Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare produse pentru componenta ?Construire camin de persoane varstnice in Comuna Papiu Ilarian, judetul Mures?


Detaliu pentru invitatia numarul 353812
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA PAPIU ILARIAN (PRIMARIA COMUNEI PAPIU ILARIAN JUD. MURES)
Numar invitatie: 353812/19.09.2013
Denumire contract: Furnizare produse pentru componenta ?Construire camin de persoane varstnice in Comuna Papiu Ilarian, judetul Mures?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA PAPIU ILARIAN (PRIMARIA COMUNEI PAPIU ILARIAN JUD. MURES)Cod fiscal: 5669384, Adresa: com Papiu Ilarian, judetul Mures, Papiu Ilarian, Telefon: 0265/715009, Fax: 0265/715113
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Papiu Ilarian, Localitatea Papiu Ilarian str. Principala nr 192A, judetul Mures, Romania, cod postal: 547445, telefon: +40 265715112, fax: +40 265715113, persoana de contact: VARO LEVENTE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul autoritatii contractante - Comuna Papiu Ilarian, Localitatea Papiu Ilarian str. Principala nr 192A, judetul Mures, Romania,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administrare teritoriala locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare produse pentru componenta ?Construire camin de persoane varstnice in Comuna Papiu Ilarian, judetul Mures?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare produse pentru componenta ?Construire camin de persoane varstnice in Comuna papiu Ilarian, judesul Mures?, conform specificatiilor minime din caietul de sarcini, dupa cum urmeaza: Scaune -88 bucatiMese ? 28 bucatiDulap ? 24 bucatiCuier haine ? 18 bucatiPaturi ? 24 bucatiVase bucatprie ? 1 setVesela (6 pers./set) ? 5 seturiPlita electrica ? 1 buc.Frigidere ? 2 bucatiFrigidere in camere ? 12 bucatiMese de lucru ? 2 bucatiMobilier pentru depozite ? 4 bucatiServanta ? 1 buc.Televizor ? 15bucatiMobilier si aparataj bucatarie ? 1 setMasina de spalat rufe capacit. 8 kg ? 2 bucatiMasina de spalat vase ? 1 bucataCalculatoare ? 3 bucati
II.1.6) CPV: 39100000-3 - Mobilier (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 122, 273 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Gar de particip va fi de2.445, 46 lei. Gar de particip se constit prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in cond legii de o soc bancara sau de o soc de asigurari, care se prezinta in original, in cuantum si pentru perioada prevaz in doc de atribuire. Gar trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garant trebuie sa prev daca plata gar se va exec: a) conditionat, resp dupa constat culpei persoanei garantate, in conf cu contractul garantat; sau b) neconditionat, resp la prima cerere a beneficiar, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. Gar de particip se va exprima in lei. Instrumentul de garantare emis in condit legii, este recomandabil a fi eliberat de o banca din Romania sau de o banca din strainatate cu corespondent in Romania. De asemenea instrumentul de garantare emis in condit legii este recomandabil a fi eliberat de o societate de asigurari din Romania sau de o societate de asigurari din strainatate cu corespondent in Romania. Perioada de valabilitate a gar de particip trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei adica 90 de zile raportata la data limita de depunere a ofertelor. In cazul in care ofertantul dovedeste ca este IMM atunci va beneficia de o reducere de 50% din valoarea gar de particip conform Legii nr.346/2004. A se completa formularul 29. Contul de trezorerie de garantii de participare este: RO56TREZ4805006XXX000039 deschis la Trezoreria Ludus.Codul fiscal al institutiei este: 5669384 Cursul valutar, pentru situatiile in care sunt operatori economici care doresc sa constituie gar de particip in valuta, va fi cel comunicat de BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din ordonanta- Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea completata in conformitate cu modelul din sectiunea de Formulare ? Formular 12A.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr.34/2006, conform Formularului 12 B, insotita de certificate constatatoare pentru indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, care sa ateste situatia obligatiilor scadente in luna anterioara termenului limit[ de depunere a ofertelor astfel: - Certificat de atestare fiscala emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;
- Certificat de atestare fiscala emis de catre organismele competente ale Administratiei Publice Locale, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul administratiei publice locale, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;Autoritatea Contractanta solicita ca in cazul existentei unor datorii reesalonate, ofertantul sa depuna in oferta dovada platii la zi a datoriilor reesalonate si graficul de reesalonare.Se solicita completarea formularului 12B.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - formularul 12C, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - form 40, Declaratie la art. Art. 691 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare Persoane cu atributii de decizie din cadrul autoritatii contractante: Varo Levente ? primar, Ivan Aurel ? viceprimar, Kupas Maria - secretar, Mate Arpad - responsabil urb., consilieri locali: Adorjan Francisc, Echard Sandor, Kis Geza, Molnar Martin, Nemes Viorica, Mate Zoltan, Suciu Ioan, Szekeres Arpad Denes, Pop Vasile Se solicita completarea Formularului 44 Persoane juridice / fizice romane - Certificatul constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului (ONRC) de pe langa Tribunalul judetului in care este inregistrat operatorului economic, in original, copie legalizata notarial sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul de activitate al operatorului economic (producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire) trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.In cazul in care operatorul economic care a fost desemnat castigator a prezentat certificatul emis de ONRC in copie lizibila, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, la solicitarea in scris a autoritatii contractante, acesta va prezenta acest certificat si in original sau copie legalizata pentru confruntare.Persoane fizice / juridice straine (daca e cazul) - Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul /ofertantul este rezident, in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul. Documentele din oferta vor fi traduse in limba romana de catre persoane autorizate .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani (fara a se lua in considerare anul in curs) trebuie sa fie de minim 240.000 leiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Listaprincipalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani. Ofertantul va prezenta copii dupa documente justificative din care sa reiasa ca au fost furnizate pana la data limita de depunere a ofertelor, produse similare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.10.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 01.10.2013 09:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 16.09.2013 12:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer