Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare produse pentru dotarea Centrului de asistenta sociala, Caminului cultural si intretinere drumuri


Detaliu pentru invitatia numarul 325708
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA MIHAILENI (PRIMARIA MIHAILENI)
Numar invitatie: 325708/08.05.2012
Denumire contract: Furnizare produse pentru dotarea Centrului de asistenta sociala, Caminului cultural si intretinere drumuri
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA MIHAILENI (PRIMARIA MIHAILENI)Cod fiscal: 4700090, Adresa: Str. Principala, Mihaileni, Telefon: 0269/254522, Fax: 0269/254522
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Comunei Mihaileni, Str. Principala , Romania, cod postal: 557155, telefon: +04 269254522, fax: +04 269254633, persoana de contact: Ioan Schiau
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul primariei Mihaileni din comuna Mihaileni Str. Principala, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare produse pentru dotarea Centrului de asistenta sociala, Caminului cultural si intretinere drumuri
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare produse pentru dotarea Centrului de asistenta sociala(electrocasnice, mobilier, carucioare, microbuz), Caminului cultural(sistem de lumini, scena) si intretinerea drumurilor din coumuna Mihaileni (masina spalat drumuri stradale)in vederea implementarii proiectului Modernizare drumuri in comuna Mihaileni, Dotarea cu utilaje de intretinere drumuri comunale, Infiintarea unui centru care acorda servicii de ingrijire si asistenta la domiciliu pentru persoane varstnice Mihaileni si Pastrarea si promovarea traditiilor locale prin intermediul caminelor culturale
II.1.6) CPV: 34114400-3 - Microbuze (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 381, 617 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul GP: Lot nr.1-223 lei, Lot nr.2-796 lei, Lot nr.3-3322 lei, Lot nr.4-110 lei, Lot nr.5-123 lei, Lot nr.6-167 lei, Lot nr.7-907 lei, Lot nr.8-289 lei, Lot nr.9-17 lei, Lot nr.10- 1640 lei In baza Legea nr.346/2004 pentru I.M.M. valoarea GP este de 50% din GP. Cerinta obligatorie: in cazul I.M.M. grantia de participare va fi insotita de Declaratia pe propie raspundere ca societatea se incadreaza in cadrul I.M.M. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cuperioada de valabilitate a ofertei. GP se poate constitui: prin scrisoare de garantie bancara sau din partea unei societati de asigurari (formularului nr.6 din sectiunea formulare) sau ordin de plata in contul autoritatii contractante, cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor, sau la caseria auroritatii contractante .Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse .Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la terminarea contractului;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei In cazul depunerii de catre ofertant/ofertanti a unei eventuale contestatii iar contestatia va fi respinsa de catre CNSC autoritatea contractanta va retine din garantia de participare o suma de Lot nr.1-111, 50 lei, Lot nr.2-400 lei, Lot nr.3-1669, 20 lei, Lot nr.4-55, 47 lei, Lot nr.5-61, 88 lei, Lot nr.6-83, 85 lei, Lot nr.7-455, 66 lei, Lot nr.8-145 lei, Lot nr.9-8, 80 lei, Lot nr.10-824, 13 in conformitate cu art. 278^1 din OUG-34/2006
Garantie de buna executie
CuantumulGBE a contractului de lucrari: maxim 10% din valoarea estimata a contractului.GBE se constituie prin scrisoare de garantie bancara sau din partea unei societati de asigurari (form.nr. 10)sau GBEse poate constitui si prin retineri succesive in proportie de 10% din valoarea facturii. In acest caz se aplica Hotararea 1045/2011, contractantul va deschide un cont la dispozitia AC, la Trezoreria Agnita. Suma initiala care se depune nu trebuie sa fie mai mica decat 0, 5%din pretul contractului. AC urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate pana la valoarea GBE. DurataGBEeste valabila pe toata durata contractului, contractul considerandu-se incheiat dupa semnarea procesului verbal de receptie a lucrarii. Semnatarul contractului are obligatia sa prelungeasca valabilitatea scrisorii de garantie cel putin cu durata de prelungire a valabilitatii contractului.In baza Legea nr.346/2004 pentru IMMvaloarea GBE este de 50%din cuantumul GBE.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Conditii de eligibilitatea-prezentarea declaratiei de eligibilitate conform formularului nr.1 din sectiunea formulare.Neincadrarea in prevederile art. 181din OUG-34/2006-completarea formularului nr. 2 din sectiunea formulare; pentru sustinerea declaratiei ofertantii vor prezenta: certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor catre bugetul de stat si certificat de plata a taxelor si impozitelor locale in original/copie legalizata/copie conform cu originalul care sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele; Se accepta si ofertanti cu datorii esalonate conform legislatiei in vigoare. Declaratie pe proprie raspundere completata in conformitate cu Formularul 11 din sectiunea formulare. Se va prezenta CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta Formularul 12 din sectiunea formulare. DECLARATIE privind respectarea prevederilor art.69indice 1din OUG-34/2006 (formular nr.13-sectiunea formulare), cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele implicate in procesul de evaluare sunt: Schiau Ioan, Hila Stefan, Bian Elena, Gidea Eugen.In cazul unei asocieri aceste conditii trebuiesc indeplinite de toti membri asocierii Ofertantii(persoanejuridice/fizice romane) trebuie sa fie inregistrati intr-una dintre formele de inregistrare din Romania-Prezentarea in original/copie legalizata/copie conform cu originalula Certificatului Constatator emis de catre Oficiul Comertului din care sa rezulte ca ofertantul are ca obiect de activitate lucrari care fac obiectul procedurii (principal sau secundar) , emis cu maxim 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.In cazul prezentarii copiei Certificatului Constatator, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inaintea comunicarii rezultatului procedurii, prezentarea in original/copie legalizata a Certificatului Constatator.Ofertantii(persoanejuridice/fizice straine) trebuie sa fie inregistrati intr-una dintre formele de inregistrare din tara de origine.-Prezentarea de documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (traducere legalizata)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Autoritatea contractanta solicita ca cerinta minima de calificare ca media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 anisa fie mai mare de: Lot nr.1-22436 lei, Lot nr.2-80.000 lei, Lot nr.3-333.840 lei, Lot nr.4-11.094 lei, Lot nr.5-12.376 lei, Lot nr.6-16.770 lei, Lot nr.7-91.132 lei, Lot nr.8-29.000 lei, Lot nr.9-1.760 lei, lot nr.10-164.000 lei.Cursul mediu anual va fi cel comunicat de BNR pentru anii care se prezinta Cifra de afaceri globala.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Furnizarea de produse similare cu obiectul contractelorin ultimii 3 ani, calculata pana la data limita de depunere a ofertelor, in valoare de: LOT NR. 1 - Echipamente electronice=11.218 lei, LOT NR. 2 - Sisteme de lumini si sunet=40.000 lei, LOT NR. 3 - Microbuz cu rampa de acces persoane imobilizate=166.920 lei, LOT NR. 4 - Carucioare pentrupersoane imobilizate=5.547 lei, LOT NR. 5 ? Electrocasnice=6.188 lei, LOT NR. 6 ? Mobilier=8.385 lei, LOT NR. 7- Echipamente scene spectacole=45.566 lei, LOT NR. 8- Toalete ecologice=14.500 lei, LOT NR. 9- Materiale PSI=880 lei, Lot nr.10-82.413 lei., Ofertantul va face dovada ca dispune de personal de specialitate care sa certifice calitatea produselor ofertate. Ofertantul are implementat un standard de calitate al managementului conform prevederilor standardului nr. ISO 9001sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP sau de la sediul autoritatii contractante din comuna Mihaileni.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.05.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.05.2012 12:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 03.05.2012 17:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer