Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - FURNIZARE PRODUSE LABORATOR COFINANTARE BIOLOGIE MOLECULARA


Detaliu pentru invitatia numarul 350577
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: DIRECTIA SANITARA VETERINARA SI PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR BRASOV
Numar invitatie: 350577/17.07.2013
Denumire contract: FURNIZARE PRODUSE LABORATOR COFINANTARE BIOLOGIE MOLECULARA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA SANITARA VETERINARA SI PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR BRASOVCod fiscal: 4523126, Adresa: BRASOV, CALEA FELDIOAREI NR.20A, Brasov, Telefon: 0268-440257, Fax: 0268-441722
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BRASOV, CALEA FELDIOAREI NR.20A, Brasov, Romania, cod postal: 500400, telefon: +40 0268-440257, fax: +40 268-441722, persoana de contact: LILIANA MARINCAS
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: DSVSA BRASOV, STR.CALEA FELDIOAREI, NR.20A
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (SANITAR VETERINARE)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE PRODUSE LABORATOR COFINANTARE BIOLOGIE MOLECULARA
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: FURNIZARE PRODUSE LABORATOR COFINANTARE BIOLOGIE MOLECULARACONFORM CAIET DE SARCINI LOT NR.1-10
II.1.6) CPV: 33141625-7 - Truse de diagnosticare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 196, 720 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Pentru participarea la prezenta procedura este prevazuta obligatia ofertantilor de a constitui o garantie de participare .Cuantumul garantiei de participare este : lot NR.1-900, 00(PENTRU LOT NR.1 GARANTIA DE PARTICIPARE SE RETINE CONFORM ART.278/INDICE 1/DIN OUG 34/2006) LEI;LOT NR.2- 6, 00 LEI;LOT NR.3- 19, 00 LEI;LOT NR.4- 15, 00 LEI;LOT NR.5- 48, 00 LEI;LOT NR.6 -14, 00 LEI;LOT NR.7 -10, 00 LEI;LOT NR.8 833, 00 LEI;(PENTRU LOT NR.8 GARANTIA DE PARTICIPARE SE RETINE CONFORM ART.278/INDICE 1/DIN OUG 34/2006)LOT NR.9-340, 00 LEI;LOT NR.10- 15, 00 LEI;Modalitatea de constituire a garantiei de participare este conform art.86, alin.1/HG925/2006: - ordin de plata in contul RO69TREZ1315005XXX007137 deschis la Trezoreria Brasov sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari.Modul de restituire a garantiei de participare: SE VA INTOCMI O CERERE SCRISA PRIN CARE SE VA INDICA UN NR. DE CONT DE BANCA COMERCIALA, IN CARE SE VA RESTITUI GARANTIA DE PARTICIPARE.CONFORM ART.43/INDICE 1, ALIN 2, LIT.B DIN OUG 34/2006 PERIOADA DE VALABILITATE A GARANTIEI DE PARTICIPARE VA FI CEL PUTIN EGALA CU PERIOADA MINIMA DE VALABILITATE A OFERTEI.PENTRU O EVALUARE SI RAPORTARE UNITARA A CUANTUMULUI GARANTIEI DE PARTICIPARE VETI MENTIONA FAPTUL CA ECHIVALENTA PENTRU O GARANTIE DE PARTICIPARE DEPUSA IN EURO SE VA FACE LA CURSUL BNR DIN DATA ANTERIOARA DATEI LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR CU 5 ZILE.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de achizitie este de 5% din pretul contractului fara T.V.A. Ofertantul castigator, care a facut dovada incadrarii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, poate constitui garantia de buna executie in cuantumul de 2, 5% din pretul contractului fara T.V.A. In acest caz, operatorii economici au obligatia de a prezenta documentele prevazute la art. 7 din Legea nr. 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului: in conformitate cu art. 90 alin. (1) si(2) din H.G.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Formular nr.15
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. cerinta obligatorie, Formular 1, in cazul unei asocieri formularul va fi prezentat de fiecare asociat in parte;cazier juridic pentru ofertant;Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. cerinta obligatorie Formularul 2, in cazul unei asocieri formularul va fi completat de fiecare asociat in parte;Declaratie privind calitatea de participant la procedura. cerinta obligatorie formular 3;Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1(evitarea conflictelor de inerese) din OUG 34/2006 cu modificarile ulterioare, aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.(atat din partea subcontractantului cat side tertul sustinator daca este cazul).In vederea dovedirii neincadrarii ofertantului in situatia unui conflict de interese se comunica persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante , in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire.Persoanele cu functie de decizie sunt urmatoarele: DIRECTOR EXECUTIV -DR.ENACHE DORINSEF SERVICIU ECONOMIC SI ADMINISTRATIV -EC.MARINCAS LILIANACerinta obligatorie Formular 4;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010, privind punerea in aplicare a Certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, Formular nr.5.;Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul general consolidat) care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Original sau copie lizibilacu mentiunea ?conform cu originalul?Daca este cazul: persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii.pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art.182 din OUG 34/2006.Documentele prezentate vor fi insotite de traducere legalizata.Original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetetele locale) care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Original sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul'' Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic, din care sa reiasa ca domeniul de activetate al ofertantului corespunde obiectului procedurii solicitate prin prezenta documentatie de atribuire. Informatiile cuprinse in certficatul constatator trebuie sa fie reale /actuale la data limita de depunere a ofertelor.In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de achizitie, depunerea documentului in original sau copie legalizata. Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul esterezident.In acest caz, documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.Original sau copie lizibila cu mentiune , ,comform cu originalul, Declaratie incadrarea intreprinderii in categoria IMM (daca este cazul).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri in domeniul aferent contractului in ultimii 3 ani .Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista cu pricipalele livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, cf. art 188 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare Certificatul de implementare a sistemului de management al calitatii ISO 9001/2008 sau echivalent.Conform art. 191, 192, 193 din OUG 34/2006 cu modificarile ulterioare, aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioarePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.07.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.07.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 24.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Cofinantare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.07.2013 10:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer