Achizitie publica - Furnizare produse pentru dotare obiective proiect integrat.
Detaliu pentru invitatia numarul 313404
COMUNA HELEGIU
Cod de identificare fiscala: 4535821
Adresa: Str. Primariei Nr.1, Helegiu
Telefon: 0234-333000
Fax: 0234-333000
Denumire invitatie: Furnizare produse pentru dotare obiective proiect integrat.
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 39000000-2 - Mobila (inclusiv mobila de birou), accesorii de mobilier, aparate de uz casnic (exclusiv dispozitive de iluminat) si produse de curatat (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Furnizarea de produse pentru dotarea Gradinitei si a Caminului Cultural in cadrul Proiectului integrat de investitii: Modernizare drumuri comunale, Canalizare si statie de epurare in satele Helegiu si Deleni, Infiintare gradinita si Promovarea patrimoniului cultural local, in comuna Helegiu, judetul Bacau, finantat prin PNDR/FEADR ? Masura 322
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 30.09.2011 12:33)
Data publicarii: 07.09.2011 16:18
Data limita de depunere a ofertelor: 22.09.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Helegiu, str. Principala, nr.1, comuna Helegiu, judetul Bacau
Data si ora deschiderii ofertelor: 22.09.2011 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Helegiu, str. Principala, nr.1, comuna Helegiu, judetul Bacau.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Fonduri europene
Fond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 146, 216 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Decl. priv. eligibilitatea, Decl prv. neancadrarea in sit. prev. la art. 69¹ si 181 din OUG 34/2006, Cert. privind lipsa datoriilor, Decl. priv. calitatea de participant la procedura, Decl. privind participarea la licitatie cu oferta independenta, Cert. inregistrare, Cert.constatator eliberat de ORC, Val. cifrei de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani minim 280000 lei, Bilant contabil vizat (2008, 2009, 2010), Fisa de informatii generale, Cel putin un contract similar de 141000 lei, Fisa de experienta similara, PV predare-primire/PV receptie/PV punere in functiune/recomandari/doc. constatatoare, Decl. privind livrari produse in ultimii 3 ani, Inf. privnd subcontractantii, Decl. privind neancadrarea in art. 46 din OUG 34/2006, Inf. privind asociatii.
Documentatia de atribuire este atasata invitatiei de participare pe SEAP si se poate descarca de la adresa de internet www.e-licitatie.ro.Garantia de participare: 2500 lei.
Motive anulare:
Nu a fost depusa nicio oferta sau au fost depuse oferte care, desi pot fi luate in considerare, nu pot fi comparate datorita modului neuniform de abordare a solutiilor tehnice si/sau financiare
Observatii: Deoarece pana la data de 22.09.2011, ora 10, nu a fost depusa nicio oferta, in conformitate cu art. 209, al (1), lit. c), din OUG 34/2006, s-a procedat la anularea procedurii de atribuire.