Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare produse lactate


Detaliu pentru invitatia numarul 345077
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL SUCEAVA
Numar invitatie: 345077/11.04.2013
Denumire contract: Furnizare produse lactate
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL SUCEAVACod fiscal: 4244792, Adresa: B-dul 1 Mai, nr. 5A, Suceava, Telefon: +40 0230212696/167, Fax: +40 0230520593
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul 1 Mai, nr. 5A, Suceava, Romania, cod postal: 720224, telefon: +40 0230212696/167, fax: +40 0230520593, persoana de contact: Cristian Grusca
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Municipiul Suceava, B-dul 1 Mai, nr. 5A, Suceava, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare produse lactate
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea de produse lactate (smantana, iaurt, lapte pasteurizat, unt, branza vaci, telemea de vaci, branza burduf, urda dulce) in vederea aprovizionarii Cantinei de Ajutor Social a municipiului Suceava, pentru asigurarea hranei asistatilor sociali.Conform Caietului de sarcini urmeaza a se achizitiona urmatoarele cantitati estimate maxime pana la 31.12.2013: smantana 800 kg; iaurt 1500 kg; lapte pasteurizat 1200 l; unt 250 kg; branza vaci 3000 kg; telemea vaci 1500 kg; branza burduf 800 kg; urda dulce 500 kg.Cantitatea maxima de produse estimata a se achizitiona in cazul suplimentarii contractului, in conditiile art.6 din HG 925/2006, prin act aditional cu maxim 4 luni, este urmatoarea: smantana 400 kg; iaurt 750 kg; lapte pasteurizat 600 l; unt 125 kg; branza vaci 1500 kg; telemea vaci 750 kg; branza burduf 400 kg; urda dulce 250 kg. Valoarea minima a intervalului precizat la sectiunea II.2.1)Cantitatea si domeniul global - respectiv 69890 lei fara TVA reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri (in functie de care se vor elabora si evalua ofertele), iar valoarea maxima (104835 lei fara TVA) reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari.Optiuni: Can.Contract. se pot suplimenta in cazul prelungirii cu max. 4 luni, cf.prev.art.6 din HG 925/2006
II.1.6) CPV: 15500000-3 - Produse lactate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 69, 890 - 104, 835 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
pentru fiecare lot cf. Anexei B, constituita in conditiile art. 86 din HG 925/2006 (instrument de garantare; ordin de plata; depunerea sumei la caseria autoritatii contractante) .Se poate constitui prin ordin de plata, cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor, in contul RO05TREZ5915006XXX000186, deschis la Trezoreria mun. Suceava, cod fiscal 4244792 - Dovada constituirii garantiei de particip. trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. - Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 120 de zile, cu posibilitatea de prelungire la cerere. Perioada de valabilitate curge de la data limita de depunere a ofertelor. - In cazul unei asocieri, daca se doreste sa se beneficieze de prevederile art. 16, alin. (2) din Legea 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, atunci fiecare membru al asocierii trebuie sa faca dovada ca este IMM. Se va prezenta in original Anexa 2 sau Anexa 3 completata de fiecare asociat, dupa caz. - ehivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. - Autoritatea contractanta va retine garantia de participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand aceasta din urma se afla in oricare din situatiile descrise la art. 87 alin. (1) din HG 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Vor fi exclusi din procedura de atribuire toti ofertantii care se afla in situatiile prevazute la art. 180, art. 181 si 69`1 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului Romaniei nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.1)Completare Formular 12 A, prezentat in original. In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte acest formular; In cazul unui tert sustinator, acesta trebuie sa prezinte Formularul 12 A in original.2) Completare Formular 12B, prezentat in original. In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte acest formular. Formularul 12 B va fi insotit de urmatoarele documente: Certificate de atestare fiscala eliberate de DGFP teritoriala si Primaria de care apartine ofertantul privind plata taxelor si impozitelor, prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Certificatele trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte aceste certificate.3) Completare Formular 12 B ?TERT, prezentat in original, in cazul in care ofertantul prezinta un tert sustinator.4) Completare Formular 69^1, prezentat in original. Fiecare ofertant/candidat/ofertant asociat/ subcontractant / tert sustinator este obligat sa prezinte acest formular.NOTA: In vederea completarii acestei declaratii, precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: - Lungu Ion ? primar- Doroftei Ovidiu ? viceprimar- Varvara Gavril ? viceprimar;
- Ciutac Ioan ? secretar municipiu- Vaideanu Elisabeta ? Director Executiv, Directia Buget, Contabilitate si Fiscalitate- Cordus Carmen Mihaela, sef Serviciu Contabilitate- Siriteanu Mihaela Angelica, viza control financiar preventiv propriu- Sofian-Nicoara Mirela-Rodica, viza control financiar preventiv propriula care se adauga membrii comisiei de evaluare, respectiv: - Ioan Ciutac, Secretar municipiu Suceavapresedinte- Marchitan Narcisa, Director Directia Asistenta Socialamembru- Potoroaca Paraschiva, Sef Serviciu Asistenta Socialamembru- Damian Camelia, Sef serviciu Patrimoniumembru- Rusu Cristian, Consilier juridic Serv. Cont. Adm. Juridicmembru- Grusca Cristian, Consilier Compartimentul achizitii publicesecretarMembri de rezerva: - Jitariuc Mihail, Director Directia Patrimoniupresedinte- Carcu Vasile Danut, Sef Serviciu Protectie Socialamembru- Dragoi Maria Loredana, Consilier Directia Asistenta Socialamembru- Turcanu Floarea, consilier Serviciu Patrimoniumembru- Olariu Sanda Mihaela, Consilier juridic Serv. Cont. Adm. Juridicmembru- Eugen Ignat, Consilier juridic Serv. Cont. Adm. Juridicsecretar5) Certificate de participare cu oferta independenta - Completare Formular 314, prezentat in original.6) Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Completare Formular 12C, prezentat in original. In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte acest formular.NOTA: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit candidatul, nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus, sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute de art.180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006, candidatul va prezenta o Declaratie pe propria raspundere sau o declaratie autentificata in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Toate documentele emise in alta limba vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana. Cerinta IA). Persoane juridice romane: Certificat emis de ONRC, din care sa rezulte ca: - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii/partii din obiectul procedurii pe care o realizeaza in cadrul asocierii; Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita a depunerii ofertei. Se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.B). Persoane fizice romane: Documente edificatoare, care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica si, dupa caz, forma de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale in vigoare, prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Informatiile cuprinse in aceste documente trebuie sa fie reale/actuale la data limita a depunerii ofertei.C).Persoane juridice /fizice straine: Documente din care sa reiasa forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care este stabilit, prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana. Informatiile cuprinse in aceste documente trebuie sa fie reale/actuale la data limita a depunerii ofertei.Nota: In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte documentele solicitate la Cerinta 1 - pct. A), B) si C) de mai sus, dupa caz.Cerinta IIPrezentare in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? a Documentului de inregistrare sanitar-veterinara si pentru siguranta alimentelor emis de Autoritatea Nationala Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor, a activitatilor de productie si de vanzare cu amanuntul a produselor alimentare vizat la zi.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de Informatii generale, inclusiv cifra medie de afaceri globale pe ultimii 3 ani, respectiv. 2010, 2011 si 2012.In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte acest formular. Persoanele juridice infiintate de mai putin de trei ani, vor prezenta cifra de afaceri doar pentru anii scursi de la data infiintarii. Se va completa Formularul 2 in original.Pentru calculul echivalentei leu/euro se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul va prezenta lista principalelor furnizari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Ofertantul infiintat de mai putin de 3 ani, va prezenta lista principalelor furnizari de la infiintare. Completare Formularul 12 D? se va prezenta in original, Informatii despre asociati - daca este cazul - Prezentare Formular Acordde asociere (Anexa 5), in vederea participarii la procedura de atribuire a contractului. Incazul in care oferta comuna este declarata castigatoare se solicitalegalizarea asocierii. Se va prezenta Acord de Asociere (Anexa 5) in original.Nota: Toate documentele emise in alta limba vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana Prezentare Certificat HACCP (Sistemul Analizei hazardului si punctelor critice de control) sau echivalent ? Se va prezenta certificatul privind implementarea sistemului Analizei hazardului si punctelor critice de control sau echivalenteliberat de un organism de certificare a sistemului acreditat in tara sau in strainatate. In cazul in care operatorul economic nu detine un asemenea certificat va prezenta orice alt certificat echivalent care sa confirme asigurarea implementarea principiilor si procedurilor de bune practici de igiena. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document pentru partea de contract pe care o realizeaza. Se va prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Valabilitatea certificatelor se va raporta la data limita a depunerii ofertei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.04.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.04.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 20.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.04.2013 12:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer