Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare produse pentru dotare CRRN Ludus: Lot 1 - Echipamente speciale pentru persoane cu dizabilitati, Lot 2 -Echipament IT, Lot 3-Stingatoare de incendiu, Lot 4- Echipamente de bucatarie, Lot 5- Produse electrocasnice, Lot 6- Bunuri de uz casnic, Lot


Detaliu pentru invitatia numarul 353426
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI MURES
Numar invitatie: 353426/06.09.2013
Denumire contract: Furnizare produse pentru dotareCRRN Ludus: Lot 1 - Echipamente speciale pentru persoane cu dizabilitati, Lot 2 -Echipament IT, Lot 3-Stingatoare de incendiu, Lot 4- Echipamente de bucatarie, Lot 5- Produse electrocasnice, Lot 6- Bunuri de uz casnic, Lot 7- Mobilier din lemn, Lot 8- Mobilier din metal
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI MURESCod fiscal: 9719809, Adresa: strada Trebely nr. 7, Targu Mures, Telefon: 0265213512, Fax: 0265211561
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: strada Trebely nr. 7, Targu Mures, Romania, cod postal: 540081, telefon: +40 0265219235, fax: +40 0265219235, persoana de contact: Birou Achizitii Publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: DGASPC MURESTG. MURESSTR. TREBELY NR. 7
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare produse pentru dotareCRRN Ludus: Lot 1 - Echipamente speciale pentru persoane cu dizabilitati, Lot 2 -Echipament IT, Lot 3-Stingatoare de incendiu, Lot 4- Echipamente de bucatarie, Lot 5- Produse electrocasnice, Lot 6- Bunuri de uz casnic, Lot 7- Mobilier din lemn, Lot 8- Mobilier din metal
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare produse pentru dotari in cadrul proiectului finantat prin POR, cod SMIS 18753 " Reabilitare, modernizare si dotare cladire pentru infiintare Centru de Recuperare si Reabilitare Neuropsihiatrica Ludus" conform caietului de sarcini.Lot 1 - Echipamente speciale pentru persoane cu dizabilitatiLot 2 ? Echipament ITLot 3 ? Stingatoare de incendiuLot 4 ? Echipamente de bucatarieLot 5 - Produse electrocasniceLot 6 ? Bunuri de uz casnicLot 7 ? Mobilier din lemnLot 8 ? Mobilier din metalValoarea estimata in lei fara TVA: Lot 1 - 90.170, 00Lot 2 ? 18.800, 00Lot 3 ?6.000, 00Lot 4 ? 10.660, 00Lot 5 - 76.837, 00Lot 6 ? 75.545, 00Lot 7 ? 156.824, 00Lot 8 ? 27.349, 00
II.1.6) CPV: 33100000-1 - Echipamente medicale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 462, 185 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de : Lot 1=1800 lei, Lot 2=370 lei, Lot 3=110 lei, Lot 4=210 lei, Lot 5=1530 lei, Lot 6=1510 lei, Lot 7=3130 lei, Lot 8=540 lei.Depunerea garantiei de participare este obligatorie. Perioada de valabilitate a GP =90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. GP se va constitui in conformitate cu prevederile art. 86 alin (1) din HG nr. 925/2006 GP se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante: a) a unui ordin de plata in contul RO64TREZ4765006XXX000240 -- Trezoreria Tg. Mures - CUI 9719809 sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor; b)a sumei stabilite in numerar Program caserie : Luni, Marti, Miercuri 8, 00-9, 30 13, 00-15, 00 Joi 8, 00-9, 30. In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Garantia de participare se va restitui de catre autoritatea contractanta conform prevederilor art. 88 din HG 925/2006 Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare conform prevederilor art. 87 din HG 925/2006 In cazul unei contestatii respinse de CNSC autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma calculata conform art. 278^1 - OUG 34/2006, adica Lot7=1568, 24 lei. Pentru operatorii economici care constituie garantia de participare in valuta, echivalenta leu/valuta sa calculeaza conform cursului BNR din data publicarii invitatiei de participare in SEAP.Operatorii economici ce se incadreaza in categoria IMM conf. prevederilor Legii nr. 346/2004 beneficiaza de reduceri de 50% pentru garantia de participare. In acest sens se va completa formularul nr. 15 in original
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Decl.privind art. 180 din OUG nr. 34/2006 - Se va completa formularul nr. 1 - in original-Decl.privind art. 181 din OUG nr. 34/2006 - Se va completa formularul nr. 2 - in original-Certificat atestare fiscala privin plata impozitelor si taxelor catre bugetul de stat din care sa reiasa lipsa obligatiilor scadente la plata in luna anterioara depunerii ofertelor - Documentul se prezinta in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea " conform cu originalul"-Certificat atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa reiasa lipsa obligatiilor scadente la plata in luna anterioara depunerii ofertelor . Documentul se prezinta in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea " conform cu originalul"-Certificat de participare cu oferta independenta - Se va completa formularul nr. 3- in original-Decl.privind calitatea de participant la procedura -Se va completa formularul nr. 5 - in original-Decl.privind art. 69^1 din OUG 34/2006 - Se va completa formularul nr. 4 - in originalPersoanele din cadrul autoritatii contractante ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt : Director general-Schmidt Lorand, Director gen.adjunct economic-Mezei Vasile, Director gen.adjunct-Deak Elida Maria, Sef Serv. Fin-cont. Harsan Magdun Aurelia Carmen, Sef Serv.Jur.Cont. Dan Ioana Ligia, Trif Dumitru Marius - coordonator proiect, Litiu Vasile resp.jur., Sarkany Tunde Veronika resp.fin, Pop Katalin Zsuzsana-resp. res.um., Bordi Ghizela -resp. achiz, Bologa Toader Cristian - resp.tehnic, Caliman Janina Crina-resp. social, Pataki Jozsef Tibor- sef serv. Interimar, Calbaza Ioan ?inspector I superior, Vaida Stefan ? inspector specialitate, .Persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica , dar care nu sunt implicate in derularea procedurii de atribuire sunt: Ciprian Dobre, Presedintele Consiliului Judetean Mures; Ovidiu Dancu si Lokodi Edita Emoke, Vicepresedinti; Consilieri Judeteni: Antonie Stefan-Mihail, Balogh Iosif, Ban Moise, Bandea Eugen, Bolos Vasile-Grigore, Boros Raul Alin, Borsan Doru Aurelian, Coman Melus Florian, Csep Éva Andrea, Eros Csaba, Filimon Vasile, Gasparik Attila Csaba, Georgescu Cristian Radu, Gliga Ioan Florin, Iacob Letitia, Kedei Pal Elod, Kelemen Attila-Marton, Mo;zes Levente Sandor, Popa Dragos Codrin, Pop Teodor Mircea, Pokorny Vasile Stefan, Socotar Gheorghe Dinu, Somesan Stefan, Stoica Ion, Szabo; Arpad, Szasz Izolda, Tatar Bela, Todoran Liviu Radu, Tusnea Ion, Sopterean Ioan. Pentru persoane juridice/fizice romane- Se va prezenta certificat constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa instanta competenta.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are codul CAEN asociat obiectului contractului.Pentru persoane fizice/juridice straine-se vor prezenta documente edificatoare care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in tara in care ofertantul este stabilit ( traducere legalizata in limba romana)Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta la solicitarea autoritatii contractante, certificatul constatator in original sau copie legalizata, pentru conformitate, in situatia in care a prezentat acest document in copie
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani calculati pana la data limita de depunere a ofertelor.Se va completa formularul nr. 6 din Sectiunea Formulare ? in original, Declaratie pe proprie raspundere referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii Se va completa formularul nr. 7 din Sectiunea Formulare ? in original, Declaratie pe proprie raspundere referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant in special pentru asigurarea controlului calitatii. Se va completa formularul nr. 8 din Sectiunea Formulare ? in original, Dovada ca ofertantul dispune de mijloace de transport necesare pentru indeplinirea contractului. Documentul se poate prezenta in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P. sau la sediul DGASPC Mures - Tg. Mures str. Trebely nr. 7
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.09.2013 09:55
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.09.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 04.09.2013 15:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer