Achizitie publica - furnizare produse lactate
Detaliu pentru invitatia numarul 324459
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 324459/20.04.2012
Denumire contract: furnizare produse lactate
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPENITENCIARUL CU REGIM INCHIS TG.MURESCod fiscal: RO 4323144, Adresa: TG.MURES, STR, RETEZATULUI, NR. 7, Targu Mures, Telefon: 0265-261565, Fax: 0265-221797
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: TG.MURES, STR, RETEZATULUI, NR. 7, Targu Mures, Romania, cod postal: 540068, telefon: +40 265-261565, fax: +40 265-221797, persoana de contact: RAMONA UILACAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul Penitenciarului Tg. Mures, str. Retezatului, nr. 7, loc. Tg. Mures, jud. Mures
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: furnizare produse lactate
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: furnizare produse lactate pentru hranirea persoanelor private de libertate
II.1.6) CPV: 15500000-3 - Produse lactate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 136, 080 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
lot. 1 - lapte de vaca proaspat- 800 leilot. 2 - branza telemea proaspata din lapte de vaca - 570 lei.Garantia de participare se va constitui prin: - virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire- prin depunere la casieria unitatii contractante a sumei in numerar- prin ordin de plata in contul RO90TREZ4765005XXX000210 deschis la Trezoreria Tg. Mures, astfel incat la data si la ora deschiderii ofertelor sa se afle in contul autoritatii contractante- ofertantii din categoria IMM-urilor beneficiaza de reducere conform legilor in vigoare, cu conditia de a face dovada acestui lucru- perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 30 de zile de la termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor- garantia de participare se va elibera conform legii- neprezentarea dovezii constituirii garantiei de participare la deschiderea ofertei duce la respingerea acesteia.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este in cuantum de 5% din valoarea fara TVAa contractului subsecvent si se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancare sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract sau prin depunere de numerar la casieria achizitorului. De asemenea, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, caz in care ofertantul castigator are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, cont in care suma initiala care se va depune este de 0, 5% din valoarea contractului subsecvent.Garantia de buna executie se poate constitui in cuantum de 2, 5% din valoarea contractului fara TVA, pentru IMM-uri.Garantia de buna executie se va elibera/restitui conform legii.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie de eligibilitate - completare formular Anexa 12. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 - completare formular anexa 23. Certificat de atestare fiscala - eliberat de autoritatea fiscala competenta, care vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in carese depun ofertele (se vor depune in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul")4. Certificat fiscal cu privire la impozitele si taxele locale - eliberat de autoritatea fiscala competenta, care vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in carese depun ofertele (se vor depune in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul")5. Certificat de participare la procedura cu o oferta independenta - completare formular anexa 36. Declaratie privind neincadrarea in art. 69.1 din OUG 34/2006 - completare formular anexa 4 (persoanele cu functie de decizie din partea autoritatii contractante (AC) in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Mihai Habalau - director, Stelian Romonti - director adjunct economico-administrativ, Florin Dulau - director adjunct siguranta detinerii si regim penitenciar, Cristina Andreica - director adjunct reintegrare sociala, Ilona Veres - sef birou logistica, Mihaela Vega - contabil sef, Vlad Pojan - consilier juridic) 1. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC (se vor depune in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul")
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale despre societate
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP, de la sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.04.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.04.2012 07:27