Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - furnizare produse (materiale, echipamente, mobilier)


Detaliu pentru invitatia numarul 341980
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Svinita
Numar invitatie: 341980/22.01.2013
Denumire contract: furnizare produse (materiale, echipamente, mobilier)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna SvinitaCod fiscal: 4550996, Adresa: Svinita str.2, nr 26, Svinita, Telefon: 0252368253, Fax: 0252368407
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Svinita str.2, nr 26, Svinita, Romania, cod postal: 227440, telefon: +40 0252368253, fax: +40 0252368407, persoana de contact: Seia Ianculovici
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Svinita str.2, nr 26, Svinita, Romania, cod postal: 227440
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii generale ale administratiilor publice)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: furnizare produse (materiale, echipamente, mobilier)
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: urnizare produse (materiale, echipamente, mobilier)
II.1.6) CPV: 39000000-2 - Mobila (inclusiv mobila de birou), accesorii de mobilier, aparate de uz casnic (exclusiv dispozitive de iluminat) si produse de curatat (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 182, 300 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare : max. 2% din valoarea maxima estimata, respectiv 3600 lei, conform pct. 2 (art. 43^1 din OUG 34/2006 cu modificari si completari), OUG 76/30.06.2010. Forma de constituire a garantiei de participare: in conformitate cu art. 86 dinHG 925/2006 sau ordin de plata in contul de trezorerie RO34TREZ4635077XXX000655 deschis la Trezoreria Orsova sau numerar la casieria institutiei.Garantia de participare va fi retinuta in conditiile prevazute la art. 278 indice 1 din OUG 34/2006. In cazul ofertantilor din categoria IMM-urilor conform legii nr. 346/2004 garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire cu conditia prezentarii dovezii de incadrare in aceasta categorie.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor, la un curs de echivalenta leu/euro din luna in care are loc publicarea invitatiei de participare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea formularul 2, declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 formularul3, declaratie privind calitatea de participant la procedura formularul 4, declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 formularul 5, certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Formularul 6, Persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: Curici Nicolaie, Balaci Milca, Ilici Nicolae, IovanoviciNichita, Ianculovici Jac Stefan, Balaci Ilie, Vladulescu Mihai Lucian, Iovanovici Leoniza, Baias Tveta, Curici Vitomir, Ianculovici Golubita, Ursu Gheorghe, Ianculovici Milan, Petrovici Radoslav-Emilian. Certificate emise de DGFP si Consiliile Locale, scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertei, formular tip in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru "conformitate cu originalul" de reprezentantul legal. Certificatele privind plata taxelor si impozitelor catre bugetul de stat si bugetul local nu trebuie sa contina debite, sub sanctiunea respingerii ofertei. Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate (original, copie legalizata sau stampilat si conform cuoriginalul). Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul emis de ONRC. Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (persoane juridice/fizice straine).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentarea ultimului bilant financiar contabil vizat si inregistrat la organele competente ? copie lizibila, semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul de catre reprezentantul legal al ofertantuluiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani.Recomandari sau documente constatatoare privind indeplinirea obligatiilorcontractuale din partea beneficiarului pentru furnizare produse similare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P., sediul primariei.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.02.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 01.02.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 01.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 22.01.2013 13:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer