. DE ORGANUL DE ADM FISCALA DIN RAZA TERIT DIN CARE SA REIASA INDEPLINIREA OBLIG. SCADENTE IN LUNA ANTERIOARA CELEI IN CARE SA DEPUS OFERTA.Cert. de atestare fiscla privind indepl. pblig de plata catre bugetul local din care sa reiasa indepl. oblig scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta. Certif constataor emis de orc IN BAZA lEGII 26/1990 DOC IN ORIGINAL SAU COPIE LIZIBILA CERT. CONFORM CU ORIGINALUL SEMNATA STAMPILATA.NOTA.Ofertantul clasat pe primul loc inainte decomunicare privind rezultatul procedurii va prezenta ptr conf. doc original/copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: O lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani (Formular 12), continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privatiExperienta similara: unul sau mai multe contracte avand ca obiect furnizare produse similare, Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor, identificata clar prin referire la specificatii sau standarde relevante, fise tehnice/cataloage a caror autenticitate trebuie sa poata fi demonstrata (Formular59)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DA se obtine de la adresa SEAP WWW.e-licittatie.ro. Informatii la adresa AC.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.03.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.03.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 17.02.2012 10:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer