Achizitie publica - Furnizare produse pentru dotare obiective proiect integrat
Detaliu pentru invitatia numarul 318430
COMUNA HELEGIU
Cod de identificare fiscala: 4535821
Adresa: Str. Primariei Nr.1, Helegiu
Telefon: 0234-333000
Fax: 0234-333000
Denumire invitatie: Furnizare produse pentru dotare obiective proiect integrat
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 39000000-2 - Mobila (inclusiv mobila de birou), accesorii de mobilier, aparate de uz casnic (exclusiv dispozitive de iluminat) si produse de curatat (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Furnizarea de produse pentru dotarea Gradinitei si a Caminului Cultural in cadrul proiectului integrat de investitii: Modernizare drumuri comunale, Canalizare si statie de epurare in satele Helegiu si Deleni, Infiintare gradinita si Promovarea patrimoniului cultural local, in comuna Helegiu, judetul Bacau , finantat prin PNDR/FEADR - Masura 322.
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 12.12.2011 17:03
Data limita de depunere a ofertelor: 27.12.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Helegiu, str. Principala, nr. 1, comuna Helegiu, judetul Bacau
Data si ora deschiderii ofertelor: 27.12.2011 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Helegiu, str. Principala, nr. 1, comuna Helegiu, judetul Bacau
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Fonduri europene
Fond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 146, 216 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1. Decl privind elig., decl. neîncadr.în sit.prev.la art. 691 si 181 din OUG34/2006; Certif.privind lipsa datoriilor; Declar.priv.calit.de part.la proc.; certif priv part. la licitatie cu of. indep.2. Certif. constat. elib. de ORC;3. Val. cifrei de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani min 280.000 lei; Bilant contabil vizat (2008, 2009, 2010); Fisa de inf gen;4. cel putin 1 contract similar de 140.000 lei; Fisa exper. simil.; PV primire-predare/PV receptie/PV punere in functiune/Recom./doc.constat.; Decl princ. livrari produse in ult 3 ani; Inf. priv. subcontractantii; Decl. priv. neincadr. in art. 691 din OUG 34/2006; Inf.priv.asoc.
Documentatia de atribuire este atasata invitatiei de participare pe SEAP si se poate descarca de la adresa de internet www.e-licitatie.ro. Garantia de participare: 2500 lei