Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - FURNIZARE PRODUSE LACTATE PENTRU COPII


Detaliu pentru invitatia numarul 316037
Autoritate contractanta
MUNICIPIUL TARGU SECUIESC
Cod de identificare fiscala: 4201813
Adresa: Targu Secuiesc, 525400, pta GABOR ARON, Nr 24, Targu Secuiesc
Telefon: 0267-361974
Fax: 0267-361652
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: FURNIZARE PRODUSE LACTATE PENTRU COPII
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 15500000-3 - Produse lactate (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: FURNIZARE PRODUSE LACTATE PENTRU COPII.
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 22.09.2011 16:02
Data limita de depunere a ofertelor: 11.10.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: PRIMARIA MUNICIPIULUI TG SECUIESCP-TA GABOR ARON NR 24 JUD COVASNA
Data si ora deschiderii ofertelor: 11.10.2011 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA MUNICIPIULUI TG SECUIESC, P-TA GABOR ARON NR 24, JUD COVASNA
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 224, 622 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1. declaratie privind eligibilitatea2. declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181 din OUG 34/20063. certificat de atestare fiscala4. certificat constatator5. licenta de fabricatie6. autorizatie sanitara si sanitar veterinara7. dovada detinerii mijloacelor de transport8. autorizatie sanitar veterinara pt siguranta alimentelor pt masinile care realizeaza transportul9. document de inregistrare pt siguranta alimentelor emis de ANSV10. document de inregistrare pt siguranta alimentelor pt mijloacele de transport11.hccp12. declaratie privind instruirea personalului13. buletine de analiza14. lista cu furnizarile principale pe ultimii3 ani15. lista dotarilor specifice16. declaratie privind partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti17. declaratie privind neincadrarea in prev art 69/1 din OUG 34/2006
DOCUMENTATIA SE POATE DESCARCA DE PE SEAP.GARANTIA DE PARTICIPARE ESTE DE 4000 LEI.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer