Achizitie publica - FURNIZARE PRODUSE LACTATE
Detaliu pentru invitatia numarul 346638
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 346638/14.05.2013
Denumire contract: FURNIZARE PRODUSE LACTATE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului MehedintiCod fiscal: 10099816, Adresa: Drobeta Turenu Severin, Strada Traian 89, Drobeta-Turnu Severin, Telefon: +40 252324460, Fax: +40 252328658
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Drobeta Turenu Severin, Strada Traian 89, Drobeta-Turnu Severin, Romania, cod postal: 220132, telefon: +40 252324460, fax: +40 252328658, persoana de contact: Victoria Danciulescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Drobeta Turnu Severin, Str.Traian, nr.89, etaj 1, camera 29, Romania, cod postal 220132, tel: :+40 252324460, fax: +40 252328658
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE PRODUSE LACTATE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: LOT 1 ? LAPTE SI SMANTANA ? CPV 15510000-6LAPTE CONSUMLitru2903/4354LAPTE PRAF VRACKg362/543LAPTE PRAF INSTANTBuc541/812LAPTE PRAFBuc93/140SMANTANA Buc619/928SMANTANA Buc13/20Valoarea estimata fara TVA / Lot 1 pana la 31.12.2013 ? 20.463, 20 lei;Valoarea estimata fara TVA/ Lot 1 aferenta perioadei de suplimentare ? 30.699, 80 leiLOT 2 ? UNT? CPV 15530000-2UNT Buc720/1081Valoarea estimata fara TVA / Lot 2 pana la 31.12.2013 ? 2.880, 00lei;Valoarea estimata fara TVA/ Lot 2 aferenta perioadei de suplimentare ? 4.324, 00 leiLOT 3 ? BRANZETURI ? CPV 15540000-5BRANZA VACA VIDATA Kg1666/2499BRANZA DIETETICA Kg 103/152BRANZA TOPITA cutii603/904Valoarea estimata fara TVA / Lot 3 pana la 31.12.2013 ? 23.909, 60 lei;Valoarea estimata fara TVA/ Lot 3 aferenta perioadei de suplimentare ? 35.829, 90 leiLOT 4 ? DIVERSE PRODUSE LACTATE ? CPV 15550000-8IAURT NATURAL Buc1587/2380IAURT NATURAL Buc2906/4360IAURT NATURAL Buc269/404CASCAVAL kg200/298Valoarea estimata fara TVA / Lot 4 pana la 31.12.2013 ? 9.586, 10 lei;Valoarea estimata fara TVA/ Lot 4 aferenta perioadei de suplimentare ? 14.340, 00 lei.VALOAREA ESTIMATA TOTALA (Lot1+Lot2+Lot3+Lot4) fara TVAeste cuprinsain intervalul56.838, 90 lei (valoarea estimata minima pana la 31.decembrie.2013)si85.193, 70 lei (valoarea estimata maxima ce cuprinde si valoareasuplimentarilor aferenta celor 4 luni din 2014).Optiuni: In vederea aplicarii prevederilor art.6, alin.3, din H.G. 925/2006
II.1.6) CPV: 15500000-3 - Produse lactate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 56, 838.9 - 85, 193.7 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
garantie de participare: Lot 1 = 205 leiLot 2 =29 leiLot 3 = 240 leiLot 4 =96 leiGarantia de participare se va constitui in conformitate cu art.84 si urmatoarele din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Garantia de participare poate fi constituita si in alta moneda decat lei, la un curs de reconversie afisat de BNR, la data publicarii invitatiei de participare.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: - 90 zile de la dataLIMITA de depunerea ofertelor.Daca garantia de participare se constituie prin instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau de catre o societate de asigurari, se va putea utiliza orice model de formular agreat de institutia emitenta, cu conditia respectarii prevederilor art.86, alin(2) ? (4) din H.G. 925/2006.Daca garantia de participare se constituie prin virament bancar, transferul se va efectua in contul RO42TREZ4615006XXX000111 deschis la Trezoreria Municipiului Drobeta Turnu Severin.Modul de prezentare: - dovada constituirii garantiei de participare/instrumentul de garantare, se prezinta in original pana la data limita de depunere aofertelor trecuta in invitatia de participare.In cazul depunerii de oferta in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asociatiei si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii 346/2004(facand dovada in acest sens pana la data limita stabilitapentru depunerea ofertelor), garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se solicita in conformitate cu prevederile art. 90 din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA.Asupra garantiei de buna executie se pot emite pretentii in conformitate cu prevederile art.91 din H.G. 925/2006.Garantia de buna executie se va restitui in conformitate cu prevederile art.92, alin.1, din H.G. 925/2006.In cazul I.M.M-urilor, pentru a beneficia de reducerea legala, se va face obligatoriudovada incadrarii in aceasta categorie, printr-o declaratie pe propria raspundere conform Anexei 1 la Legea 346/2004.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006 (Formular nr.1 din sectiunea Formulare), in original;Declaratia de mai sus, va fi prezentata de ofertant, ofertant asociat, tertul sustinator dupa caz, in original.Modalitatea de indeplinire;1.1. Cazierjudiciar al persoanei juridice, prezentat in oricare dintre formele: - original;
- copie legalizata;
- copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.1.2. Cazier fiscal, prezentat in oricare dintre formele: - original;
- copie legalizata;
- copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Aceste documente vor fi prezentate de ofertant, ofertantul asociat, tertul sustinator, dupaCaz, in original.2. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG 34/2006 (Formular nr.2 dinsectiunea Formulare);Declaratia de mai sus, va fi prezentata de ofertant, ofertant asociat, tertul sustinator dacaeste cazul.2.1. Certificat de atestare fiscal din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioaracelei in care se depun ofertele(datorii la bugetul general consolidat al statului);Acest document va fi prezentat in oricare dintre formele: - original;
- copie legalizata;
- copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?2.2. Certificat de taxe si impozite locale(datorii la bugetul local).Certificatul trebuie sa prezintesituatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Aceste documente vor fi prezentate si de ofertant, asociat, tertul sustinator daca este cazul, inoricare dintre urmatoarele forme: - original;
- copie legalizata;
- copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedinteluiA.N.R.M.A.P. nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare lalicitatie cu oferta independenta (Formular nr.3 din sectiunea Formulare).Acest formular trebuie prezentatin original de ofertant, ofertant asociat sau tertulsustinator dupa caz.4. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69ยน (evitareaconflictului de interese) din O.U.G. 34/2006 aprobata cu modificari si completari prinLegea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare(Formular nr.4 din sectiuneaFormulare). Documentul va fi transmis in original.In cadrul asocierii sau sustinerii, asociatul sau tertul sustinator vor completa si prezenta inoriginal declaratia de mai sus.Persoanele care detin functii de decizie in cadrul D.G.A.S.P.C. Mehedinti, sunt: Director executiv ? Ec.Popescu Constantin Valentin, Director executiv adjunct ?Jr. Aprotosoaie Georgeta, Director executiv adjunct economic ? Raceanu Mirel Richard, Consilier Juridic - Danciulescu Victoria, Inspector principal ? Mangu Carmen ? Cita, Inspector asistent? Iacobescu Maria, Inspector asistent ? Pirvulescu Florina Roxana, Inspector superior ? Ene Nicoleta, Sef Centrul de plasament pentru copilul cu dizabilitati ? Risnita Roxana Marina, Sef Complex de servicii sociale pentrucopilul prescolar ? Cring Elena Cristiana, Sef Centru de ingrijire siasistenta pentru persoane cuhandicap somatic sisenzorial Ilovat ? Grigorita Mariana, Sef Centru pentru persoane varstnice ?Sf.Maria? Sisesti? Raducan Atena. Pentru persoane fizice/juridice romane;
- Certificatul constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sarezulteobiectul de activitatealoperatorului economic.Obiectul de activitate al operatorului economic trebuie sa corespunda obiectului contractuluice urmeaza a fi incheiat.Documentul va fi depus in oricare dintre formele: - in original;
- copie legalizata;
- copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru ofertantul clasat pe primul loc se va solicita pentru conformitate, documentul in original sau copie legalizata.Pentru persoane straine, se solicita documente edificatoare (traduse cu mentiunea ?conform cu originalul?) care sa dovedeasca o forma de inregistrare capersoane juridice/fizice sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitatecu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentele vor fi prezentate si de asociat, daca este cazul, in traducere cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani.Conditii de calificare: - Cifra medie de afaceri globala in ultimii 3 ani sa fie cel putin de40.926lei pentru Lotul 1, 5.760 lei pentru Lotul 2, 47.818 lei pentru Lotul3 si 19.172 lei pentru Lotul 4.Documente relevante: - Bilantul contabil pentru anii 2010 si 2011, iar pentru anul 2012 orice documente ce pot dovedii realizarea cerintei privind cifra de afaceri solicitataPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1.Oferta va fi insotita de mostre. Termenul de depunere a mostrelor este data limita de depunere a ofertei., Cerinta 2.Lista principalelor livrari de produse efectuateinultimii 3 ani, continand valori, perioada de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati din care sa rezulte faptul ca: - ofertantul a livrat produse similare cu valoare anuala de cel putin20.463 lei pentru Lotul 1, 2.880 lei pentru Lotul 2, 23.909 lei pentru Lotul 3 si 9.586 lei pentru Lotul 4.Nivelul valoric impus se va confirma prin prezentarea de contracte, procese verbale de receptie, alte documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar.Documentele de confirmare se vor depune in oricare dintre formele: original, copie legalizata, copie conform cu originalul., Cerinta 3.Declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii precum si daca este cazul la resursele de studiu si cercetare.Conditie de calificare: Ofertantul dispune de cel putin un mijloc de transport pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.Modalitatea de indeplinire: Prezentarea de documente care sa demonstreze ca operatorul economic dispune de mijloace de transport adecvate la data limita de depunere a ofertelor, inregistrate conform Ordinului 111/2008 emis de ANSVSA(documente care confirma modul de dispunere a acestora -proprietate, contract de inchiriere/angajament de punere la dispozitie si copia documentului de inregistrare la autoritatea competenta, valabil la data limita de depunere a ofertelor.)Documentele de confirmare se vor depune in oricare dintre formele: original, copie legalizata, copie conform cu originalul. Cerinta 1.HACCP SREN ISO 22000/2005 ? Sisteme de management al sigurantei alimentelor, sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.06.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.06.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 03.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.05.2013 14:44