Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare produse pentru dotarea "Centrului de excelenta pentru cercetare in domeniul taurinelor ?Dancu Iasi"


Detaliu pentru invitatia numarul 333288
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Statiunea de Cercetare-Dezvoltare pentru Cresterea Bovinelor, Dancu
Numar invitatie: 333288/07.08.2012
Denumire contract: Furnizare produse pentru dotarea "Centrului de excelenta pentru cercetare in domeniul taurinelor ?Dancu Iasi"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialStatiunea de Cercetare-Dezvoltare pentru Cresterea Bovinelor, DancuCod fiscal: RO14926444, Adresa: Iasi, Iasi, Telefon: 0232272465, Fax: 0232272667
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Calea chisinaului , nr.27 etaj 1 camera 8 , jud Iasi, Iasi, Romania, cod postal: 70182, telefon: +40 332408304, fax: +40 332402539
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Calea chisinaului , nr.27 etaj 1 camera 8 , jud Iasi, Iasi, Romania, cod postal: 70182, telefon: +40 332408304, fax: +40 332402539
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (cercetare fundamentala aplicata in domeniul dezvoltarii si cresterii bovinelor)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare produse pentru dotarea "Centrului de excelenta pentru cercetare in domeniul taurinelor ?Dancu Iasi"
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizarea de produse in vederea dotarii "Centrului de excelenta pentru cercetare in domeniul taurinelor ?Dancu Iasi"
II.1.6) CPV: 39100000-3 - Mobilier (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 247, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de: LOT I- 1200 lei, LOT II - 3600 lei. Constituire: conf. art. 86 din HG 925/2006 react. Contul: RO30TREZ406504709X014066 deschis la Trezoreria Iasi. Of. din categ. IMM conf. Lg nr.346/2004 gar. de particp. se const. in propor. de 50% din cuantumul precizat. Per de valab.: 90 de zile calendaristice de la data limita de dep. a of. Restituire: conf. art.88 din HG925/2006 reactualiz. In cazul form. unei contestatii, in masura in care CNSC disp resp acesteia, aut. contr. va retine contestatorului din gar de particip in rap de val estimata a contractului o suma procentuala conform art. 278 ind.1 din OUG 34/2006 reactualiz pentru fiecare lot in parte.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din val contractului de furnizare (fara TVA). Modul de constituire a garan de buna exec este conf. art.89 si 90 din HG925/2006 reactualiz. Garantia de buna exec se restituie conf preved. art.92, alin.4 HG925/2006. Atentie! In cazul ofertantilor din categ IMM (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute de Legea 346/2004) garantia de buna exec se constituie in proportie de 50% din cuantumul precizat.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat trebuie sa depuna documntele in original privind incadrarea IMM.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1)Declaratie privind eligibilitatea-Prezentarea declaratiei privind neincadrarea in art. 180 din OUG 34/2006 - formular nr. 3;2)Declaratie privind neincadrarea in prev. art. 181 din OUG 34/2006 - Prezentarea declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 181 OUG 34/2006 - formular nr. 4;3)Se va prezenta certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj) eliberat de ANAF in original, copie legalizata sau copii certificate conform cu originalul (in conformitate cu Ordinul ANRMAP publicat in M.O. nr. 687 din 28.09.2011) care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;4)Se va prezenta certificatul privind plata taxelor si impozitelor locale, eliberat de autoritatile locale in original, in copie legalizata sau copii certificate conform cu originalul (in conformitate cu Ordinul ANRMAP publicat in M.O. nr. 687 din 28.09.2011) care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Operatorii economici care se inregistreaza cu debite la bugetul de stat si/sau cel local vor fi exclusi din procedura de achizitie.5)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Prezentare certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - formular 6.6)Declaratie privind neincadrarea la art. 69ind.1 din OUG 34/2006-Prezentare Declaratie de neincadrarea la art. 69ind.1 din OUG 34/2006 -formular nr.7. Persoanele cu functii de decizie in autoritatea contractanta sunt: Presed CA: prof. dr. ing.Creanga Steofil, membri CA: dr. ing. Pintea Marian Liviu, Pr. Dr. Ing. Pasarin Benonie, Contabil sef Ec. Albert Iosif, Marinescu Alin.7)Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Se va prezenta Declaratia privnd calitatea de participant la procedura -Formular nr. 5;In cazul asocierii, documentele de mai sus vor fi prezentate obligatoriu de toti operatorii economici din care este formata asocierea. 1)Persoane juridice-Se solicita prezentarea de certificate emise de organisme abilitate care confirma inregistrarea precum si autorizarea ofertantului pentru desfasurarea activitatilor in domeniul obiectului contractului pentru furnizarea produselor. Se va prezenta Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca in obiectul de activitate al firmei sunt cuprinse activitatile care fac obiectul prezentei achizitii, in original, copie legalizata sau copie certificata conform cu originalul, aflat in perioada de valabilitate. In cazul in care ofertantul prim clasat, in urma verificarii cerintelor minime de calificare si aplicarea criteriilor de atribuire a depus pentru certificatul constatator o copie certificata conform cu originalul, autoritatea contractanta va solicita inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii, originalul sau copia legalizata a documentului prezentat spre validarea autenticitatii acestuia. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte certificatul.2)Daca este cazul, documente edificatoare care sa dovedeasca ca operatorul economic se incadreaza in categoria intrepriderilor mici si mijlocii; se va completa formularul nr. 9.3)Persoane fizice romane-Autorizatia de functionare/altele echivalente: Ofertantul trebuie sa fie inregistrat si specializat pentru furnizarea produselor.4)Persoane juridice/fizice straine: Autorizatia de functionare eliberata de organismul de reglementare in tara in care ofertantul este rezident - copie legalizata tradusa in limba romana de traducator autorizat. Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care este stabilit ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate in fata unui notar.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie globala pentru cel mult ultimii trei ani trebuie sa fie de minim 120.000 lei - LOT 1 si 360.000 lei LOT 2. Bilanturile contabile pt anii pt care se face dovada sau orice alte doc care pot proba informatiile prezentate pentru fiecare lot in parte. Nota: bilanturile contabile sau celelalte doc care probeaza inform prez se vor aduce in copie certificata conform cu originalul. In cazul ofertantilor din categoria IMM (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute de Legea nr. 346/2004) beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri. Persoane juridice/fizice straine: Daca in tara de rezidenta a op ec straini aceste docum. se depun prin alte metode (spre ex. electronic), of. va depune si o declaratie pe propria raspundere asupra modului de inregistrare a doc. la autoritatile abilitate, specificand denumirea si adresa acestora precum si data transmiterii.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: La data depunerii ofertelor, ofertantii vor prezenta, odata cu oferta si esantioane ale materialelor din care vor fi realizate urmatoarele produse ce urmeaza a fi furnizate: masa tip birou, birou, balama metalica. Cerinta valabila doar pentru Lotul I-Mobilier., Informatii privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani.(Cerinta valabila pentru ambele loturi), Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a furnizat in ultimii trei ani minim unu contract de furnizare maxim 3 contracte a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu: 63.000 lei-LOT 1. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a furnizat in ultimii 3 animinim unu contract de furnizare maxim 3 contracte a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu: 180.000 lei-LOT 2Se vor prezenta copii ale partilor relevante din contractele de furnizare prezentate drept experienta similare, recomandari din partea beneficiarilor, procese verbale de receptie produse pentru fiecare lot in parte., Informatii privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere. Cerinta valabila pentru fiecare lot in parte., Pentru Lotul nr 2 - Echipamente electronice si softuri: Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de personal tehnic de specialitate pentru instalarea si punerea in functiune a echipamentelor electronice prevazute in cadrul lotului.Se vor prezenta documente relevante care sa probeze capacitatea persoanelor nominalizate de a monta echipamentele., Informatii privind acordul de asociere (daca este cazul). Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune o oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Autoritatea contr.va solicita ca acordul de asociere sa fie autentificat numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, caz in care la incheierea contractului de lucrari se va prezenta un acord de asociere in forma autentica.Ofertele depuse de o asociere tb sa indepl urm cerinte: a)Oferta trebuie sa cuprinda toate informatiile solicitate pentru fiecare partener in parte in cadrul asocierii precum si categoriile de furnizari realizate de acestia. b)Oferta trebuie sa fie semnata intr-un mod care obliga legal toti partenerii. c)Unul din membri trebuie numit ca partener conducator(lider)-responsabil de contract si aceasta numire trebuie sa fie confirmata printr-o imputernicire scrisa semnata de fiecare partener in parte.Valabil pentru ambele lotur, Informatii privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractant si specializarea acestora. In cazul in care nu se va subcontracta parte/parti din lucrare se va completa "Nu este cazul". Resursele mat si uman ale subcontr declarati se vor lua in considerare pt partea lor de implicare in contract.Valabil pentru ambele loturi., Ofertantii trebuie sa faca dovada ca dispun de mijloacele si echipamente necesare derularii contractului de furnizare.Cerinta valabila pentru ambele loturi., Pentru Lotul 2 : ofertantul trebuie sa fie atestat de Ministerul Administratiei si Internelor, Inspectoratul General Pentru Situatii de Urgenta, Centrul National pentru Securitate la Incendiu sl Protectie Civila, conform HGR nr. 1490/2004 si HGR nr. 259/2005, pentru: - proiectarea sistemelor si instalatiilor de semnalizare, alarmare si alertare in caz de incendiu;
- executarea sistemelor si instalatiilor de semnalizare, alarmare si alertare in caz de incendiu;
-verificare, intretinere si reparatii la sistemele, instalatiile, aparatele si dispozitivele de semnalizare, alarmare si alertare in caz de incendiu., Beneficiarul va permite operatorilor economici interesati sa viziteze amplasamentul in vederea calcularii estimatului de cablu sau a altor materiale necesare montarii echipamentelor.Potentialii Ofertantii vor anunta in scris beneficiarul cu privire la aceasta vizita cu cel mult 3 zile inainte de data deschiderii ofertelor. Informatii privind managementul calitatii ISO 9001:2008 sau echivalentul acestuia din seriile de standarde europene relevante. Documentele trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor. Nu se accepta ofertanti in curs de certificare., Informatii privind managementul mediului ISO 14001:2005 sau echivalent valabile la data depunerii ofertelor. Nu se accepta ofertanti in curs de certificare., Informatii privind sistemul de management al securitatii informatiei ISO 27001:2006 sau echivalent, pentru proiectare, instalare si intretinere sisteme de securitate, conform prevederilor legale, sau echivalent valabil la data depunerii ofertelor. Nu se accepta ofertanti in curs de certificare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire se va descarca in mod gratuit de pe www.e-licitatie.ro, fiind atasata prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.08.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.08.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice
Data expedierii prezentei invitatii: 06.08.2012 16:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer