Achizitie publica - furnizare produse petroliere
Detaliu pentru invitatia numarul 333338
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 333338/08.08.2012
Denumire contract: furnizare produse petroliere
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCentrul de Ingrijire si Asistenta OslobeniCod fiscal: 4145411, Adresa: OSLOBENI, Bodesti, Telefon: 0233243142, Fax: 0233243142
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: OSLOBENI, Bodesti, Romania, cod postal: 617075, telefon: +40 233243142, fax: +40 233243142, persoana de contact: MIHAELA STEFAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: OSLOBENI, Bodesti, Romania, cod postal: 617075
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: furnizare produse petroliere
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie motorina vrac cu livrare la sediul beneficiarului.
II.1.6) CPV: 09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 97, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
GARANTIA DE PARTICIPARE Valoarea: 1200 lei se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de cnsc suma calculata conform prevederilor art.278(1) din OUG 34/2006. si se va constitui astfel: - scrisoare de garantie sau orice alt instrument de garantare, in favoarea autoritatii contractante, emis/a in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile specificate la art. 86(4) si 87 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare sau ordin de plata in contul CONSILIUL JUDETEAN NEAMT deschis la Trezoreria Piatra Neamt nr. RO55TREZ4915006XXX000151 , CF 2612839 , confirmata(certificata) de banca emitenta.Ofertele care la deschidere nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse fiind considerate inacceptabile.In cazul unei asocieri, scrisoarea de garantie/instrumentul de garantare va fi emis/a in numele liderului de asociere.Incazulofertantilor IMM, garantia de participare va fi 50% din cuantumul precizat.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 30zile-perioada de valabilitate a garantiei de participare si cea a ofertei se vor raporta la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada explicit situatiile ce prezinta culpe ale persoanei garantate respectiv atunci cand: a)Isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b)Oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si oricum nu mai tarziu de 10 zile lucraroare de la semnarea contractului;c)Oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: orice ofertant este exclus in urmatoarele conditii: -este in stare de faliment sau lichidare-a fost condamnata in ultimii 5 ani prin hortarare definitiva au nei instante judecatoresti pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comitere unei greseli in materie profesionala.Certificat de participare cu oferta independenta.Se va completa formularul nr.4 din sectiunea Formulare.Prezentarea declaratiei privind neicadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006.Se va completa formularul nr.2 din sectiune Formulare.Aceasta declaratie se va prezenta si de tertul sustinator.Persoane cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante: DIRECTOR CIOBORAN CARMEN , CONTABIL COSTAN LIDIA , SEF COMPARTIMENT ASISTENTA SI INGRIJIRE CUCU RODICA , responsabil achizitii publice Stefan Mihaela.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta acest formular.Aceasta declaratie va fi depusa si de eventualii subcontractanti.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul, nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Prezentarea declaratiei privind eligibilitatea. Se va completa formularuldin documentatia : Caiet de sarcini si formulare atribuire din sectiune formulare.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta acest formular.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul, nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006.Se va prezenta formularul nr.3 din sectiunea Formulare.Certificat de atestare fiscala privind taxele si impozitele locale emis de autoritatile locale, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Se va prezenta document original/copielegalizata/copie conform cu originalul in cf.cu art 5 ordinul 509/2011 al ANRMAP.Certificat de atestare fiscala privind obligatiile catre bugetul de stat, emise Directia Generala a Finantelor Publice din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Se va prezenta document original/copielegalizata/copie conform cu originalul in cf.cu art 5 ordinul 509/2011 al ANRMAP.Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata, care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat si bugetul local in luna anterioara celei in care se depun ofertele.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele solicitate.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante, valabile la data depunerii ofertelor.Documentele vor fi prezentate original/copielegalizata/copie conform cu originalul in cf.cu art 5 ordinul 509/2011 al ANRMAP, la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul, nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Pentru persoane fizice/juridice romane: sa fie inregistrati si autorizati conform prevederilor legale pentru activitatile ce fac obiectul contractului- , Certificat constator registrul comertului din care sa rezulte ca ofertantul este autorizat sa comercializeze produsele .In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta acest document.Pentru persoane fizice/juridice straine: sa fie inregistrati si autorizati conform prevederilor legale, valabile in tara de origine-Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, valabile in tara de origine, original/copie legalizata/copie conform cu originalul in cf.cu art 5 ordinul 509/2011 al ANRMAP, insotite de traducere legalizata in limba romana.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta aceste documente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: informatii privind cifra de afacericifra de afaceri anuala pe ultimii 3 ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: experienta similara-prezentarea unor copii de pe parti relevante din contractul de furnizare produse petroliere, standarde de asigurare a calitatiicertifacte emise de organisme independente care atesta respectarea calitatii pentru produsele furnizate.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Seap
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.08.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.08.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.08.2012 10:39